• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.

Завершена

476 869 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 384 345.00 UAH
Номер: 4f35c334c39443148e7ff0e2a40ed8bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-05-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 07.10.2020 13:21 - 29.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.10.2020 № 68 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-07-17-003813-c, 17.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 67) 993-52-00, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ -77», установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПБС» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІІНТЕРНЕШНЛ»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема не допускати вказаних порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 10.08.2020 № 274 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-77» (далі – ТОВ «ШРБУ-77»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІІНТЕРНЕШНЛ»), протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 30.09.2020 № 322, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.10.2020 № 43, звіт про результати проведення процедури закупівлі, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.09.2020 № 16531-р/пк-пз, пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу 13.10.2020 та 20.10.2020. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Під час моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив, що учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності кваліфікаційного критерію наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі повинен для документально підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України. Учасник ТОВ «ШРБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про наявність лабораторії, яку воно придбало згідно договору від 26.12.2019 № 02/01-20/1К та сертифікат визначення вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19. На письмовий запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 15.10.2020 про надання пояснень щодо підтвердження учасником ТОВ «ШРБУ-77» кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в частині документального підтвердження наявності відповідної дорожньої вимірювальної лабораторії, Замовник 20.10.2020 оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію, що до грудня 2019 року ТОВ «ШРБУ-77» орендував блок контейнер (лабораторію) на підставі договору оренди від 27.03.2019 № 27/0-19/ОР та відповідні документи. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ -77» договір оренди від 27.03.2019 № 27/0-19/ОР відсутній. Однак, на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник - ТОВ «ШРБУ-77» у складі тендерної пропозиції не надав документ про відповідність дорожньої вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, чим порушив вимоги пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ -77», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві установленому статтею 16 Закону, умовам тендерної документації та допустив ТОВ «ШРБУ -77» до аукціону. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5-2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), не підтверджено.
Період усунення порушень: 27.10.2020 16:44 - 11.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2020 16:44

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 11.11.2020 19:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область, було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн. Щодо інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для внесення інформації не передбачено та в системі не реалізовано. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, враховуючи те, що при оприлюдненні оголошення на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область, було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 14 000 000,00 грн., однак у зв’язку з тим, що інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та полів для заповнення інформації не передбачено та в системі не реалізовано, вжити заходів, щодо можливості внесення інформації, з дотриманням вимог Закону, у полях передбачених адміністратором про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. У подальшому, після реалізації в системі Уповноваженого органу з питань закупівель полів для заповнення або функціональної можливості, вносити інформацію. Відповідно до п. 4 ч.1 Додатку 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України. Учасник закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина – Хуст на ділянці км 76+900 –км 96+076, Закарпатська область» ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції подав документи згідно яких зазначив, що має у наявності власну атестовану лабораторію, та надав усі документи, які вимагались тендерною документацією. Також, під час проведення моніторингу Замовнику надано запитання в якому зазначено, що «відповідно до інформаційного листа від 14.08.2020 № Т-3247 ТОВ ШБУ-77 повідомляє, що лабораторне обладнання знаходиться в блоці контейнері (лабораторія), що був придбаний за договором 02/01-20/1К від 26.12.2019 (Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19, що міститься в тендерній пропозиції ТОВ ШБУ-77 не може бути підтвердним документом щодо лабораторії придбаної у грудні 2019 року)», Замовником була надана відповідь, що дане твердження є передчасним та необґрунтованим, так як жодним чином не досліджено те, що чи на момент виготовлення Сертифікату визнання вимірювальних можливостей від 07.06.2019 № ПТ-248/19 учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» не являвся офіційним користувачем блоку контейнера (лабораторії) на момент видачі сертифікату, та у подальшому у грудні 2019 року не придбав його. У підтвердження вище наведеного, Замовником завантажено договір оренди №27/03-19/ОР від 27 березня 2019 року. В подальшому, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» звертати увагу на договір оренди, в якості підтвердження користування блоком контейнером (лабораторією) на момент видачі сертифікату
Дата публікації звіту: 02.11.2020 16:03

Запити/Пояснення