-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху ЗОШ І-ІІ ст. в с. Струтин Золочівського району Львівської області
Завершена
1 823 412.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 234.12 UAH
мін. крок: 1% або 18 234.12 UAH
Номер:
930c8ea661d9431786e23c738acd989e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-22-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2020 00:00
Період моніторингу:
22.10.2020 16:32 - 12.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
22.10.2020 № 204
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-17-002967-c, 17.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-1-8-2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 і 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-17-001413-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.07.2020 №78, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ФОП «МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ» (в частині правомірності відхилення) і ПП «Ремреставрація»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.09.2020 № 06.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-07-17-002967-c не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів при зазначенні виду та суми тендерного забезпечення не вказано умови надання такого забезпечення тендерних пропозицій.
Згідно тендерної документації (пункт 1 Додатку 2) на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям,зазначеним у статті 16 Закону, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником вимагається надання інформації про автомобільну техніку, яка повинна бути підтверджена документально, а саме: поданням виписки з балансу та/або копії реєстраційних документів щодо права власності учасника, а у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, то подаються копії договорів оренди (лізингу), чи надання транспортних послуг.
Аналізом поданих тендерних пропозицій на відповідність вимогам Закону та умовам тендерної документації встановлено, що учасником ПП «Ремреставрація» не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, в довідці від 28.07.2020р. № 19 про матеріальну базу (автомобільну техніку) не підтверджено наявність техніки, яка зазначена у поданій підсумковій відомісті ресурсів та врахована при визначенні договірної ціни (навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т; компресори пересувні та компресори з електродвигуном; машини свердлильні електричні; агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, тощо). При цьому, в складі пропозиції надано довідку від 28.07.2020 р. №12, що при виконанні робіт субпідрядні організації залучатись не будуть.
Крім того, відповідно до пункту 3.3 розділу 3 (Додатку 2) тендерної документації Замовника учасник на підтвердження інформації щодо виконанння аналогічних договорів повинен надати оригінал листа-відгука з посиланням на договір, який виконувався.
Проте, учасником ПП «Ремреставрація» подано довідку від 27.07.2020 р. № 159/07 про виконані роботи по капітальному ремонту, де немає посилання на договір, який виконувався.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Ремреставрація», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір від 22.09.2020 № 06 на суму 1 742 217,10 грн без ПДВ.
Згідно, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником опубліковано договір без додатків, які є невід’ємною частиною договору, а саме: договірної ціни, календарного графіку виконання робіт, кошторисного розрахунку та графіку фінансування робіт.
Згідно з нормою частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону Замовником договір від 22.09.2020 № 06 з ПП «Ремреставрація» укладено з порушеннями строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону (пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір).
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень:
28.10.2020 14:51 - 12.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2020 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до результатів моніторингу від 28.10.2020р. тендерний комітет відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області повідомляє наступне :
Згідно ЗУ « Про публічні закупівлі » Замовником дотримано умов п. 8 ч.2 ст.21 інформація про мову міститься в тендерній документації Замовника ,Розділ I п.7.
Відповідно до п.9 ч.2.ст.21 ЗУ « Про публічні закупівлі » в оголошені про проведення відкритих торгів Замовником вказано розмір тендерного забезпечення в сумі 9100,00 грн., а умови надання вказано у ТД Замовника у Розділі III п.2
На виконання ст. 16 ЗУ « Про публічні закупівлі » учасником було подано документи, які підтверджують його кваліфікацію, зокрема довідка про матеріально-технічну базу, копія аналогічного договору, тощо .
Варто зазначити те, що відповідно до п.6 ст.33 ЗУ « Про публічні закупівлі », Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення № 92а від 21.08.2020р. про продовження строку укладання договору до 60 днів у зв’язку через відсутність коштів (небюджетного співфінансування ),рішення знаходиться у секретаря тендерного комітету. Таким чином не було порушено строків підписання угоди з ПП « Ремреставрація » № 06 від 22.09.2020р.
Враховуючи вищезазначене, оскільки договір про виконання робіт підписаний, завантажений та частково виконаний, проте виявлені технічні порушення не призвело до погіршення якості виконання робіт та перевитрат державних коштів .
Крім цього, запевняємо Вас, що під час проведення даної процедури тендерний комітет відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проєкту тендерної документації та оприлюднення необхідної інформації на веб-поррталі Уповноваженого органу та керувався виключно нормами Закону.
Станом на сьогоднішній день забезпечено інформування усіх членів тендерного комітету з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
Дата публікації звіту:
30.10.2020 12:30