• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вул. Райдужній 33-а у Дніпровському районі м. Києва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

108 313 394.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 541 566.97 UAH
Номер: 3091c8f70f4949559743590a7c8c59a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 16:05 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2020-07-16-001643-a 16.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Мостицький 2» встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спортивний комплекс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» (далі – ТОВ «Мостицький 2»), вимогу про усунення невідповідностей від 11.08.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 10.08.2020 № 10/08/20-1, від 12.08.2020 № 12/08/20-1, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020, договір підряду від 31.08.2020 № 3108 (далі – Договір), додаткова угода від 02.09.2020 № 1, додаткова угода від 03.09.2020 № 2, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, установлено, що відповідно до вимог підпункту 16 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав надання учасниками, зокрема, копію дозволу, виданого Держгірпромнаглядом України або ГУ Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного протягом 2020-2021 років. При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «Мостицький 2» установлено, що учасник у складі своєї пропозиції не надав копію дозволу, виданого Держгірпромнаглядом України або ГУ Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного протягом 2020-2021 років, що не відповідає вимозі підпункту 16 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Поряд з тим тендерна пропозиція учасника ТОВ «Мостицький 2» містила пояснення від 28.07.2020 року № 71, у якому зазначено, що надання дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки чинним законодавством України не передбачено, а роботи згідно з предметом закупівлі, на думку учасника, не потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, Порядок видачі яких, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. Слід зазначити, що жоден із учасників не звертався до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а саме, щодо наявності/необхідності копії дозволу, виданого Держгірпромнаглядом України або ГУ Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного протягом 2020-2021 років. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Мостицький 2» та уклав із ним Договір.
Період усунення порушень: 24.09.2020 17:42 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2020 17:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. У зв'язку з тим, що вчора 08.10.20 була подана позовна заява до Адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ
Дата публікації: 09.10.2020 20:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вул. Райдужній 33-а у Дніпровському районі м. Києва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція). Щодо пункту першого констатуючої частини. У відповідь на результати моніторингу процедури закупівлі щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки повідомляємо наступне: 1. Електронна форма яка заповнюється Замовником в електронній системі закупівель під час подання оголошення технічно, на даний час, не містить відповідних вказаних вище позицій (мова, умови надання забезпечення тендерної пропозиції) для заповнення, у зв’язку з чим, на теперішній час з технічної причини не можливо розмістити в оголошенні зазначені вище відомості. У зв’язку з наведеним такі відомості вказані у тендерній документації, яка розміщена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, а саме: 1) Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.» 2) Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 540 000 грн. (п’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.) Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кіцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації . Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс" Юридична адреса: 01001,м.Київ, вул. Хрещатик,12 Фактична адреса: 02192, м. Київ, вул. Шалетт, 6 Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі, ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592 Свід. платн. ПДВ 200112230 Тел. (044) 543-22-28 E-mail-sportkomplex@ukr.net є платником податку на прибуток на загальних підставах На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 2. Розділом ІІІ п. 1 тендерної документації зазначено що, Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі якщо документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів. Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку в довільній формі № 71 від 28 липня 2020 року із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів, а саме: У п.п. 16 п. 1 Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації по даній закупівлі було зазначено про необхідність надання учасником: “Копію Дозволів, виданого Держгірпромнаглядом України або ГУ Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного протягом 2020-2021 року. (Форма подання документу – завірена належним чином копія).” Чинне законодавство України не передбачає наявність документу - Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, що унеможливлює подання учасником саме такого документу. Відповідно до, ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, як зазначає п. 6. Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл видається, зокрема, роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 до наведеного Порядку. При цьому, відповідно до Додатку 2 вказаного Порядку роботами підвищеної небезпеки на виконання яких надається дозвіл, є: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки”. 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно Додатку 7 до тендерної документації, здійснення наведених вище робіт, на виконання яких на теперішній час встановлено обов’язок отримання дозволів, за предметом закупівлі не передбачається. Тобто, виконання робіт за предметом закупівлі об’єктивно не потребує наявності у виконавця Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки чинних протягом 2020-2021 року. При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі” звернення фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації є правом такої особи, а не її обов’язком. Отже у враховуючи вищезазначене повідомляємо, що КП «Спортивний комплекс» за результатом розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, не мало законних підстав для відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ-2», таким чином Замовник не має законних підстав для вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. З наведеного вище витікає відсутність порушень з боку КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» під час проведення даної процедури закупівлі. Відносно можливості усунення встановлених порушень, повідомляємо: щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі”, що у подальших процедурах закупівель з появою в електронній системі закупівель технічної можливості заповнення відповідних рядків оголошення про проведення відкритих торгів Замовником буде відображатися відповідна інформація у передбачених для цього рядках. щодо вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, то враховуючи те що на теперішній час договір підряду по даній процедурі вже укладено, а замовником надано обґрунтовані заперечення на висновок (щодо відсутності факту порушень), вважаємо що на даний час відсутні законні підстави для припинення зобов’язань за вказаним договором.
Дата публікації звіту: 01.10.2020 17:27

Запити/Пояснення