• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120

Завершена

5 547 760.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 738.80 UAH
Номер: bacd26062c7a4fd9aa3fad6ae2ce92a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.01.2021 10:48 - 13.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.01.2021 Одеса № 43 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2021 № 43 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури 3. UA-2020-07-16-002891-b 16.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, anchik1206@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 та 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Фірма «Расава» (далі – ТОВ Фірма «Расава»), протокол від 04.08.2020 б/н щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2020, договір підряду від 21.08.2020 № 69 (далі - Договір), додаткові угоди від 03.09.2020 № 1, від 25.09.2020 № 2, від 06.11.2020 № 3, від 01.12.2020 № 4, від 08.12.2020 № 5, протокол від 02.10.2020 про виправлення технічної помилки. Відповідно до протоколу від 04.08.2020 б/н Замовником визнано переможцем учасника ТОВ Фірма «Расава», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 04.08.2020 та укладено Договір. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель додаток до Договору протягом трьох робочих днів з дня його укладення, а саме Додаток 1 - Протокол погодження договірної ціни. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення Відповідно до розділу 13 «Додатки до договору» Договору: Додаток 1 - Протокол погодження договірної ціни. Так, Замовник на вебпорталі Уповноваженого органу 25.08.2020 оприлюднив Договір без Додатку 1, який передбачений розділом 13 Договору. Також, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Edata, Замовником здійснено оплату за договором на суму 3 330 323,61 грн. При цьому відповідно до додаткової угоди до Договору від 08.12.2020 № 5 ціна цього Договору становить 3 330 323,61 грн з ПДВ. Таким чином оплату по Договору здійснено у повному обсязі. Відповідно до п. 10.1 розділу 10 Договору він набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором. Водночас, відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Станом на 01.02.2021 (20-ий робочий день з дня закінчення строку дій Договору) звіт про виконання Договору в електронній системі закупівель був відсутній. У межах проведення моніторингу Замовнику з даних питань було надано запит про надання пояснень від 02.02.2021. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, інформацію та документи Замовником на запит Південного офісу Держаудитслужби надано через електронну систему закупівель 08.02.2021, тобто на 4 робочий день з дня оприлюднення такого запиту, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. При цьому така інформація та документи в частині вищезазначених порушень не обґрунтовує рішення Замовника. При цьому Замовником 02.02.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору. Проте, на порушення пункту 12 частини 1 статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку його дії, а оприлюднив вказаний звіт на 21 робочий день з дня закінчення строку його дії.
Період усунення порушень: 09.02.2021 13:16 - 24.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2021 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом було проведено нараду щодо усунення порушень з боку проведення публічних закупівель. Уповноваженим особам наголошено на посиленні контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням пункту 10 та 12 частини 1 статті 10, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та не допущення в подальшому зазначених порушень у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 10.02.2021 17:22

Запити/Пояснення