• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030428 Камінь-Каширський-Полиці-Оленине-Рудка Червинська - до /Р-14/, км 7+000 - км 14+000 Камінь-Каширського району Волинської області

Тендерна пропозиція готується та подається українською мовою.

Торги відмінено

41 928 530.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 209 642.65 UAH
Номер: eae58227e0e049adb46b24a006bbfa5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 17.09.2020 14:13 - 09.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.09.2020 № 41-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.09.2020 № 41-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-15-002276-a від 15.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» установлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Закупівлю відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.07.2020 № 3 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 №8, тендерну пропозицію приватного підприємства «РОСТРАНС» (далі – ПП «РОСТРАНС»), повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020. Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником згідно протоколу 14.07.2020 № 3 (файл «Протокол розгляду») було відхилено пропозицію ПП «РОСТРАНС», як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції, а саме: - у тендерній пропозиції відсутня довідка у довільній формі щодо безумовної згоди учасника, який надав найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, обґрунтування ціни або вартості відповідних доріг (п.2 розділ 5 тендерної документації); - не надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (п.1 розділ 5 тендерної документації). Так, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено вимоги частини 14 статті 29 Закону, де передбачено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі. Крім того, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до статті 31 Закону у разі, якщо учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. Однак, проведеним аналізом оприлюдненої інформації на веб-проталі Уповноваженого органу у сфері закупівель встановлено, що вартість тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» електронною системою закупівель не визначено як аномально низьку. Крім того, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Проте, Учасником ПП «РОСТРАНС» в складі тендерної пропозиції надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.07.2020. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1834/5/1212 від 28.08.2015 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 року за № 1192/27637 передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах, і навпаки, передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі. Тобто, Єдиний державний реєстр (ЄДР) містить ту саму інформацію, що і реєстр Державної служби статистики України (ЄДРПОУ). Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника ПП «РОСТРАНС» відповідає вимогам тендерної документації. Однак, в порушення вимог частини першої статті 31 Закону Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «РОСТРАНС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 22.09.2020 08:56 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2020 08:56