• Переговорна процедура для потреб оборони
  • Мультилотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: ec702edd857c4b11990f57a376eb3630
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.09.2020 11:15 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-07-15-007400-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договорів умовам цінових пропозицій переможця ТОВ «Монітор» за лотом 1, 2 установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 9 Закону № 1356-VIII та частини четвертої статті 41 Закону № 922. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договорів за лотом 1, 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам цінової пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення переговорної процедури для потреб оборони з публікацією англійською мовою Міністерства оборони України (далі – Замовник), оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони (зі змінами), затверджене рішенням тендерного комітету від 24.07.2020 № 75/398/2 (далі – Оголошення), цінова пропозиція учасника відбору товариства з обмеженою відповідальністю «Монітор» (далі – ТОВ «Монітор») за лотом 1, 2, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020 за лотом 1, 2, договір від 08.09.2020 № 286/3/20/181 за лотом 1, договір від 08.09.2020 № 286/3/20/182 за лотом 2, укладені з переможцем ТОВ «Монітор». Відповідно до статті 2 Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон № 1356-VIII) закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до умов підпункту 1.3 пункту 1 типового проєкту договору 1 (предмети речового майна легкої промисловості) з ростовкою (далі – типовий договір) та додатку «Рознарядка Міністерства оборони України за Специфікацією» до типового договору зазначив в таблиці в графі про строки (терміни) постачання, зокрема кількість календарних днів з моменту укладання договору. На підтвердження зазначених умов типового проєкту договору та додатку «Рознарядка Міністерства оборони України за Специфікацією» до типового проєкту договору учасник ТОВ «Монітор» погодився з умовами типового проєкту договору та надав у складі цінової пропозиції за лотом 1, 2 проєкти договорів про закупівлю, за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника ТОВ «Монітор». Проте в укладених за результатами цієї закупівлі договорах від 08.09.2020 № 286/3/20/181 за лотом 1 та від 08.09.2020 № 286/3/20/182 за лотом 2 відсутня інформація щодо кількості календарних днів на постачання товару з моменту укладання договору, що не відповідає умовам підпункту 1.3 пункту 1 типового проєкту договору та додатку «Рознарядка Міністерства оборони України за Специфікацією» до типового проєкту договору Оголошення. Однак, на порушення пункту 3 частини першої статті 9 Закону № 1356-VIII та частини четвертої статті 41 Закону № 922 Замовник уклав договори, умови яких відрізняються від змісту цінової пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Монітор» за лотом 1, 2. У разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону, договір про закупівлю є нікчемним відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону № 922.
Період усунення порушень: 07.10.2020 18:51 - 23.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2020 18:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 21.10.2020 року.
Дата публікації: 21.10.2020 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Міноборони проаналізовано Висновок про результати моніторингу процедури № UA-2020-07-15-007400-c Державною аудиторською службою України, що оприлюднений 07.10.2020 та вважає, що він є необгрунтованим та таким, що підлягає оскарженню відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що договори про закупівлю від 08.09.2020 № 286/3/20/181 за лотом 1 та від 08.09.2020 № 286/3/20/182 за лотом 2 укладені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон № 922) та Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон № 1356-VIII) та Оголошенню про проведення процедури закупівлі № UA-2020-07-15-007400-c. У зв’язку з вищезазначеним, у Міноборони прийнято рішення щодо оскарження в Окружному адміністративному суді м. Києва Висновку Державної аудиторської служби України встановленим порядком.
Дата публікації звіту: 13.10.2020 16:37
Номер: 83ecbabb65ef437db1b88029e1f406e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-17-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.08.2020 17:31 - 09.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.08.2020 № 232 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 17.08.2020 № 232 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-07-15-007400-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини четвертої статті 17 Закону № 922. За результатами аналізу питань щодо надання роз’яснення до тендерної документації установлено порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII. За результатами аналізу питання розгляду цінової пропозиції учасника відбору ТОВ «Монітор» за лотом 1, 2 установлено порушення вимог пункту 6 частини першої статті 4 Закону № 1356-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог оголошення про проведення відбору та внесення змін до нього вимогам Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон № 1356-VIII) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), розгляду цінової пропозиції учасника відбору процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення переговорної процедури для потреб оборони з публікацією англійською мовою, оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони (зі змінами), затверджене рішенням тендерного комітету від 24.07.2020 № 75/398/2 (далі – оголошення), реєстр отриманих цінових пропозицій, витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 03.08.2020 №75/398/5 за лотом 1, 2, цінова пропозиція учасника відбору товариства з обмеженою відповідальністю «Монітор» (далі – ТОВ «Монітор») за лотом 1, 2, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 75/398/7 за лотом 1, 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 31.08.2020 № 16410-р/пк-пз та від 31.08.2020 № 16411-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020 за лотом 1, 2. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до статті 2 Закону № 1356-VIII закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону № 922 з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. За результатами моніторингу установлено, що оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони Замовника містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушено норми частини четвертої статті 17 Закону № 922. Під час проведення моніторингу установлено, що Замовник на звернення за 7 роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2020 та 24.07.2020 оприлюднив роз’яснення 29.07.2020, чим порушив строк у два робочі дні з дня оприлюднення звернень, чим порушив вимоги частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII. Крім того, Замовник в пункті 12.1 та підпункту 3 пункту 12.3 оголошення установив для учасників вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: сканований оригінал/копія аналогічного договору щодо постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне) за 2018 рік або 2019 рік, або 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал або копія відгуку (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На підтвердження зазначених вимог (пункт 12.1 та підпункту 3 12.3 оголошення) учасник ТОВ «Монітор» надав у складі цінової пропозиції за лотом 1, 2 скановану копію договору від 29.05.2019 № 286/3/19/169 постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне). При цьому процедура закупівлі за номером ID: UA-2019-03-29-000801-b, за якою укладений договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 між Міністерством оборони України та ТОВ «Монітор», проведена з порушенням норм частини дванадцятої статті 18 Закону (в редакції від 01.01.2019), а саме: Міністерство оборони України (Замовник) уклало договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 з переможцем ТОВ «Монітор» всупереч рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 08.05.2019 № 5672-р/пк-пз), згідно з яким, Міністерство оборони України зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Монітор». Рішення Колегії АМКУ не оскаржувалось. Крім того, на підтвердження вимог (підпункту 3 пункту 12.3 оголошення) учасник ТОВ «Монітор» надав у складі цінової пропозиції за лотом 1, 2 копію відгуку із зазначенням дати договору (25.05.2019), який не відповідає даті договору (29.05.2019). Отже Замовник на порушення пункту 6 частини першої статті 4 Закону № 1356-VIII не відхилив цінову пропозицію учасника ТОВ «Монітор» (за лотом 1, 2), яка всупереч вимог оголошення (підпункту 3 пункту 12.3 оголошення) не відповідала кваліфікаційним критеріям (учасник належним чином не підтвердив досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі) та 12.08.2020 визнав його переможцем процедури закупівлі за лотом 1, 2.
Період усунення порушень: 04.09.2020 16:22 - 19.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2020 16:22

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 09.09.2020 року.
Дата публікації: 10.09.2020 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України проаналізував рішення (висновок про результати моніторингу) та вважає що воно є необґрунтованим та таким що підлягає оскарженню відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на нижче зазначене. За результатами фінансового моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони Замовника містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушено норми частини четвертої статті 17 Закону № 922. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Зазначена процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон для потреб оборони). Так, частиною першою статті 2 Закону для потреб оборони визначено , що він застосовується Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами (далі - замовники), які здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг (далі - товари, роботи і послуги) для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану, якщо вартість товарів і послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною другою вищезазначеної статті передбачено, що закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. У відповідності до частини першої статті 3 Закону для потреб оборони у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюється через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 3 Закону для потреб оборони, для проведення відбору учасників замовник оприлюднює оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу. Частиною четвертою зазначеної статті визначено, що в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, Тендерним комітетом Міністерства оборони України, зокрема, протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України від “24” липня 2020 № 75/398/2 було затверджено Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1) у відповідності до вимог частини четвертої статті 3 Закону для потреб оборони. Відповідно до частини третьої статті 6 Закону для потреб оборони саме під час проведення переговорів перевіряється відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, відповідно до підпункту 2 пункту 12.4 Оголошення про проведення відбору учасників визначено, що після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати на переговори та завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу скановані у форматі PDF або JPG наступні документи на підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учаснику процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4) Оригінал або нотаріально завірену копію документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників, виданого МВС (його структурними підрозділами або підприємствами, установами, організаціями, підпорядкованими МВС), про те, що особа (особи), уповноважена (уповноважені) підписувати документи цінової пропозиції учасника (фізична особа, яка є учасником) до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою електронних адміністративних послуг офіційного веб-сайту Міністерства внутрішніх справ України (https://mvs.gov.ua); 5) Оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України). Тому, Замовником не було допущено порушень в зазначеній частині Оголошення про проведення відбору учасників. Також, за результатами фінансового моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за 7 роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2020 та 24.07.2020 оприлюднив роз’яснення 29.07.2020, чим порушив строк у два робочі дні з дня оприлюднення звернень, чим порушив вимоги частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Органом фінансового моніторингу при встановленні зазначеного порушення жодним чином не було враховано частину четверту статті 3 Закону для потреб оборони, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником відповіді на звернення строк подання цінових пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту надання відповіді до закінчення строку подання цінових пропозицій залишалося не менше двох робочих днів. Тобто, для Замовника вищезазначеним законом чітко передбачені дії, які він зобов’язаний вчинити у випадку несвоєчасного надання відповіді на запитання і жодним чином не зазначено, що замовник в даному випадку зобовязний відмінити процедуру закупівлі. Також, За результатами фінансового моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 12.1 та підпункту 3 пункту 12.3 оголошення установив для учасників вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: сканований оригінал/копія аналогічного договору щодо постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне) за 2018 рік або 2019 рік, або 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал або копія відгуку (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На підтвердження зазначених вимог (пункт 12.1 та підпункту 3 12.3 оголошення) учасник ТОВ «Монітор» надав у складі цінової пропозиції за лотом 1, 2 скановану копію договору від 29.05.2019 № 286/3/19/169 постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне). При цьому процедура закупівлі за номером ID: UA-2019-03-29-000801-b, за якою укладений договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 між Міністерством оборони України та ТОВ «Монітор», проведена з порушенням норм частини дванадцятої статті 18 Закону (в редакції від 01.01.2019), а саме: Міністерство оборони України (Замовник) уклало договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 з переможцем ТОВ «Монітор» всупереч рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 08.05.2019 № 5672-р/пк-пз), згідно з яким, Міністерство оборони України зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Монітор». Рішення Колегії АМКУ не оскаржувалось. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Замовник вважає, що орган фінансового моніторингу вийшов за межі моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-15-007400-c, оскільки свої висновки щодо порушення обґрунтував тим, що замовник в 2019 році здійснив процедуру закупівлі Індивідуальне обмундирування”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-29-000801-b, при цьому, жодного наказу про початок фінансового моніторингу зазначеної процедури в електронній системі закупівель не міститься. Крім того, щодо твердження органу фінансового контролю в частині того, що замовником не було виконано рішення органу оскарження також не знаходить свого підтвердження виходячи з наступного. Замовником, при проведенні процедури закупівлі Індивідуальне обмундирування”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-29-000801-b, 18.04.2019 року на веб-порталі уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Монітор». Разом з тим, 23.04.2019 року ТОВ "Спільне-українсько-польське підприємство "Арлен-Україна"було подано скаргу до органу оскарження за результатами якого Замовника було зобов’язано Міністерство оборони України скасувати рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Монітор" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03- 29-000801-b. Міністерство оборони України 51.15.2019 року на виконання значеного рішення органу оскарження було скасовано рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Монітор" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03- 29-000801-b. В подальшому, Замовником, з урахуванням мотивувальної частини Рішення № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження, в якому не було зазначено, що замовник повинен був відхилити цінову пропозицію ТОВ «Монітор», а було зазначено, що Замовник не звернувшись до ТОВ "Монітор" за усуненням порушень, зазначених вище, порушив вимоги частини четвертої статті 6 Закону про особливості. Тому, замовником в подальшому з урахуванням Рішення № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження було запрошено ТОВ «Монітор» на переговори з метою ознайомлення зазначеного учасника з недоліком, який визначений Рішенням № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження За результатами переговорів ТОВ «Монітор» зазначений недолік усунуто та в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі. Також, Замовник звертає увагу на те, що при проведенні фінансового моніторингу зазначеної процедури закупівлі були порушенні безпосередньо права Замовника, які передбачені абзацом другим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки електронній системі закупівлі міститься запит замовнику на пояснення, який завантажений 25.08.2020 року о 16 год 38 хв., при цьому зазначеному запиті на пояснення не міститься жодної інформації, яку має надати замовник щодо предмету дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 11.09.2020 09:12

Запити/Пояснення