-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні хвойних порід та твердолистяних порід
Завершена
1 565 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 829.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 829.00 UAH
Номер:
fe2ce039be8845e2bf6cfe82dd130bdb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2020 00:00
Період моніторингу:
25.09.2020 11:51 - 20.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2020 № 293
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-15-006807-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини одинадцятої статті 29 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Лебединська центральна районна лікарня імені лікаря К.О. Зільберника» Лебединської районної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету із змінами (протокол від 15.07.2020 № 25) (зміни затверджено 24.07.2020); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця «Заблоцький Євгеній Ігорович» (далі – ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович»), державного підприємства «Лебединське лісове господарство» (далі – ДП «Лебединське лісове господарство») та фізичної особи - підприємця «ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА» (далі – ФОП «ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА»); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері у публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 31.08.2020 № 16414 -р/пк-пз; протоколи засідання тендерного комітету від 07.08.2020 № 27, від 07.08.2020 № 28, від 08.09.2020 № 30, від 09.09.2020 № 31 та від 14.09.2020 № 32; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.09.2020 № 255 К; пояснення Замовника від 03.10.2020, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником, на порушення частини першої статті 31 Закону, відхилена тендерна пропозиція учасника ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович» без наявності належних підстав. Зокрема, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.09.2020 № 30, тендерна пропозиція цього учасника відхилена «на підставі акту з висновком комісії, секретар запропонував відхилити тендерну пропозиції ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович», так як він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції».
Відповідно до частини 11 Додатку 1 до тендерної документації «учасник має надати документальне підтвердження (складська довідка, договір купівлі-продажу, лісорубний квиток) наявності не менше 70% товару від обсягу закупівлі».
Учасник ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович» у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка про наявність деревини.pdf») надав довідку про наявність деревини та її законної поставки від 31.07.2020 № 20, договір купівлі-продажу від 31.03.2020 № 31-03-3/20 та договір зберігання від 02.04.2020 № 1-31-03-2/20.
Отже, учасник у складі тендерної пропозиції представив документи щодо наявності не менше 70% товару від обсягу закупівлі у відповідності з вимогами тендерної документації.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником створено комісію з працівників Замовника щодо перевірки достовірності довідки про наявність деревини та її законної поставки на підставі чого Замовником зроблений висновок, що учасник ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович» у складі тендерної пропозиції надав недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів торгів.
При цьому, Замовник на порушення статті 29 Закону здійснив заходи щодо встановлення достовірності інформації у спосіб не визначений Законом.
Відповідно до абзацу другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Зважаючи на вищенаведене Замовником проведено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович» не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону та, як наслідок, відхилено тендерну пропозицію цього учасника з порушенням вимог частини першої статті 31 Закону.
У зв’язку з вказаним, Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 29 Закону безпідставно розпочав розгляд наступних тендерних пропозицій учасників, а саме: ДП «Лебединське лісове господарство» та ФОП «ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА».
Період усунення порушень:
15.10.2020 16:35 - 29.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2020 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження щодо порушення 8 частини другої статті 21 Закону про те, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції прийнято до уваги та буде враховано при наступних закупівлях.
Част. 15 ст.29 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Проте Законом не передбачено порядок звернення та спосіб отримання інформації. Крім того при проведенні оцінки тендерних пропозицій не заборонено отримання будь-якої інформації, з інших джерел щодо учасників торгів та спілкування з учасниками.
В ході розгляду тендерної пропозиції ФОП «Заблоцький Євгеній Ігорович», виникли сумніви, щодо можливості учасником виконати умови договору на підставі:
відсутності аналогічних договорів в системі прозооро, відсутності публічної інформації щодо наявних складських приміщень,
характеристика суб’єкта з боку інших організацій та органів державної влади ( в ході телефонних розмов).
Враховуючи особливу важливість заключення договору на поставку дров, терміни поставки дров для лікарні було прийнято рішення про зустріч з учасником торгів та перевірки достовірності довідки про наявність деревини та її законної поставки. Відсутність деревини заактовано комісійно.
Дата публікації звіту:
23.10.2020 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
d28f7b24c5224dde84649a8f3a189188
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2020 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (дрова паливні хвойних порід та твердолистяних порід)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації «учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки дров паливних протягом 2020 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями».
Прошу пояснити, яким чином учасник ФОП «ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА» підтвердив можливість забезпечення поставки дров паливних протягом 2020 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначив можливість поставки дрібними партіями?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c090a72d993046ada9838c5ed9c7e384
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
05.10.2020 10:10
Опис:
Учасник надав довідку погодження із Договором 1 до Тендерного Договору. Також учасник погодився із умовами договору про закупівлю, де зазначено пунктом 6.1.- про дрібні поставки дров.