-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання комплекту спортивного обладнання скейт-парку
Доставка повинна відбуватися транспортом «Постачальника» за рахунок «Постачальника» (у тому числі : завантаження на автотранспорт, доставка, розвантаження, встановлення (монтування)) з усією необхідною супровідною документацією до Товару
Завершена
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
Номер:
b73dd0e5cd40434f8e3639c5e9a9c7cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-07-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2020 00:00
Період моніторингу:
07.12.2020 18:08 - 30.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.12.2020 № 241
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-07-15-006716-с
15.07.2020 Верхівцевська міська рада (код за ЄДРПОУ 35950156) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимог частини 3 розділу І Порядку № 708.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Верхівцевської міської рада (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.08.2020, тендерну пропозицію учасника ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2020 №66 повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.09.2020, договір від 29.09.2020 №24/09, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.08.2020 №15744-р/пк-пз, від 28.08.2020 №16286-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.12.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником при визначенні предмету закупівлі ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивні товари та інвентар на порушення частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 (далі Порядок № 708), визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри основного словника, тоді як предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предмет закупівлі визначають на основі національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749 (далі ЄЗС).
Проведеним моніторингом питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 25 частини 1 статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
З огляду на вищевказане та згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Слід зазначити, що станом на момент проведення моніторингу, згідно інформації про платежі за договором, Замовником здійснено оплату ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ у повному обсязі договірних зобов’язань.
Період усунення порушень:
30.12.2020 12:15 - 19.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2020 12:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо усунень порушень законодавства у сфері державних закупівель виявлених в ході проведення моніторингу по закупівлі ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивні товари та інвентар за номером ID: UA-2020-07-15-006716-с, згідно висновку Східного офісу Держаудитслужби повідомляємо:
Згідно ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладаний відповідно до норм Цивільного та Господарського процесуального кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Відповідно до ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
За змістом вищевказаних норм розірвано може бути лише чинний договір.
Закінчення строку дії договору не є підставою для припинення визначених ним зобов'язань, оскільки згідно зі ст. 599 Цивільного кодексу України, ч. 1 ст. 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання зобов’язань, проведене належним чином.
Зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку, згідно п.1 ст.509 Цивільного кодексу.
Відповідно п.5.3 Договору № 24/09 від 29.09.2020р, укладеним між Верхівцевською міською радою та ФОП Аляб’євим О.О., зобов’язанням Постачальника є поставка товару у строки, встановлені Договором та забезпечення якості товару, яка відповідає умовам установленим розділом 4 Договору. А зобов’язанням Замовника, згідно п.5.1 Договору, є своєчасна та в повному обсязі оплата за поставлений товар, приймання поставленого товару згідно з видатковою накладною та акту прийому-передачі. Постачальником поставлено товар, згідно накладної № 1 від «14» грудня 2020р., а Замовником здійснено оплату, згідно платіжного доручення № 1325 від «14» грудня 2020р.
Таким чином, всі зобов’язання за Договором № 24/09 від 29.09.2020р, виконані в повному обсязі Сторонами.
Неможливо припинити зобов’язання за Договором № 24/09 від 29.09.2020р. з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексу України. Дії Замовника при проведенні даної процедури закупівлі не порушували основні принципи здійснення публічних закупівель, згідно ст.5 Закону «Про публічні закупівлі», та не призвели до перевитрачання бюджетних коштів
Дата публікації звіту:
06.01.2021 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
e7fd74d6371f47908f165bb17d7dc688
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.12.2020 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивні товари та інвентар (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-006716-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-07-15-006716-с Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
2. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів?
4. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
5. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чому при складанні тендерної документації у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
6. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника, переможця торгів ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, у складі тендерної пропозиції ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано проект договору (файл: пропозиція-5.pdf - 28 липня 2020 15:12), який не було завірено учасником у відповідності до вимог пункту 3 розділу 6 «Результати процедури закупівлі та укладання договору» тендерної документац, а саме: «Учасником процедури закупівлі в складі пропозиції подається Проект договору, який повинен бути завіреним уповноваженою особою учасника та з проставленням печатки учасника (у разі її використання)». Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5f4abde75f7e49c58ffe24e86841b0b5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2020 14:32
Опис:
Щодо порушень, виявлених в ході проведення моніторингу по закупівлі ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивні товари та інвентар за номером ID: UA-2020-07-15-006716-с, надаємо наступні пояснення:
1. Щодо питання: «Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-07-15-006716-с Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?»
ВІДПОВІДАЄМО: Згідно п.3 Порядку визначення предмету закупівлі від 15.04.2020р. №708, предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник невірно трактував дану норму закону, обравши «0» четвертою цифрою.
2. Щодо питання «Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?»
ВІДПОВІДАЄМО: Відповідно до п.3 наказу Міністерства економічного розвитку України № 477 від 18.03.2016р. «Про порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» (який був чинний на час здійснення процедури) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаженням відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Станом на сьогодні в електронній системі відсутні окремі поля для розміщення інфомрації про мову. Інформація про мову міститься в п.7 розділу 1 тендерної документації: «Під час проведення процедури закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи, оригінали яких складені іншими мовами повинні бути переведені на українську мову.»
3. Щодо питання « Чому при складанні тендерної документації в пункті 1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів?»
ВІДПОВІДАЄМО: При складанні даного пункту тендерної документації помилково використали вимоги старої редакції Закону. Дана описка жодним чином не впливає на роботу автоматичної електронної системи та не призведе до порушення статті 24 Закону діями замовника.
4. Щодо питання «Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
ВІДПОВІДАЄМО: Згідно пункту 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вказана замовником в пункті 2 розділу 2 інформація не вплинула на вибір переможця процедури закупівлі.
5. Щодо питання «Чому при складанні тендерної документації у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій?»
ВІДПОВІДАЄМО: У пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Це технічна помилка, слід вважати 90 днів із дати кінцевого строку надання тендерних пропозицій, оскільки договір про закупівлю укладено скоріше ніж за 90 днів. Договір про закупівлю за результатами проведеної процедури відкритих торгів укладений під час дії тендерної пропозиції, а саме 29.09.2020р.
6. Щодо питання: «За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника, переможця торгів ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, у складі тендерної пропозиції ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано проект договору (файл: пропозиція-5.pdf - 28 липня 2020 15:12), який не було завірено учасником у відповідності до вимог пункту 3 розділу 6 «Результати процедури закупівлі та укладання договору» тендерної документац, а саме: «Учасником процедури закупівлі в складі пропозиції подається Проект договору, який повинен бути завіреним уповноваженою особою учасника та з проставленням печатки учасника (у разі її використання)». Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації»
ВІДПОВІДАЄМО: Вищевказана помилка визнана Замовником формальною, згідно пункту 4 наказу «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020р. № 710. Згідно п.19 розділу 2 статті 22 Закону, допущення формальних помилок не впливає на зміст тендерної пропозиції та не призведе до її відхилення. Стаття 31 Закону не передбачує причин відхилення учасника процедури закупівлі внаслідок допущення формальних помилок. Одним з основних принципів закупівлі є максимальна економія та ефективність витрачення державних коштів. Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів, для укладання договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна. Дії Замовника не призвели до перевитрачання бюджетних коштів