-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Мовою якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська Найменування - Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний перинатальний центр" Місцезнаходження - м.Чернівці, вул.Головна,129 Ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ юридичних осіб -05481412 Категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Номер:
334ead535d7e461f91ff4857a130f79f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2020 00:00
Період моніторингу:
07.09.2020 09:23 - 29.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.09.2020 № 35
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 04.09.2020 року № 35
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-15-004074-b від 15.07.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ВЕДЕНІВСЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини шістнадцятої статті 29 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний перинатальний центр» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.07.2020 №78 із змінами (далі – тендерна документація); п’ять звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.07.2020, п’ять роз’яснень Замовника від 21.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Вєк Технолоджі», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ЧОЕК»); рішення тендерного комітету від 06.08.2020 №80, від 10.08.2020 №81, від 14.08.2020 №82; звернення ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» до Замовника стосовно відхилення його пропозиції від 11.08.2020; повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2020; договір від 28.08.2020 №685/1; пояснення Замовника від 11.09.2020, від 22.09.2020.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій за результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД».
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 06.08.2020 №80 (далі – Протокол №80) Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», аргументуючи це недотриманням вимог Додатку 1 до тендерної документації, виходячи з наступного.
Документи не містять підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника, а саме документи, які надані на підтвердження:
• кваліфікаційного критерію наявності фінансової спроможності - окремі сторінки копій Балансу та Звіту про фінансові результати;
• кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - копії актів про використану електричну енергію;
• повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника - рішення учасника щодо призначення та повноважень директора.
Також, у Протоколі №80 зазначено, що учасником не надано лист-згоду за підписом директора Товариства Дацко О.Б., який є уповноваженою особою, що діє без довіреності, та персональні дані якого наявні на окремих поданих у складі тендерної пропозиції документах. При цьому, 22.09.2020 Замовник пояснив, що тендерним комітетом було допущено технічну помилку щодо надання учаснику ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» зауважень стосовно відсутності вказаного листа-згоди.
Слід зазначити, що статтею 29 Закону регулюється порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, при цьому частиною шістнадцятою цієї статті Замовника зобов’язано розміщувати повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
При цьому, частиною дев’ятою статті 26 Закону, учаснику процедури закупівлі надано право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тож, Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Всупереч вищезазначеного, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у поданих учасником ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» документах, які стосуються підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим не надав право учаснику на їх усунення протягом 24 годин.
Як наслідок, Замовником на порушення норм частини першої статті 31 Закону безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД».
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ЧОЕК», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційного критерію наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал чи копію зазначеного ним у довідці виконаного аналогічного договору, з оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі або оригінал листа-відгуку від замовника/покупця про належне виконання учасником аналогічного договору, який містить інформацію про предмет договору, ціну договору, номер та дату його укладення.
Учасник ТОВ «ЧОЕК» на виконання зазначених вимог надав копії виконаного аналогічного договору від 12.02.2019 №85ю на суму 13 912 153,00 грн., актів прийому-передачі товарної продукції від 31.05.2019 №5, від 30.06.2019 №6, від 31.07.2019 №7, від 31.08.2019 №8, від 30.09.2019 №4900 на загальну суму 1 510 092,58 грн. та лист-відгук Акціонерного товариства «Чернівціобленерго» від 19.05.2020 №7/1304.
Проте, надані акти прийому-передачі товарної продукції на загальну суму 1 510 092,58 грн. не підтверджують виконання договору у повному обсязі (13 912 153,00 грн.), а лист-відгук не містить інформації про ціну договору, чим недотримано вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Отже, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ТОВ «ЧОЕК», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Також, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення норм частини третьої статті 31 Закону не надав відповіді на звернення ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» до Замовника від 11.08.2020 стосовно відхилення його пропозиції.
Період усунення порушень:
23.09.2020 14:25 - 08.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2020 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення виявлених порушень, допущених при проведенні закупівлі UA-2020-07-15-004074-b «Електрична енергія » – ДК:021:2015- 09310000-5 , тендерним комітетом КНП « Чернівецький обласний перинатальний центр » прийнято рішення ,щодо розірвання договору на постачання електричної енергії з ТзОВ «Чернівецька обласна енерго постачальна компанія»
Копія рішення додається
Дата публікації звіту:
28.09.2020 10:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
01.10.2020 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
8f50d5cbdd0745fd91bd584195dee94a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2020 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-004074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Поясніть, яким чином учасник ТОВ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» на вимогу пункту 5 розділу 3 тендерної документації підтвердив виконання наданого ним аналогічного договору від 12.02.2019 №85ю на суму 13 912 153,00 грн., в той час як учасником надано акти прийому-передачі товарної продукції від 31.05.2019 №5, від 30.06.2019 №6, від 31.07.2019 №7, від 31.08.2019 №8 та від 30.09.2019 №4900 на загальну суму 1 510 092,58 гривень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1232812c005a4c9eb1d3ad92e273cd34
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.09.2020 10:27
Опис:
Тендерний комітет КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» розглянув запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, сформований під час проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» та розміщений в системі 09.09.2020 року, і надає наступні пояснення.
Відповідно до частин першої та другої ст. 16 Закону України від 25.12.2015№ № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) (надалі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вказаних вище вимог Закону, у пункті 5 розділу 3 Тендерній документації КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр», затвердженій рішенням тендерного комітету від 21 липня 2020 року № 78, визначено усі, передбачені статтею 16 Закону кваліфікаційні критерії та способи документального підтвердження учасником відповідності таким критеріям (дотримано вимоги част 1 та 2 ст.16 та п.2 част. 2 ст. 22 Закону).
Згідно п.5.1. та 5.2.3 Тендерної документації способом документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для учасника визначено надання довідки (підписаної учасником та скріплену печаткою (у разі її використання)) в довільній формі про виконання учасником аналогічного договору, а також для документального підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен був надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію, зазначеного ним у довідці виконаного аналогічного договору, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору повному обсязі або оригінал листа-відгуку від замовника/покупця про належне виконання учасником аналогічного договору, який містить інформацію про предмет договору, ціну договору, номеру та дату його укладення.
Так, при вивченні тендерної пропозиції учасника ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» встановлено, що вказаним Товариством було надано у складі пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів довідку від 17.07.2020 №3096, в якій зазначено про виконання договору із покупцем АТ «Чернівціобленерго» від 12.02.2019 №85-6 та додана копія такого договору і договору на 2020 рік, надані окремі акти прийому-передачі та лист-відгук від вказаного покупця (від 19.05.2020 №7/1304).
Враховуючи те, що пунктами 5.1. та 5.2.3. Тендерної документації передбачено надання у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору повному обсязі або оригіналу листа-відгуку від замовника/покупця про належне виконання учасником аналогічного договору, який містить інформацію про предмет договору, ціну договору, номеру та дату його укладення, тендерним комітетом КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» було прийнято як відповідність вказаному кваліфікаційному критерію, надані ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» і окремі акти приймання-передачі електричної енергії , і лист-відгук АТ «Чернівціобленерго». Надані вказаним учасником документи підтверджували в повній мірі досвід виконання аналогічних договорів.
Номер:
92fecb151f4a4884bf463d5eda8ba156
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2020 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-004074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому тендерним комітетом відповідно до частини 16 статті 29 Закону не надано можливості учаснику ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» для виправлення невідповідностей, виявлених тендерним комітетом за результатами розгляду його тендерної пропозиції у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (зокрема у Балансі, Звіті про фінансові результати, рішенні учасника щодо призначення та повноважень директора, актах про використану електричну енергію)?
2) Яким чином тендерним комітетом була встановлена невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» вимогам пункту 3.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме ненадання у складі пропозиції листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних за підписом директора Дацко О.Б., в той час як уповноваженим представником учасника, яким підписано тендерну пропозицію та який діє за довіреністю, є Семенців А.Я.?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
97d5bf780999488aa764a6b4bdeec617
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2020 09:54
Опис:
Тендерний комітет КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, сформований під час проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» та розміщений в системі 17.09.2020 року, і надає наступні пояснення щодо заданих питань.
1) Чому тендерним комітетом відповідно до частини 16 статті 29 Закону не надано можливості учаснику ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» для виправлення невідповідностей, виявлених тендерним комітетом за результатами розгляду його тендерної пропозиції у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (зокрема у Балансі, Звіті про фінансові результати, рішенні учасника щодо призначення та повноважень директора, актах про використану електричну енергію)?
Згідно частин 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (надалі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вимог законодавства у пункті 5 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» від 21 липня 2020року № 78 (надалі – Тендерна документація або ТД) передбачено подання документів та інформації, які підтверджують всі визначені ст. 16 Закону кваліфікаційні критерії,.
Також розділом 2 Додатку 1 «Перелік документів, які подаються учасником на електроний майданчик, для підтвердження кваліфікаційних та інших вимог замовника у вигляді скан-копії у форматі багатосторінкового pdf (або jpg )» до ТД передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів; підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю; участі в процедурі розкриття пропозиції конкурсних торгів.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що документи, які підтверджують повноваження осіб, фінансову спроможність та досвід виконання аналогічних договорів, а саме Баланс, Звіт про фінансові результати, рішення учасника щодо призначення та повноважень директора, акти про використану електричну енергію були завантажені учасником ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» в повному обсязі.
Згідно абз. 1 част. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до п.1.3 розділу 3 Тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Така ж вимога дублюється і у абз. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, згідно якого усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі, що містять текст або зображення, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки Учасника (в разі наявності) за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
При розгляді тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Прикарпатенерготрейд», тендерним комітетом встановлено, що окремі сторінки документів, а саме Балансу, Звіту про фінансові результати, рішення учасника щодо призначення та повноважень директора, актів про використану електричну енергію, надані ним у формі електронного документа через електронну систему закупівель, не були засвідчені власноручним підписом учасника та відбитком печатки Учасника як це передбачено п.1.3 розділу 3 та абз. 1 Додатку 1 до ТД.
Також, на кожен із вказаних вище документів учасником не було накладено кваліфікований електронний підпис, що дає змогу тендерному комітету вважати їх скан-копіями.
Відповідно до абз. 2 Додатку 1 до Тендерної документації у разі не виконання вимог щодо публікації скан-копій документів у електронному вигляді, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Таким чином, у КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» були підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Прикарпатенерготрейд» внаслідок не виконання ним вимог п.1.3 розділу 3 ТД та абз. 1 Додатку №1 до ТД, на підставі част. 2 п. 1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» (невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Окрім цього, пунктом 2.1. розд. 5 ТД визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки та анведено їх приклалади. Незасвідчення копій документів у складі тендерної пропопзиці учасника підписом уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитком печатки не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
2) Яким чином тендерним комітетом була встановлена невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» вимогам пункту 3.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме ненадання у складі пропозиції листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних за підписом директора Дацко О.Б., в той час як уповноваженим представником учасника, яким підписано тендерну пропозицію та який діє за довіреністю, є Семенців А.Я.? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Тендерним комітетом КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр», при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» було допущено технічну помилку щодо надання останньому зауважень по причині відсутності листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних за підписом директора Дацко О.Б. Фактично вказаний лист був наданий у формі електронного документа через електронну систему закупівель у складі документа під назвою «Згода на обробку даних». Однак це не виключає наявності обставин, які описані у п. 1 пояснення.