• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Мовою якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська Найменування - Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний перинатальний центр" Місцезнаходження - м.Чернівці, вул.Головна,129 Ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ юридичних осіб -05481412 Категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті

Завершена

3 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Номер: 334ead535d7e461f91ff4857a130f79f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 07.09.2020 09:23 - 29.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.09.2020 № 35 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04.09.2020 року № 35 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-07-15-004074-b від 15.07.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ВЕДЕНІВСЬКА 
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини шістнадцятої статті 29 та частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний перинатальний центр» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.07.2020 №78 із змінами (далі – тендерна документація); п’ять звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.07.2020, п’ять роз’яснень Замовника від 21.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Вєк Технолоджі», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ЧОЕК»); рішення тендерного комітету від 06.08.2020 №80, від 10.08.2020 №81, від 14.08.2020 №82; звернення ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» до Замовника стосовно відхилення його пропозиції від 11.08.2020; повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2020; договір від 28.08.2020 №685/1; пояснення Замовника від 11.09.2020, від 22.09.2020. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій за результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД». Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 06.08.2020 №80 (далі – Протокол №80) Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», аргументуючи це недотриманням вимог Додатку 1 до тендерної документації, виходячи з наступного. Документи не містять підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника, а саме документи, які надані на підтвердження: • кваліфікаційного критерію наявності фінансової спроможності - окремі сторінки копій Балансу та Звіту про фінансові результати; • кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - копії актів про використану електричну енергію; • повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника - рішення учасника щодо призначення та повноважень директора. Також, у Протоколі №80 зазначено, що учасником не надано лист-згоду за підписом директора Товариства Дацко О.Б., який є уповноваженою особою, що діє без довіреності, та персональні дані якого наявні на окремих поданих у складі тендерної пропозиції документах. При цьому, 22.09.2020 Замовник пояснив, що тендерним комітетом було допущено технічну помилку щодо надання учаснику ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» зауважень стосовно відсутності вказаного листа-згоди. Слід зазначити, що статтею 29 Закону регулюється порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, при цьому частиною шістнадцятою цієї статті Замовника зобов’язано розміщувати повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При цьому, частиною дев’ятою статті 26 Закону, учаснику процедури закупівлі надано право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тож, Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вищезазначеного, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у поданих учасником ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» документах, які стосуються підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим не надав право учаснику на їх усунення протягом 24 годин. Як наслідок, Замовником на порушення норм частини першої статті 31 Закону безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД». За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ЧОЕК», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційного критерію наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал чи копію зазначеного ним у довідці виконаного аналогічного договору, з оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі або оригінал листа-відгуку від замовника/покупця про належне виконання учасником аналогічного договору, який містить інформацію про предмет договору, ціну договору, номер та дату його укладення. Учасник ТОВ «ЧОЕК» на виконання зазначених вимог надав копії виконаного аналогічного договору від 12.02.2019 №85ю на суму 13 912 153,00 грн., актів прийому-передачі товарної продукції від 31.05.2019 №5, від 30.06.2019 №6, від 31.07.2019 №7, від 31.08.2019 №8, від 30.09.2019 №4900 на загальну суму 1 510 092,58 грн. та лист-відгук Акціонерного товариства «Чернівціобленерго» від 19.05.2020 №7/1304. Проте, надані акти прийому-передачі товарної продукції на загальну суму 1 510 092,58 грн. не підтверджують виконання договору у повному обсязі (13 912 153,00 грн.), а лист-відгук не містить інформації про ціну договору, чим недотримано вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Отже, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ТОВ «ЧОЕК», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Також, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення норм частини третьої статті 31 Закону не надав відповіді на звернення ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» до Замовника від 11.08.2020 стосовно відхилення його пропозиції.
Період усунення порушень: 23.09.2020 14:25 - 08.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2020 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення виявлених порушень, допущених при проведенні закупівлі UA-2020-07-15-004074-b «Електрична енергія » – ДК:021:2015- 09310000-5 , тендерним комітетом КНП « Чернівецький обласний перинатальний центр » прийнято рішення ,щодо розірвання договору на постачання електричної енергії з ТзОВ «Чернівецька обласна енерго постачальна компанія» Копія рішення додається
Дата публікації звіту: 28.09.2020 10:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 01.10.2020 11:29

Запити/Пояснення