• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 89e3ea80d7154292aadc6dd8e22a565f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.09.2020 14:13 - 20.10.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 25.09.2020 № 195 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.09.2020 № 195 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-07-15-003813-c 15.07.2020 ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 37426079) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в Тендерній документації (ЗМІНИ) встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено порушення пункту 16 статті 29 Закону, пункту 2 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 07.09.2020 №1.3/13 з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ДЕПАРТАМЕНТА РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель UA-P-2020-07-15-003484-c, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-15-003813-c, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.07.2020 № 127/1 (зміни внесені рішенням тендерного комітету - протокол від 24.07.2020 №127/2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ (далі - ФОП Ганицький Д.І.), звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-07-15-003813-c (дата формування звіту: 07 вересня 2020), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-07-15-003813-c, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. В ході моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Тендерна документація (ЗМІНИ) не містять електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Аналізом інформації та документів в електронній системі закупівель Prozorro встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Тендерної документації (ЗМІНИ) (далі - ТД) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону (більш детально в ДОДАТКУ 1 ТД). Відповідно до пункту 1 ДОДАТКУ 1 ТД для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям передбачено надання Довідки, складеної згідно форми Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання замовлення. У ДОДАТКУ 2 ТД зазначено, що *До довідки включаються тільки таке обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування та транспортні засоби, що будуть використовуватися при виконанні робіт. Технічне завдання (ЗМІНИ) містять ОРІЄНТОВАНІ ОБСЯГИ РОБІТ, які передбачають найменування робіт і витрат: Розділ 3 Побутова каналізація – розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,5 м3 у відвал, група ґрунту 2 (шифр норми РН1-8-2); – засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 1 (шифр норми РН1-12-1); – ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2 (шифр норми РН1-14-1). Розділ 4 Інші роботи – перевезення сміття до 7 км у кількості 2,2405 т (шифр норми С311-7-М); – перевезення сміття до 7 км у кількості 3,390445 т (шифр норми С311-7-М). ФОП Ганицький Д.І. надано інформацію від 19.08.2020 № 31-1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка ст.16.pdf 19 серпня 2020 07:30) в якій відсутні відомості про наявності у ФОП Ганицький Д.І. екскаватора місткістю ковша 0,5 м3, бульдозера потужністю 59 кВт, пневматичної трамбівки та будь-яких транспортних засобів, які необхідні для виконання робіт визначених розділом 3, 4 Технічного завдання (ЗМІНИ) «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Тобто на порушення норми п. 16 ст. 29 Закону Замовник не виявив невідповідності в інформації та не звернувся до учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Натомість, згідно з протоколом від 19.08.2020 № 127/6 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Ганицький Д.І. та укладено з ним договір. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 09.10.2020 15:26 - 26.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 09.10.2020 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунені порушення законодавства в сфері державних закупівель, а саме договір №1.3/13 від 07.09.2020р. розірвано. Додаткова угода про розірвання договору №1 від 13.10.2020р. через електронну систему закупівель оприлюднена 15.10.2020р. об 09:38
Дата публікації звіту: 15.10.2020 10:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуті шляхом розірвання договору від 07.09.2020 № 1.3/13 на підставі додаткової угоди від 13.10.2020 №1 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 15.10.2020.
Дата публікації: 15.10.2020 15:17

Запити/Пояснення