-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Норин у м. Овручі на км 47+402 автомобільної дороги М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Завершена
16 881 748.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 408.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 408.74 UAH
Номер:
befde95601e74857ba3f4e3c30b88ac8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2021 00:00
Період моніторингу:
04.03.2021 17:33 - 27.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2021 №180
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 січня 2021 року №003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.03.2021 №180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-07-15-001966-b 15.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09 липня 2020 року №195, (із змінами від 30 липня 2020 року №265), тендерну пропозицію ПрАТ «Мостобудівне управління-3», протоколи засідання тендерного комітету від 17 серпня 2020 року №293, від 02 вересня 2020 року №335, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю робіт від 17 вересня 2020 року №109, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 07 грудня 2020 року №109/1/183 та пояснення від 23 березня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 додатку 3 тендерної документації замовник встановив вимогу, що для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасник повинен подати довідку, згідно встановленої форми щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Також, замовник встановив вимогу, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Водночас учасник ПрАТ «Мостобудівне управління-3» на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) надав довідку від 30 липня 2020 року №71-в, за позиціями 4, 8 якої вказано власну техніку: бульдозери ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувач А/4014/1980, а також довідку про наявність на балансі ПрАТ «Мостобудівне управління-3» основних засобів по інвентарним номерам, а саме: №9503, №4734, №4714 відповідно.
При цьому, учасник на вказану техніку не надав, посвідчених відповідно до умов тендерної документації, копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів.
При цьому, згідно пункту 27 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року №694 експлуатація тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, не зареєстрованих в територіальному органі Держпродспоживслужби забороняється.
Зважаючи на зазначене, учасник ПрАТ «Мостобудівне управління-3» не дотримався пункту 1 додатку 3 тендерної документації замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Мостобудівне управління-3» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини другої статті 16 Закону та уклав з ним договір на закупівлю робіт від 17 вересня 2020 року №109.
Період усунення порушень:
30.03.2021 15:58 - 14.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2021 15:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
позовна заява №1042/04-01 від 14.04.2021 р.
Дата публікації:
15.04.2021 08:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу
Умовами додатку 3 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо):
Таблиця 1
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
№
з/п Назва Марка/модель,
рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність на балансі АТ «МБУ-3» основних засобів по інвентарним номерам, за червень 2020 р., згідно якої на балансі підприємства знаходяться: №9503 – Автопогрузчик А 4014, №4555 – Автокран КС-4561 АМ, №4714 – Бульдозер Д-606, №4734 – Бульдозер ДЗ-109.
Згідно переліку типів технологічних транспортних засобів, підконтрольних Держгірпромнагляду, який приведений у Додатку №1 до Правил державної реєстрації та обліку великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, затверджених наказів Держнаглядохоронпраці від 1 липня 2004 р. №163, серед яких є: бульдозери ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувач А/4014/1980, не підлягають обов’язковій державній реєстрації.
Також учасником у складі тендерної пропозиції додатково надано дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області на роботи, що виконуються краном КС-4561 АМ.
Таким чином, учасником підтверджено право власності будівельно (дорожніх) машин та механізмів наданих у довідці учасника №71-в від 30.07.2020 р.
Щодо розірвання договору №109 від 17.09.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №109 від 17.09.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 10.2.2. Договору №109 від 17.09.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №109 від 17.09.2020 року.
Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.
Дата публікації звіту:
06.04.2021 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
781ccf779a064b7780dfc512c130a7d2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2021 09:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Норин у м. Овручі на км 47+402 автомобільної дороги М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-15-001966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ПрАТ «Мостобудівне управління-3», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, наведених у пункті 1 додатку 3 тендерної документації, а саме: наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Зокрема, надання посвідчених відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: бульдозерів ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувача А/4014/1980, крана КС/4561АМ1982, які зазначені у довідці учасника від 30.07.2020 №71-в?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a6cc6994b9fc4be097dc6f3928a3063c
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
23.03.2021 15:45
Опис:
У відповідь на запит надаємо пояснення: умовами додатку 3 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо):
Таблиця 1
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
№
з/п Назва Марка/модель,
рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5 6
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність на балансі АТ «МБУ-3» основних засобів по інвентарним номерам, за червень 2020 р., згідно якої на балансі підприємства знаходяться: №9503 – Автопогрузчик А 4014, №4555 – Автокран КС-4561 АМ, №4714 – Бульдозер Д-606, №4734 – Бульдозер ДЗ-109.
Згідно переліку типів технологічних транспортних засобів, підконтрольних Держгірпромнагляду, який приведений у Додатку №1 до Правил державної реєстрації та обліку великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, затверджених наказів Держнаглядохоронпраці від 1 липня 2004 р. №163, серед яких є: бульдозери ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувач А/4014/1980, не підлягають обов’язковій державній реєстрації.
Також учасником у складі тендерної пропозиції додатково надано дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області на роботи, що виконуються краном КС-4561 АМ.
Таким чином, учасником підтверджено право власності будівельно (дорожніх) машин та механізмів наданих у довідці учасника №71-в від 30.07.2020 р. та щодо яких постала потреба у наданні пояснень Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.
Номер:
01e5aeae3d824ecbbeeb40eaf7afe587
Назва:
Єдиний унікальний номер справи 120/3619/21-а Адміністративний позов
Дата опублікування:
26.05.2021 09:19
Опис:
Відомості про справу
Вінницький окружний адміністративний суд
Єдиний унікальний номер справи 120/3619/21-а Адміністративний позов
Номер провадження
Дата реєстрації 20.04.2021
Суть спору визнання протиправним та скасування висновку
Стадія розгляду (Дата) 24.05.2021
Стадія розгляду (Назва) Відкрито провадження