• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Трубопровідна арматура для ВП РАЕС, набивка графітова для ВП ХАЕС: лот 1 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС - 2 шт.), лот 2 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС - 8 шт.), лот 3 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани сильфонні для ВП РАЕС - 40 шт.), лот 4 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани СК для ВП РАЕС - 10 шт.), лот 5 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (вентилі спускні, клапани запірні сильфонні для ВП РАЕС - 14 шт.), лот 6 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (набивка графітова для ВП ХАЕС - 328 кг)

Лот 1 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС – 2 шт.) Лот 2 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС – 8 шт.) Лот 3 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани сильфонні для ВП РАЕС – 40 шт.) Лот 4 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани СК для ВП РАЕС – 10 шт.) Лот 5 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (вентилі спускні, клапани запірні сильфонні для ВП РАЕС – 14 шт.) Лот 6 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (набивка графітова для ВП ХАЕС – 328 кг) Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

6 551 718.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 279.20 UAH
Номер: d3c08a1426ee4223ab44b45f19063a48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-10-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 10.11.2020 16:31 - 02.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2020 № 393 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-15-000504-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 липня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.11.2020. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» (лот 1) встановлено порушення абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТМСпецмаш» (лот 6) встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій приватного акціонерного товариства «Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування» (лоти 1, 3 та 4), ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» (лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «Підприємство з виробництва та розробки обладнання для вимірювання тиску «ЗАВОД МАНОМЕТР» (лоти 3, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБУС ЛОГІСТІК» (лот 5) та товариства з обмеженою відповідальністю «Графтрейд» (лот 6), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договорів від 05.10.2020 № 53-129-01-20-02180 (лот 1) та від 02.10.2020 № 53-129-01-20-02179 (лот 6) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 14.07.2020, зі змінами в редакцій від 06.08.2020 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації; звернення до Замовника та відповіді на них; протоколи розгляду тендерних пропозицій; реєстри отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування» (лоти 1, 3 та 4), приватного акціонерного товариства «Івано-Франківський арматурний завод» (далі – ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод») (лоти 1 та 5), товариства з обмеженою відповідальністю «Підприємство з виробництва та розробки обладнання для вимірювання тиску «ЗАВОД МАНОМЕТР» (лоти 3, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБУС ЛОГІСТІК» (лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «ТМСпецмаш» (далі – ТОВ «ТМСпецмаш») (лот 6) та товариства з обмеженою відповідальністю «Графтрейд» (лот 6); протокол тендерного комітету від 15.09.2020 № 6573; протокол розкриття тендерних пропозицій (лоти 1, 3, 5 та 6); повідомлення про намір укласти договір (лоти 1, 3, 5 та 6); договір поставки від 05.10.2020 № 53-129-01-20-02180 (лот 1); договір поставки від 28.09.2020 № 53-129-01-20-02174 (лот 3); договір поставки від 28.09.2020 № 53-129-01-20-02176 (лот 5); договір поставки від 02.10.2020 № 53-129-01-20-02179 (лот 6); додаткова угода від 20.10.2020 № 1 до договору від 28.09.2020 № 53-129-01-20-02174 (лот 3); повідомлення про внесення змін до договору (лот 3); пояснення Замовника від 30.11.2020, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод», якого Замовник визнав переможцем процедури закупівлі (лот 1), не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, установлену пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Так, відповідно до підпункту 4 пункту 5.3.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі для документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону у випадку наявності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) повинен надати «інформацію, що підтверджує здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України – рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно з порядком розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків (наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2014 № 574), або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що містить відповідну інформацію. Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, учасник ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» станом на 15.09.2020 мав заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). При цьому, учасник ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» не оприлюднив в електронній системі закупівель рішення про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) або довідку про відсутність заборгованості. Отже, Замовник на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» (лот 1) у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, яка встановлена пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та уклав з цим учасником договір про закупівлю від 05.10.2020 № 53-129-01-20-02180. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТМСпецмаш» (лот 6) не відповідає вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. Так, відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати «ТУ (ТС) або ТЗ на продукцію, що закуповується, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та з ДІЯР України, яким підтверджується відповідність технічної пропозиції учасника викладеному у Додатках 4, 6, 7, 10 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до цієї тендерної документації». Відповідно до додатку 2 до тендерної документації (лот 6) технічні характеристики товарів, що зазначені в позиціях 21-25 (набивка Grefseal НГА-Н 16х16-1,0, набивка Grefseal НГА-Н 13х13-1,0, набивка Grefseal НГА-Н 10х10-1,0, набивка Grefseal НГА-Н 12х12-1,0 та набивка Grefseal НГА-Н 8х8-1,0) повинні відповідати «Технічній специфікації до предмета закупівлі» та «Технічним вимогам та умовами постачання безасбестової, графітової сальникової набивки № 0.ЦР.0649.ТТ-18», які наведені в додатку 10 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТМСпецмаш» по позиціях 21-25 (файл «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.PDF») запропонував товар, виробником якого є ТОВ «Графтрейд Україна» та який виробляється за ТУ У 28.8-32786757-001:2008. При цьому, учасником ТОВ «ТМСпецмаш» в складі тендерної пропозиції не надано ТУ У 28.8-32786757-001:2008. Отже, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТМСпецмаш» (лот 6) у зв’язку з невідповідністю вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, допустив цього учасника до аукціону, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 02.10.2020 № 53-129-01-20-02179.
Період усунення порушень: 01.12.2020 15:49 - 16.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2020 15:49

Оскарження висновку в суді

Опис: ДП "НАЕК "Енергоатом" 11.12.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 01.12.2020 про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Трубопровідна арматура для ВП РАЕС, набивка графітова для ВП ХАЕС): лот 1 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС – 2 шт.), лот 2 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС – 8 шт.), лот 3 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани сильфонні для ВП РАЕС – 40 шт.), лот 4 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани СК для ВП РАЕС – 10 шт.), лот 5 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (вентилі спускні, клапани запірні сильфонні для ВП РАЕС – 14 шт.), лот 6 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (набивка графітова для ВП ХАЕС – 328 кг).
Дата публікації: 11.12.2020 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Південного офісу Державної аудиторської служби України в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Трубопровідна арматура для ВП РАЕС, набивка графітова для ВП ХАЕС): лот 1 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС – 2 шт.), лот 2 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки клинові для ВП РАЕС – 8 шт.), лот 3 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани сильфонні для ВП РАЕС – 40 шт.), лот 4 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (клапани СК для ВП РАЕС – 10 шт.), лот 5 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (вентилі спускні, клапани запірні сильфонні для ВП РАЕС – 14 шт.), лот 6 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (набивка графітова для ВП ХАЕС – 328 кг) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-15-000504-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 01.12.2020. Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком за результатами моніторингу та заперечує його з огляду на таке. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено: 1. «…учасник ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» не оприлюднив в електронній системі закупівель рішення про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) або довідку про відсутність заборгованості. Отже, Замовник на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» (лот 1) у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, яка встановлена пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та уклав з цим учасником договір про закупівлю від 05.10.2020 № 53-129-01-20-02180». Відповідно до підпункту 4 пункту 5.3.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі для документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) у випадку наявності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) «повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України – рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно з порядком розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків (наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2014 № 574), або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що містить відповідну інформацію». Таким чином, переможець процедури закупівлі, по суті, повинен надати документальне підтвердження інформації стосовно здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Для прикладу у тендерній документації було зазначено перелік документів, що підтверджують здійснення учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості, зокрема, рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно з порядком розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що містить відповідну інформацію. Вважаємо за необхідне зауважити, що застосування слова «зокрема», відповідно до тлумачень, свідчить про невичерпність зазначеного у тендерній документації переліку. Тобто перелік може бути доповнений. Виходячи з положень тендерної документації, учасник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документ або документи, що у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, підтверджують здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості. ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» зареєстроване в Україні, а саме за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Євгена Коновальця, буд. 229, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ «Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків», затвердженому наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574, для розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов’язання (податкового боргу) з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), пені, сплату яких платник податків просить розстрочити (відстрочити), а також строк розстрочення (відстрочення) та періоди сплати. Переможцем процедури закупівлі за лотом 1 ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» на підтвердження інформації стосовно здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством, через електронну систему закупівель 21.09.2020 завантажено: - «Заяву щодо надання розстрочення грошового зобов’язання (податкового боргу) з Податку на додану вартість» від 14.09.2020 (файл «05.Заява.pdf»), що складена відповідно до вимог «Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків» та містить всю необхідну інформацію, а саме: суму податку, сплату якого платник податків просить розстрочити (відстрочити), строк розстрочення (відстрочення) та періоди сплати; - лист від 21.09.2020 № 14/37-2109/01 (файл «04.Лист_ДФС.pdf»), що містить інформацію стосовно причин виникнення заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), підтверджує подання до ГУ ДФС в Івано-Франківській області заяви щодо розстрочення заборгованості та підготовку пакету документів для укладення договору про її розстрочення; - лист від 21.09.2020 № 14/37-2109/02 (файл «06.Довідка_ст.17.pdf»), що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, для відмови в участі у процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, переможцем процедури закупівлі ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «Івано-Франківський арматурний завод» згідно із абзацами 1 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 відсутні. 2. «…«ТМСпецмаш» по позиціях 21-25 (файл «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.PDF») запропонував товар, виробником якого є ТОВ «Графтрейд Україна» та який виробляється за ТУ У 28.8-32786757-001:2008. При цьому, учасником ТОВ «ТМСпецмаш» в складі тендерної пропозиції не надано ТУ У 28.8-32786757-001:2008. Отже, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТМСпецмаш» (лот 6) у зв’язку з невідповідністю вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, допустив цього учасника до аукціону, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 02.10.2020 № 53-129-01-20-02179». Висновок державних аудиторів не відповідає дійсності з огляду на таке. Передусім, варто зауважити, що учасник ТОВ «ТМСпецмаш» не пропонував до постачання товар, що виробляється за ТУ У 28.8-32786757-001:2008, зазначеними у висновку за результатами моніторингу. Натомість учасником процедури закупівлі ТОВ «ТМСпецмаш» за лотом 6 відповідно до «Інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» (файл «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.PDF») був запропонований, виготовлений за ТУ У 26.8-30969031-008:2005 «Набивки графітові» та ТУ У 26.8-32786757-001:2008 «Набивки графітові GREFSEAL». На виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначені ТУ завантажені ТОВ «ТМСпецмаш» через електронну систему закупівель 10.08.2020 – файл «Технічна частина.pdf» та «ТУ У .pdf» відповідно. За зазначеними у висновку позиціями учасником процедури закупівлі запропонований товар, що виготовляється за ТУ У 26.8-32786757-001:2008, що підтверджується інформацією, зазначеною у «Інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі». Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати ТУ (ТС) або ТЗ на продукцію, що закуповується, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та з ДІЯР України, яким підтверджується відповідність технічної пропозиції учасника викладеному у Додатках 4, 6, 7, 10 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до цієї тендерної документації. Таким чином, учасником процедури закупівлі за лотом 6 ТОВ «ТМСпецмаш» виконано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Підстави для відхилення його тендерної пропозиції згідно із абзацами 1 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 відсутні. Висновок державних аудиторів є помилковим. Також просимо зауважити, що в абзаці 3 пункту 3 пояснень на запит державних аудиторів від 25.11.2020 (файл «Пояснення на пункти 2,3,4 запиту ДАСУ від 25.11.2020.pdf», оприлюднений в ЕСЗ 30.11.2020), а саме: «…присутні у складі пропозиції учасника торгів…» замість ТОВ «ТМСпецмаш» помилково було зазначено ТОВ «Графтрейд Україна». Крім того, відповідно до п. 3 констатуючої частини висновку Управління Південного офісу Державної аудиторської служби України в Миколаївській області, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939-ХІІ), зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договорів від 05.10.2020 № 53-129-01-20-02180 (лот 1) та від 02.10.2020 № 53-129-01-20-02179 (лот 6) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Варто зазначити, що посилання на зазначені норми Закону № 2939-ХІІ не є коректними, оскільки статті 2 та 5 Закону № 2939-ХІІ не наділяють Управління Південного офісу Державної аудиторської служби України в Миколаївській області повноваженнями щодо зобов’язання Замовника розірвати договір та жодним чином не регулюють правовідносини, пов’язані з укладанням, виконанням або припиненням договорів. Разом з тим, частиною 1 статті 41 Закону № 922-VIII регламентовано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно з частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України «зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». За результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» укладено договори поставки від 05.10.2020 № 53-129-01-20-02180 (лот 1) та від 02.10.2020 № 53-129-01-20-02179 (лот 6), відповідно до пункту 6.2.3 яких покупець має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку лише у разі прострочення постачальником виконання своїх зобов’язань за Договором на строк понад 30 днів. Законом розірвання договору в односторонньому порядку не передбачено. Таким чином, правові підстави для розірвання договору відсутні. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Дата публікації звіту: 07.12.2020 13:43

Запити/Пояснення