-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014 - Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Завершена
497 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 485.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 485.00 UAH
Номер:
225d9a896ef94347bcce55b292f2eb29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2021 00:00
Період моніторингу:
16.01.2021 09:57 - 06.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2021 № 10
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-15-000008-b 15.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення недоліків у подальшій роботі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.07.2020 року № 1 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.11.2020 №№ 1-3 та від 16.11.2020 № 1, тендерні пропозиції ФОП Тутенко Надія Вікторівна, ФОП МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ, ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр», ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2020, договір від 27.11.2020 № 826, додаткова угода до договору від 27.11.2020 №1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 22.09.2020 № 17828.-р/пк-пз та від 03.11.2019 № 20412-р/пк-пз.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» 05.10.20 звернувся до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Однак, на звернення від 05.10.2020 року Замовником не надано відповідь, чим порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
01.02.2021 11:02 - 16.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2021 11:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві щодо на порушення UA-M-2021-01-15-000023 повідомляє наступне. На вимогу ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» від 05.10.20 щодо усунення порушення під час проведення тендеру не було надано відповідь у зв'язку з тим, що 07.10.2020 року ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ»подала скаргу з вимогам щодоусунення порушення під час проведення тендеру. Так як Замовник повинен надати відповідь або роз'яснення на вимоги Учасників протягом 3 діб, але цей термін ще прошов коли була подана скарга до АМКУ, тому відповіді не було надано. Усунути порушення на даному етапі неможливо. Всі порушення та зауваження ретельно вивчено та взято до уваги для недопущення цих недоліків у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
09.02.2021 02:53