• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району

Усі документи, що готуються Замовником та Учасником викладаються українською мовою

Завершена

7 133 948.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 669.74 UAH
Номер: 3c7d675fe54141e8ba3269f081954749
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.09.2020 15:23 - 01.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.09.2020 №51 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09.09.2020 №51 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2020-07-14-002315-a 14.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», протокол засідання тендерного комітету від 05 серпня 2020 року №1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 серпня 2020 року №7361-3122-2, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 08 вересня 2020 року №1 та пояснення від 11 та від 23 вересня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, замовником у пункті 7 розділу 1 тендерної документації встановлено вимогу, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову засвідченим нотаріально. При цьому, учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції, завантажено в електронну систему закупівель документи, які вимагалися тендерною документацією (підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 6 тендерної документації), а саме копії трудових книжок працівників (Яблочнікова Г.В., Маципури В.Д., Демченка В.С. та Кузнєцова І.В), викладені іншою мовою, при цьому відсутній переклад на українську мову засвідчений нотаріально, чим порушено вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації. Водночас, тендерна документація не містить інформації, що зазначене порушення відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Однак, на порушення пункту 1 частини другої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» та уклав з ним договір від 20 вересня 2020 року №7361-3122-2 на суму 6305777,00 грн. Поряд з цим, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а саме замовник не оприлюднив додаток 2 до договору від 20 серпня 2020 року №7361-3122-2, який є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень: 25.09.2020 13:45 - 10.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2020 13:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Згідно ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку про результати мониторингу закупівлі №UA-2020-07-14-002315-а до суду.
Дата публікації: 08.10.2020 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення надано в окремому документі.
Дата публікації звіту: 02.10.2020 15:50

Запити/Пояснення