-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району
Усі документи, що готуються Замовником та Учасником викладаються українською мовою
Завершена
7 133 948.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 669.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 669.74 UAH
Номер:
3c7d675fe54141e8ba3269f081954749
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2020 00:00
Період моніторингу:
09.09.2020 15:23 - 01.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2020 №51
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.09.2020 №51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-07-14-002315-a 14.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», протокол засідання тендерного комітету від 05 серпня 2020 року №1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 серпня 2020 року №7361-3122-2, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 08 вересня 2020 року №1 та пояснення від 11 та від 23 вересня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Крім того, замовником у пункті 7 розділу 1 тендерної документації встановлено вимогу, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову засвідченим нотаріально.
При цьому, учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції, завантажено в електронну систему закупівель документи, які вимагалися тендерною документацією (підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 6 тендерної документації), а саме копії трудових книжок працівників (Яблочнікова Г.В., Маципури В.Д., Демченка В.С. та Кузнєцова І.В), викладені іншою мовою, при цьому відсутній переклад на українську мову засвідчений нотаріально, чим порушено вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Водночас, тендерна документація не містить інформації, що зазначене порушення відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Однак, на порушення пункту 1 частини другої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» та уклав з ним договір від 20 вересня 2020 року №7361-3122-2 на суму 6305777,00 грн.
Поряд з цим, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а саме замовник не оприлюднив додаток 2 до договору від 20 серпня 2020 року №7361-3122-2, який є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
25.09.2020 13:45 - 10.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2020 13:45
Оскарження висновку в суді
Опис:
Згідно ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку про результати мониторингу закупівлі №UA-2020-07-14-002315-а до суду.
Дата публікації:
08.10.2020 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення надано в окремому документі.
Дата публікації звіту:
02.10.2020 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
a10ff046360e4ef9b87e3ca61aec4621
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.09.2020 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» по вул.40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-14-002315-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 05 серпня 2020 року №1), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- банківської гарантії, яка має містити дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (підпункт 3.2.4 пункту 3 розділу 3 тендерної документації);
- довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технологічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах (підпункт 1.1 пункт 1 додаток 6 тендерної документації);
- розрахунку ціни тендерної пропозиції який здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (примітка додатку 1 тендерної документації);
- протягом одного дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (пункт 1 розділу 5 тендерної документації)?
3. З яких причин договір підряду на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт. Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району» від 20 серпня 2020 року №7361-3822-2 укладений з ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі, відсутній додаток №2 календарний план виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ef66cabad474d949f1fa222d9d56398
Назва:
Надання пояснень щодо закупівлі UA-2020-07-14-002315-a
Дата опублікування:
11.09.2020 12:43
Опис:
Щодо питання 1:
Оголошення про проведення відкритих торгів міститься інформація про тендерне забезпечення "Електронна гарантія", а також зазначена сума тенднрного забезпечення 35000,00 UAH.
В підтвердження завантежено Print Sceen ГАРАНТІЯ СТРИЖАВКА МОНІТОРИНГ".
Щодо питання 2:
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «15482_ТОВ_ЖИЛ_СІТІ_БУД_Гарантія_30_07_2020.pdf», який містить дату , номер і назву документа, а також гарантія містить посилання на "Тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт. Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району»).
В підтвердження завантажено зазначений документ.
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технологічної бази та технологій», в якій зазначено перелік обладнання, за допомогою якого будуть виконуватись роботи.
В підтвердження завантажено зазначений документ.
- Щодо надання Учасником розрахунку ціни тендерної пропозиції, який здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (примітка додатку 1 тендерної документації) - дана вимога не є обов’язковою згідно чинного законодавства, помилково включена до тендерної документації по вказаній закупівлі, вважається технічною помилкою та не вимагається надаватися учасниками.
- По питанню «-протягом одного дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (пункт 1 розділу 5 тендерної документації)?», повідомляємо наступне: пункт 1 розділу 5 тендерної документації містить речення «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Оскільки, цінова пропозиція учасника не є аномально низькою, то відсутня необхідність надання обґрунтування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (аномально низької ціни).
Щодо питання 3:
Календарний графік (Додаток № 2) не був долучений до Договору, через технічну помилку, яка пов’язана з великим обсягом документів, які необхідно опрацювати.
Дана обставина жодним чином не створює порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
562cca4c66cd498f9ba852e47f04ca8d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2020 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» по вул.40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-14-002315-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 05 серпня 2020 року №1), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання документів або копій документів, (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї) українською мовою, а у разі викладення іншими мовами, повинен надати автентичний переклад на українську мову та засвідчити нотаріально (пункт 7 розділу 1 тендерної документації), а саме копій трудових книжок (перша сторінка з прізвищем (Яблочнікова Г.В, Маципури В.Д., Демченка В.С., Кузнєцова І.В.), сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника (підпункт 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6206fae3702744d0bbb5d3f349b1d584
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2020 08:44
Опис:
Підпунктом 2.1. пункту 2. Додатку 6 Тендерної документації передбачено що Учасник має надати Інформаційну довідку яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій (в загальній кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік), зі зазначенням посади, освіти, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, та копії дипломів ІТП.
Замовником в тендерній документації вимагалося від учасника надання підтвердження не менше ніж 20-ти працівників (трудова книжка, цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад).
Учасником надано інформацію на 34 чоловік (трудова книжка, цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад).
Таким чином, Замовником прийнято до уваги та розглянуто інформацію про 20 чоловік, надання інформації про яких, вимагалося тендерною документацією.
Номер:
d93c7c7f99f641049f8abddc174fdc68
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
30.09.2020 09:55
Опис:
25 вересня 2020 року о 13год. 45 хв. управлінням Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-07-14-002315-a.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
- згідно змісту висновку в оголошенні відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, які саме умови не зазначені та/або зазначені неповно;
- яким нормативно-правовим актом України передбачено застосовання саме такого зобов'язання щодо усунення виявлених порушень, а не іншого. У який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого Законом його необхідно виконати Замовнику.
Номер:
8981a0e1df914cadac34f4951b050c90
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
24.11.2020 10:24
Опис:
Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 8 статті 8 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) за своєю суттю відбувається без виправлення і винесення додаткового рішення цим же органом.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок.
Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу. Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
Так, відповідно до частини 2 статті 22 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торів повинно містити - найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість предмета закупівлі; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; умови оплати; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини 3 статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
При цьому, відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації, оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-07-14-002315-а) не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, однак у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Зважаючи на зазначене, замовником порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
Відповідно до частини 6 статті 8 Закону, за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно пункту 5 частини 7 статті 8 Закону, У висновку обов’язково зазначаються, крім іншого, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги, зокрема в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Іншого способу усунення цього порушення приписами Закону не передбачено.
Таким чином, враховуючи викладене, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання вимог пункту 5 частини 7 статті 8 Закону, у своєму висновку фактично було визначено зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у тому числі в межах законодавства вжиття заходів щодо розірвання договору, що відповідає нормі частини 7 статті 8 Закону та, у відповідності до частини 8 статті 8 Закону, одночасно роз`яснено необхідність оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до цього висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.