-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
efa30ccf1f654574967d45ed8753a0d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2020 00:00
Період моніторингу:
06.11.2020 09:36 - 28.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2020 № 208
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.11.2020 № 208
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-14-005076-c, 14.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлені порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.07.2020 № 75/396/1 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненням до процедури та відповідь на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; витяги із протоколів засідань тендерного комітету від 06.08.2020 № 75/396/3 та від 12.08.2020 № 75/396/4; тендерні пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «Геко-Центр» та товариство з обмеженою відповідальністю «Марко Лтд» (далі – ТОВ «Марко ЛТД»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані ТОВ «Марко Лтд» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 11.09.2020 № 17124-р/пк-пз; договір від 23.09.2020 № 362/7/20/157; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода від 03.11.2020 № 1 до договору від 23.09.2020 № 362/7/20/157; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, отримані 24.11.2020 від Замовника в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
25.11.2020 11:45 - 10.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2020 11:45
Оскарження висновку в суді
Опис:
висновок оскаржується в судовому порядку
Дата публікації:
07.12.2020 10:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
надаються заперечення до висновку.
Дата публікації звіту:
27.11.2020 13:03
Запити/Пояснення
Номер:
b33be19ee0b84dc5855ea0d95ed69453
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2020 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-14-005076-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів), а саме: надати обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів? Повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Марко Лтд» оприлюднене в електронній системі 12.08.2020, а договір про закупівлю укладений 23.09.2020.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.