Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.07.2020 року №б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД», протокольне рішення (протокол) №42 уповноваженої особи Замовника від 06.08.2020; повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020, договір про закупівлю робіт від 20.08.2020 №970/20 (далі – договір) додаткова угода від 07.09.2020 №1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- пункт 3 відхилення тендерних пропозицій розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить підставу відхилення, щодо ненадання переможцем у визначений тендерною документацією термін (у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) або надання з порушенням вимог тендерної документації документів, а саме: заповненої форми Комерційної пропозиції, яка передбачена Додатком 4 до цієї тендерної документації; розрахунку ціни, яка визначена за результатами електронного аукціону, та яка складається з договірної ціни та пояснювальної записки до неї (на об’єкт зазначений у Додатку№3 до тендерної документації), локального кошторису (на об’єкт, зазначений у Додатку№3 до тендерної документації), підсумкової відомісті ресурсів (на об’єкт, зазначений у Додатку№3 до тендерної документації), розрахунку загально-виробничих витрат до локального кошторису (на об’єкт, зазначений у Додатку№3 до тендерної документації), розрахунку витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунку прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013 (додатки Д та Е) (на об’єкт, зазначений у Додатку№3 до тендерної документації).
Згідно із пунктом 32 частини першої статті 1 та статті 26 Закону тендерну пропозицію учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до статей 21 та 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації.
Законом не передбачено подання тендерних пропозицій або будь-яких інших документів учасниками торгів після закінчення встановленого строку їх подання, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону, у разі якщо його визначено переможцем.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону визначено виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможцем закупівлі.
Проте, Замовником до пункту 3 відхилення тендерних пропозицій розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (зокрема Додатку 4) до тендерної документації внесено підставу щодо відхилення тендерної пропозиції внаслідок ненадання переможцем торгів відповідних документів, після закінчення строку подання тендерних пропозицій вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством (пунктом 3 частини першої статті 31 Закону) чим порушено вимоги частини 3 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.11.2020 16:31 - 18.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2020 16:31