• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, код 34630000-2 за ДК 021:2015 (накладка башмака, башмак, хомут, амортизатор п'ятника, щит)»

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.

Завершена

4 165 351.41 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 827.00 UAH
Номер: 7f5200db7cf042ea99eb3a5a3832409e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 11.12.2020 14:40 - 06.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.12.2020 № 41 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами. НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 11.12.2020 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-07-13-000756-a 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 2 частини другої статті 22, частин третьої, четвертої, п’ятої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РІГ»), ТОВ «МТК-ГРУПА», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Центр комплектації транспорту» та ТОВ «БГС РЕЙЛ»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення колегії АМКУ від 17.09.2020 № 17566-р/пк-пз – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, вжити заходів з недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.06.2020 №1666; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Ремонт інжинірінг груп» (далі – ТОВ «РІГ»), «МТК-ГРУПА» (далі – ТОВ «МТК-ГРУПА»), «Науково-виробниче підприємство «Центр комплектації транспорту» (далі – ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Центр комплектації транспорту») та «БГС РЕЙЛ» (далі – ТОВ «БГС РЕЙЛ»); протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.10.2020 № 2412; повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2020; договір про закупівлю від 20.10.2020 №529-ВР3-20, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.09.2020 № 17566-р/пк-пз та його виконання Замовником. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 2 частини другої статті 22, частин третьої, четвертої, п’ятої та шостої статті 17 Закону, а саме: - в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовником в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога для учасників про надання довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону, тобто в тому числі пунктами 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 частини першої цієї статті, що не відповідає вимогам частин третьої, четвертої та п’ятої статті 17 Закону, якими визначено, що Замовник не вимагає від учасників документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним або публічну інформацію, яка є доступною в електронній системі закупівель; - в порушення пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та частини шостої статті 17 Закону, Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі інформації про відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, а також не встановлено способу її документального підтвердження.
Період усунення порушень: 22.12.2020 16:26 - 12.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2020 16:26

Оскарження висновку в суді

Опис: КП «Київський метрополітен» подано позовну заяву від 06.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 06.01.2021 15:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи неможливість розміщення в електронній системі закупівель в розділі «Опублікувати позов» номеру провадження та дати відкриття провадження в суді, на виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Київський метрополітен» зазначає вказану інформацію щодо поданої позовної заяви від 06.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку від 22.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-13-000756-а Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, в розділі «Опублікувати звіт про усунення порушень»: 640/471/21.
Дата публікації звіту: 13.01.2021 15:36

Запити/Пояснення