• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо(Вугілля кам"яне ДГ 50-100)

Торги відмінено

419 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 098.55 UAH
Номер: 2ac07916b2d34a129d089e44f22fedae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 07.08.2020 14:20 - 01.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2020 №53 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-07-13-001489-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 2, 11 частини 2 статті 22 та частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону, в тому числі правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та вжиття заходів з недопущення їх в подальшому або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Сектора культури, молоді та спорту Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП», повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2020 року, рішення Антимонопольного комітету України від 04.09.2020 року № 16715-р/пк-пз (далі – АМКУ). Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктами 1, 3, 7, 8, 9, 10, 11 частини 1 статті 17 Закону; - на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними; - на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником у пункті 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не вірно зазначено вимоги щодо строку укладання договору про закупівлю з переможцем. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.09.2020 15:38 - 30.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2020 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі" в звязку з неможливістю усунень порушень допущених в тендерній документації, відмінити торги ID UA-2020-07-13-001489-c Тверде паливо(Вугілля ДГ 50-100)
Дата публікації звіту: 17.09.2020 12:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 17.09.2020 13:10

Запити/Пояснення