• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини

Конструкції та їх частини

Завершена

6 986 339.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер: 5dabac7b8b6c46989ba16b598937d5fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-21-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.09.2020 20:08 - 13.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 191 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 17. UA-2020-07-10-007682-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин четвертої та п’ятої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 19.04.2020), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.08.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «БУДПРОКАТ-УКРАЇНА», ТОВ «Торговий Дім Технолліон», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛТРАНС УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ЕЛТРАНС УКРАЇНА», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.09.2020, витяг з протоколу від 15.09.2020 №77, повідомлення про намір укладання договору від 15.09.2020, договір від 02.10.2020 №53-122-01-20-10045. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 2 та Додаток 2.1 до тендерної документації містить посилання на виробника (Імпорт. Layher Німеччина) обґрунтування яких відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 16.10.2020 20:13 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2020 20:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16240/001
Дата публікації: 02.11.2020 08:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджють вищезазначену відповідність. Згідно частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Додаток 2 до ТД «Технічна специфікація до предмета закупівлі» містить посилання на виробника Layher. Разом із цим, у Додатку 2 найменування товару містить вираз «або еквівалент». Так Замовником у Додатку 2 тендерної документації визначено, що предметом закупівлі є «Комплект риштувань Layher 60х20х2,07м або зазначити еквівалент». Окрім того, при посиланні на артикули Замовником також було зазначено вираз «або еквівалент». Враховуючи зазначене, Замовником було дотримано вимогу частини 4 статті 23 Закону. Крім того, ні стаття 23 ні стаття 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників оприлюднювати обгрунтування посилання на конктерного виробника. При цьому повідомляємо, що вибір вказаного виробника є обгрунтованим.
Дата публікації звіту: 22.10.2020 15:56

Запити/Пояснення