-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з надання харчування хворим в міській лікарні
Завершена
253 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 269.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 269.60 UAH
Номер:
beca7d93075f4b6b9ca5d7d01763a82a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-09-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2020 00:00
Період моніторингу:
09.09.2020 11:25 - 01.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2020 № 180
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2020 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-07-10-002049-a
10.07.2020 Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 25539007) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Нікмаркет стандарт" встановлено порушення вимоги частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.08.2020 №73-08/20, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 10.07.2020 №101, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідань тендерного комітету від 03.08.2020р. №112 та від 14.08.2020р. №122, тендерні пропозиції ФОП Куропятник Єдуард Володимирович та ТОВ "Нікмаркет стандарт", повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.08.2020 №73-08/20, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Нікмаркет стандарт" тривав з 03.08.2020 по 14.08.2020 та фактично склав 9 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону.
Також за результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Натомість, між Замовником та переможцем ТОВ "Нікмаркет стандарт" був укладений договір від 26.08.2020 №73-08/20.
Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень:
22.09.2020 16:15 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2020 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі моніторингу Договір № 73-08/20 від 26.08.2020 року з ТОВ "Нікмаркет стандарт" розірвано. (Додаткова угода № 1 від 28.09.2020 року)
Дата публікації звіту:
28.09.2020 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
a5c516717e4e4516b5f793f18be078e9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2020 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з надання харчування хворим в міській лікарні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-10-002049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення припису частини десятої статті 29 Закону розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Нікмаркет стандарт" проведено з порушенням встановленого строку, а саме: розгляд тендерної пропозиції цього учасника призначено 03.08.2020, що підтверджується оприлюдненням електронною системою закупівель файлу «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» відносно даного учасника. Розгляд пропозицій учасника здійснено 14.08.2020, тобто строк розгляду становить 9 робочих днів, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 14.08.2020 №122.
Чому Замовником порушено терміни розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Нікмаркет стандарт"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
83421ba78d0d4a2b8deeee32a0444ff4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.09.2020 11:15
Опис:
Відповідно до абз.3 ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. З урахуванням зазначеного положення, та те що в системі закупівлі було зазначено, що триває період оскарження, Замовником було прийнято рішення щодо отримання інформації стосовно оскарження учасника, пропозицію якого було відхилено та подальшого розгляду тендерної пропозиції наступного учасника після закінчення п'ятиденного строку.