• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 876 днів назад

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 907c414907b540af9ea82867f47989c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-31-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 31.12.2020 13:14 - 27.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2020 № 377 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.12.2020 № 377 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 49 UA-2020-07-10-007549-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення колегії АМКУ, установлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проксіма-сервіс», – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Сумській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.07.2020 № 33, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Проксіма-сервіс» (далі – ТОВ «Проксіма-сервіс»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.07.2020, протокол засідання тендерного комітету від 30.07.2020 № 37, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.08.2020 № 16304-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 12.01.2021 та 15.01.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Мегапринт Сервіс» (далі – ТОВ «Мегапринт Сервіс») прийняла рішення від 28.08.2020 № 16304-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мегапринт Сервіс» та рішення про визначення ТОВ «Проксіма-сервіс» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Проте, станом на 31.12.2020 (дата початку моніторингу процедури закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо виконання Замовником рішення колегії АМКУ, чим порушено частину двадцять другу статті 18 Закону. На запит Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 Замовник надав відповідь від 15.01.2021, у якій зазначив, що договір з учасником, який визначений переможцем торгів, ТОВ «Проксіма-сервіс» не укладено. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 20.01.2021 18:09 - 04.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2021 18:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Головне управління Національної поліції в Сумській області повідомляє, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2020 №16304-р/пк-пз не виконане у зв'язку з його оскарженням в Окружному адміністративному суді міста Києва. Позовна заява подана 22.09.2020, провадження у справі відкрито згідно ухвали суду від 09.11.2020 №640/22711/20. Враховуючи зазначене ГУНП в Сумській області вжило заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 27.01.2021 17:19

Запити/Пояснення