• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 (код ДК 021:2015– 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Номер: 17fde96cbc58443ba43342fed971e63d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-21-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.09.2020 20:24 - 13.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 191 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 36 UA-2020-07-10-007275-c 10.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 912-74-15, pav.costenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини четвертої статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.08.2020 №123/5, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 22.07.2020 року № №123/2, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Поліковська Яна Володимирівна (далі – ФОП Поліковська Я.В.), повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020 року та договір від 31.08.2020 №21/1.1/99, додаткова угода від 07.10.2020 №1 Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 8 до тендерної документації містить посилання на виробника та спосіб виробництва (праймер бітумний «Техноніколь», воронка Hunter, Руберойд Уніфлекс ЕПП) обґрунтування яких відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що учасник ФОП Поліковська Я.В. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, технічним завданням на «Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку (в межах підтримки переходу до ОСББ) (м. Маріуполь, пр. Металургів, 131 А)», (Додаток 8 до тендерної документації) визначено орієнтовні обсяги робіт та вказаний шифр ресурсних норм по кожному найменуванню робіт і витрат. Однак, наявність ресурсів для виконання окремих видів робіт учасником ФОП Поліковська Я.В. не підтверджено. А саме, Замовником визначено готування важких кладкових цементних розчинiв, марка 150 та застосовано ресурсну норму РН20-17-19, якою передбачано використання бетонозмішувача місткістю 150 л; улаштування примикань висотою 400 мм з рулонних покрiвельних матерiалiв до бетонних стiн i парапетiв iз застосуванням газопламеневих пальникiв та застосовано ресурсні норми РН8-45-4 та РН8-45-2, якими передбачено використання крану переносного вантажопідйомністю 1т; улаштування покрiвель рулонних з матерiалiв, що наплавляються, iз застосуванням газопламеневих пальникiв та застосовано ресурсні норми РН8-32-3 та РН8-32-4, якими передбачено використання крану переносного вантажопідйомністю 1т; Улаштування з листової сталi пояскiв, сандрикiв, пiдвiконних вiдливiв та застосовано ресурсну норму РН8-40-4 якою передбачено використання крану переносного вантажопідйомністю 1т. Крім того, передбачено здійснення перевезення сміття до 20 км. Однак, інформацією від 23.07.2020 №1-23/07 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданою учасником ФОП Поліковська Я.В. у складі тендерної пропозиції, наявність бетонозмішувача місткістю 150 л, крану переносного вантажопідйомністю 1т та вантажного автомобіля не підтверджено. Крім того, Додатком 1 до тендерної документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, інформацією від 23.07.2020 №2-23/07про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність машиніста крану та водія не підтверджена. Отже, учасник ФОП Поліковська Я.В. не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону в частині підтвердження наявності матеріальнотехнічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Поліковська Я.В. та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 31.08.2020 №21/1.1/99.
Період усунення порушень: 16.10.2020 11:22 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2020 11:22

Запити/Пояснення