• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні, 6 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

8 914 267.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 071.07 UAH
Номер: 6b81054f9aac4a13951cc71a21d22a0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-01-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.10.2020 13:19 - 26.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.10.2020 № 68 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4.UA-2020-07-10-001918-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 5 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «АПТЕКИ «ФАРМАСІТІ» по лотах № 3 та № 4, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 3 та № 4, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 3 та № 4, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляд тендерних пропозицій учасників по лотах № 3 та № 4, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 3 та № 4, їх оприлюднення та відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 3 та № 4, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Департамента охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) від 22.07.2020 року, оголошення про проведення відкритої процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників по лотах № 3 та № 4 ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «АПТЕКИ «ФАРМАСІТІ», протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотах № 3 та № 4 від 21.08.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2020 року (лот № 3 та лот № 4), договір про закупівлю по лоту № 3 від 22.09.2020 року № 140, договір про закупівлю по лоту № 4 від 23.09.2020 року № 143. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також, за результатами проведеного моніторингу відповідності тендерної документації установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в Додатку № 1 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій підтвердження відсутності підстав відхилення, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9 та 11, частини 1 статті 17 Закону, тобто надання документального підтвердження інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень: 27.10.2020 16:45 - 11.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2020 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та чинного до 17.07.2020, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника. В електронній системі закупівель окреме поле для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутнє. Вказана інформація міститься в тендерній документації на закупівлю (файл «ТД лікі різні зміни 1.pdf») та завантажена Департаментом окремим файлом. Зважаючи на вищевказане, Департаментом дотримано вимоги Закону. Згідно частини шостої статті 17 Закону (в редакції, що вступила в дію з 19.04.2020) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні, 6 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-10-001918-a, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Таким чином, Департаментом дотримано вимоги Закону в цій частині.
Дата публікації звіту: 03.11.2020 16:39

Запити/Пояснення