-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приймального відділення головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Куп'янське територіальне медичне об'єднання" Куп'янської міської ради Харківської області за адресою: місто Куп'янськ, вул. Лікарняна, 2 (літера "В") (коригування)
Завершена
19 435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 175.00 UAH
Номер:
d4cbd3c167b243b5860ec391d71a3efd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-27-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
28.01.2021 12:05 - 19.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-07-10-001665-a 10.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 5, ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2020 № 63, реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8», ТОВ «Будсоюз» (далі – Переможець), протоколи уповноваженої особи від 03.08.2020 № 87, від 03.08.2020 № 88, повідомлення про намір укласти договір від 03.08.2020, договір від 18.08.2020 № 11-20 (далі – договір № 11-20), додаткові угоди від 02.09.2020 № 1, від 20.10.2020 № 2, від 04.12.2020 № 3. Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД. Так, згідно з вимогами п. п. 1.4.4 п. 1 Додатку № 2 до ТД Замовником вимагалось надання у складі пропозиції сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами, а Переможцем в порушення даних вимог у складі пропозиції надано чорно-білу сканкопію довідки Філії – Харківського обласного управління АТ «Ощадбанк» від 15.07.2020 № 118/22/20-09/836. До того ж, відповідно до п. п. 1.2.2 п. 1 Додатку № 2 до ТД у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати сканкопію оригіналу штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод. Проте, Переможцем в порушення даних вимог у складі пропозиції надано лише штатний розпис з кількістю працівників - 8 осіб, тоді як у довідці від 20.07.2020 № 29 штатні працівники та працюючі за сумісництвом зазначені у кількості 18 осіб. Отже, ще на 10 осіб не надано жодних документів, що підтверджують трудові відносини з ТОВ «Будсоюз». Крім того, згідно з п. п. 1.4.2 Додатку № 2 до ТД Замовником вимагалось надання сканкопії Звіту про фінансові результати та Балансу за звітний період, однак Переможцем в порушення даних вимог Звіт про фінансові результати у складі пропозиції не надано, а Баланс надано не у повному обсязі. Поряд з цим, у складі пропозиції ТОВ «Будсоюз» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.07.2020 № 29, у якій не вказано спеціальність Герасимова О.І., Грошової Л.О., Козловського Р.Е., Логвінова О.І. та ін., чим не дотримано вимоги Додатку № 5 до ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.
Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будсоюз» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та уклав з ним договір № 11-20 на загальну суму 17 600 000,00 гривень. До того ж, відхиливши пропозицію ТОВ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА – 8» з підстав невідповідності вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та не відхиливши пропозицію ТОВ «Будсоюз» з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, Замовником порушено норми ч. 1 ст. 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, перевіркою документів встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у термін, встановлений законодавством, проектно-кошторисну документацію, яка передбачена п. 1.2 договору № 11-20 та є його невід’ємною частиною, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.02.2021 15:08 - 03.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2021 15:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
Дата публікації звіту:
23.02.2021 16:12