-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція вуличної освітлювальної мережі з застосуванням енергозберігаючих технологій в м.П'ятихатки Дніпропетровської області вулСадова ( від 1-го до 9-го провулку); вул.Шкільна ( від 1-го до 9-го провулку ); вул Пушкіна ( від 1-го до 10-го провулку) вул Шевченко ( від 1-го до 10-го провулку) вул.Мамона ( від 1-го до 10-го провулку); вул Саксаганська ( від 1-го до 10-го провулку)
Завершена
1 844 364.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 222.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 222.00 UAH
Номер:
d10c20dcadeb4715babfa23f38e63dfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2020 00:00
Період моніторингу:
16.09.2020 15:31 - 08.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.09.2020 № 184
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2020 № 184
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-07-10-001661-b
10.07.2020 Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "Комунальний сервіс" (код за ЄДРПОУ 39654508) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення встановлено порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖ-75" встановлено порушення вимоги частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Іваніна Ігор Віталійович встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, додатки до тендерної документації: «додат» від 10.07.2020, «Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc» від 10.07.2020, «Додаток 2(проект договору) реконструкція електромережі.docx» від 10.07.2020, «Додаток 1 (тех.завдання кап рем садова (2).docx» від 10.07.2020, «Додаток 1 (тех.завдання кап рем садова (2)-1.docx» від 15.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "МОНТАЖ-75" та ФОП Іваніна Ігор Віталійович, протоколи від 27.08.2020р. №28 та від 31.08.2020р. №28, повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно із частиною першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Моніторингом установлено, що Замовник не оприлюднив тендерну документацію, а є лише додатки до неї, чим порушено вимогу частини першої статті 10 Закону.
Згідно із частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МОНТАЖ-75" тривав з 17.08.2020 по 27.08.2020 та фактично склав 7 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів Замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону.
Також за результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Згідно із Додатку 3 для участі в електронних торгах підрядник повинен відповідати таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання робіт, термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання робіт за договором;
- обладнання та матеріали повинні відповідати технічному завданню та мати сертифікати (або інші документи) відповідності.
Також відповідно до Додатку 3 зазначений перелік документів, який містить загальні відомості про Учасника, зокрема, копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю).
Відповідно до Додатку 3 Замовник має право відхилити пропозицію учасника, що не надав будь-яких перелічених вище документів, які задовольняють вимогам, зазначеним у цих інструкціях або ці документи містять неправдиву інформацію. А також, документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі пропозиції. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
У ході моніторингу встановлено, що учасник ФОП Іваніна Ігор Віталійович не надав перелічені вище документи, а також не надав довідки у довільній формі про те, що ці документи не подаються, що не відповідає вимогам Додатку 3.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Натомість, протоколом від 31.08.2020 №28 Замовник визначив переможця ФОП Іваніна Ігор Віталійович та надіслав йому повідомлення про намір укласти договір.
Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень:
02.10.2020 08:57 - 20.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.10.2020 08:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявленні порунення по закупівліРеконструкція вуличної освітлювальної мережі з застосуванням енергозберігаючих технологій в м.П'ятихатки Дніпропетровської області вулСадова ( від 1-го до 9-го провулку); вул.Шкільна ( від 1-го до 9-го провулку ); вул Пушкіна ( від 1-го до 10-го провулку) вул Шевченко ( від 1-го до 10-го провулку) вул.Мамона ( від 1-го до 10-го провулку); вул Саксаганська ( від 1-го до 10-го провулку) (UA-2020-07-10-001661-b) будуть усуненні
Дата публікації звіту:
02.10.2020 13:07
Запити/Пояснення
Номер:
1965d205d56042339bc654bc6b5d4f0b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2020 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція вуличної освітлювальної мережі з застосуванням енергозберігаючих технологій в м. П'ятихатки Дніпропетровської області вул. Садова (від 1-го до 9-го провулку); вул. Шкільна (від 1-го до 9-го провулку); вул. Пушкіна (від 1-го до 10-го провулку) вул. Шевченко (від 1-го до 10-го провулку) вул. Мамона (від 1-го до 10-го провулку); вул. Саксаганська (від 1-го до 10-го провулку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-10-001661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із частиною першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Замовник не оприлюднив тендерну документацію, а є лише додатки до неї, чим порушено вимогу частини першої статті 10 Закону.
Чому Замовник не оприлюднив тендерну документацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.