• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція вуличної освітлювальної мережі з застосуванням енергозберігаючих технологій в м.П'ятихатки Дніпропетровської області вулСадова ( від 1-го до 9-го провулку); вул.Шкільна ( від 1-го до 9-го провулку ); вул Пушкіна ( від 1-го до 10-го провулку) вул Шевченко ( від 1-го до 10-го провулку) вул.Мамона ( від 1-го до 10-го провулку); вул Саксаганська ( від 1-го до 10-го провулку)

Завершена

1 844 364.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 222.00 UAH
Номер: d10c20dcadeb4715babfa23f38e63dfb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.09.2020 15:31 - 08.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.09.2020 № 184 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.09.2020 № 184 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-07-10-001661-b 10.07.2020 Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "Комунальний сервіс" (код за ЄДРПОУ 39654508) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення встановлено порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖ-75" встановлено порушення вимоги частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Іваніна Ігор Віталійович встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, додатки до тендерної документації: «додат» від 10.07.2020, «Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc» від 10.07.2020, «Додаток 2(проект договору) реконструкція електромережі.docx» від 10.07.2020, «Додаток 1 (тех.завдання кап рем садова (2).docx» від 10.07.2020, «Додаток 1 (тех.завдання кап рем садова (2)-1.docx» від 15.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "МОНТАЖ-75" та ФОП Іваніна Ігор Віталійович, протоколи від 27.08.2020р. №28 та від 31.08.2020р. №28, повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно із частиною першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Моніторингом установлено, що Замовник не оприлюднив тендерну документацію, а є лише додатки до неї, чим порушено вимогу частини першої статті 10 Закону. Згідно із частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МОНТАЖ-75" тривав з 17.08.2020 по 27.08.2020 та фактично склав 7 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів Замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону. Також за результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно із Додатку 3 для участі в електронних торгах підрядник повинен відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання робіт, термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання робіт за договором; - обладнання та матеріали повинні відповідати технічному завданню та мати сертифікати (або інші документи) відповідності. Також відповідно до Додатку 3 зазначений перелік документів, який містить загальні відомості про Учасника, зокрема, копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю). Відповідно до Додатку 3 Замовник має право відхилити пропозицію учасника, що не надав будь-яких перелічених вище документів, які задовольняють вимогам, зазначеним у цих інструкціях або ці документи містять неправдиву інформацію. А також, документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі пропозиції. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. У ході моніторингу встановлено, що учасник ФОП Іваніна Ігор Віталійович не надав перелічені вище документи, а також не надав довідки у довільній формі про те, що ці документи не подаються, що не відповідає вимогам Додатку 3. Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Натомість, протоколом від 31.08.2020 №28 Замовник визначив переможця ФОП Іваніна Ігор Віталійович та надіслав йому повідомлення про намір укласти договір. Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень: 02.10.2020 08:57 - 20.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2020 08:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявленні порунення по закупівліРеконструкція вуличної освітлювальної мережі з застосуванням енергозберігаючих технологій в м.П'ятихатки Дніпропетровської області вулСадова ( від 1-го до 9-го провулку); вул.Шкільна ( від 1-го до 9-го провулку ); вул Пушкіна ( від 1-го до 10-го провулку) вул Шевченко ( від 1-го до 10-го провулку) вул.Мамона ( від 1-го до 10-го провулку); вул Саксаганська ( від 1-го до 10-го провулку) (UA-2020-07-10-001661-b) будуть усуненні
Дата публікації звіту: 02.10.2020 13:07

Запити/Пояснення