-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент) (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
594 192.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 941.93 UAH
мін. крок: 1% або 5 941.93 UAH
Номер:
4c681b54066e4cdbbbc477ccc8dac79c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
16.03.2021 16:54 - 07.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-10-000445-b 10.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Київзварювання» установлено порушення вимог абзацу пункту 2 частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Зубков В.П», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.07.2020 № 419, повідомлення про внесення змін до тендерної документації від 29.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної-особи підприємця «Зубков Володимир Прокопович» (далі – ФОП «Зубков В.П»), товариства з обмеженою відповідальністю «Київзварювання» (далі – ТОВ «Київзварювання»), повідомлення щодо продовження строку розгляду пропозиції б/д та б/н, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 № 419/1 та №419/2, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2020, договір на закупівлю товару від 15.09.2020 № ПЗ/НХ-20680/НЮ (далі – Договір), додаткову угоду від 10.11.2020 № 1 до Договору, додаткова угоду від 30.12.2020 № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.03.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, довідки в табличній або в довільній формі з описом предмета(тів) закупівлі, що буде постачати учасник та їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета(тів) закупівлі (Додаток 1).
На підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ТОВ «Київзварювання» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку за підписом директора про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 29.07.2020 № 29/07-07, в якій серед переліку продукції зазначив, зокрема, випрямляч зварювальний інверторний «Патон» ВДІ-200Р цифровий DC MMA/TIG/MIG/VFG, та вказав навпроти нього технічні характеристики ідентичні тим, що вказані у Додатку 1 до тендерної документації для апарату зварювального.
Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Київзварювання» паспорту та інструкції з експлуатації від виробника, випрямляч зварювальний інверторний «Патон» ВДІ-200Р цифровий DC MMA/TIG/MIG/VFG має наступні технічні характеристики, які не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: максимальний діючий струм – 270 А (згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації - не менше 335 А) .
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої
статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Київзварювання» як таку, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
02.04.2021 15:57 - 17.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2021 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України 02.04.2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі «42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент)», оголошення № UA-2020-07-10-000445-b.
Зазначеним Висновком встановлено зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до Специфікованих планів самостійного матеріально – технічного забезпечення по обладнанню на 2021 рік була передбачена закупівля «Код за ДК 021:2015 – 42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний «ПАТОН» (або еквівалент) по господарству служби колії.
29.07.2020 року було оголошено закупівлю на загальну суму 594 192,96 грн. з ПДВ.
Згідно протокольного рішення розгляду тендерних пропозицій на закупівлю від 26.08.2020 № 419/2 переможцем було визнано ТОВ «Київзварювання» з ціновою пропозицією 557 368,50 грн. з ПДВ.
Оскільки ініціатором закупівлі є виробничі підрозділи служби колії листом від 06.08.2020 № НХ-04/2981 було направлено лист, щодо розгляду технічних характеристик на відповідність встановленим у додатку 1 тендерної документації.
Листом від 12.08.2020 надано відповідь, що відхилень не виявлено від технічних характеристик, що пропонуються учасником.
Хочемо зазначити, що згідно додаткової угоди від 30.12.2020 №2 до договору №ПЗ/НХ-20680/НЮ відвантажень не було. Термін дії додаткової угоди складав до 31.03.2021р., що на сьогоднішній день сплив.
Укладання додаткової угоди на подовження терміну дії договору не укладалося.
Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується здійснювати заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
09.04.2021 12:50
Запити/Пояснення
Номер:
111857c9149243b0925aa75d1d108851
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2021 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
інструментів для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний «ПАТОН» (або еквівалент) (власні кошти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-10-000445-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9833e6054ed6464f95383f78fe6558b5
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
24.03.2021 16:21
Опис:
В ході проведення моніторингу Держаудитслужбою України 19 березня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент)» (код за ДК 021-2015 – 42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання), оголошення № UA-2020-07-10-000445-b (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит.
Закупівля 42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент) була оголошена на підставі Специфікованого плану самостійного матеріально-технічного забезпечення регіональної філії "Південно -Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" по обладнанню на 2020 рік по господарству служби колії.
Відповідно до п.п.5.3-5.10 наказу від 26.02.2016 № 107 - Ц: ««Регіональні філії, філії відповідно до планів та графіків закупівель, специфікованих планів матеріально-технічного забезпечення незалежно від суми закупівлі вносять до автоматизованої системи «Моніторинг» техніко-економічні обґрунтування закупівлі матеріально-технічних ресурсів (далі – ТЕО) із зазначенням:
найменування предмету закупівлі, обсягів закупівлі, очікуваної вартості закупівлі;
ціни, дати останньої закупівлі, умов постачання згідно з Інкотермс-2010, умов та термінів розрахунків;
вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – в порядку пункту 5.2;
обліковий номер продукції – з галузевого класифікатора АБД АМТР.
5.4. За результатами розгляду ТЕО на відповідність контрольним завданням МТЗ, специфікованим планам МТЗ, ціновій кон’юнктурі Департаментом МТЗ через систему «Моніторинг» надаються відповідні висновки.
Відповідальність за якість моніторингу цінової кон’юнктури ринку, рівень цін на МТР покладається на ініціатора проведення процедури закупівлі. Відповідальні за надання висновків щодо рівня цін в системі «Моніторинг» визначаються наказом керівника регіональної філії/філії.
По закупівлям МТР, що здійснюється регіональними філіями самостійно, в системі «Моніторинг» проміжний розгляд ТЕО здійснюється службою матеріально-технічного забезпечення в частині відповідності плановим обсягам.
При наданні негативного висновку Департаментом МТЗ надаються рекомендації щодо проведення додаткового дослідження ринку, тощо. Процедура вважається такою, що потребує додаткового моніторингу.
Загальний строк розгляду Департаментом МТЗ не може перевищувати
4-х робочих днів з дня надходження.
5.5. Регіональні філії, філії, департаменти апарату ПАТ «Укрзалізниця» взаємодіють з відповідними органами та установами з питань, які стосуються підтвердження рівня цін.
5.6. Регіональні філії та філії організовують та забезпечують проведення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства, наказів ПАТ «Укрзалізниця» та цього Порядку, при необхідності забезпечивши участь відповідних департаментів апарату ПАТ «Укрзалізниця», служб-замовників регіональних філій, у тому числі на етапах узгодження документації конкурсних торгів, розгляду пропозицій конкурсних торгів учасників і проектів договорів.
5.7. Відповідні департаменти апарату ПАТ «Укрзалізниця» протягом
5-ти робочих днів з дня отримання запиту надають по централізованих закупівлях висновок щодо відповідності запропонованої учасниками конкурсних торгів до постачання продукції встановленим у документації конкурсних торгів технічним вимогам, якісним характеристикам та надають оцінку запропонованим до постачання еквівалентам.
5.8. Регіональні філії, філії проводять аналіз відповідності пропозицій конкурсних торгів (далі – ПКТ) учасників встановленим вимогам, порівняння найбільш економічно вигідної пропозиції з очікуваною вартістю, цінами останньої закупівлі і вносять до системи «Моніторинг» Аналіз ТЕО.
5.9. За результатами розгляду Аналізу ТЕО на відповідність контрольним завданням МТЗ, ціни найбільш економічно вигідної пропозиції очікуваній вартості закупівлі Департаментом МТЗ через ПС «Моніторинг» надаються відповідні висновки.
По закупівлях, що здійснюється регіональними філіями самостійно, в ПС «Моніторинг» проміжний розгляд Аналізу ТЕО здійснюється службою матеріально-технічного забезпечення в частині відповідності плановим обсягам та ініціатора проведення процедури закупівлі (відповідального за цінову роботу) щодо цінової кон’юнктури.
Відповідальні за надання висновків щодо рівня цін в системі моніторинг визначаються наказом регіональної філії/філії.
Загальний строк розгляду Департаментом МТЗ не може перевищувати
4-х робочих днів з дня надходження.
5.10. У випадках перевищення вартості найбільш економічно вигідної ПКТ над очікуваною вартістю ініціюється засідання постійно діючої комісії з розгляду матеріалів щодо закупівель матеріально-технічних ресурсів (далі - Комісія) для розгляду та прийняття відповідних рішень…».
Враховуючи вищезазначене очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу №107-Ц від 26.02.2016 на підставі отриманих комерційних пропозицій, а саме від ТОВ ВКП "ЕСКО", Україна ( ЕДРПОУ:22579667) та ПП Майстерно, Україна ( ЕДРПОУ:39916192) та з врахуванням останньої закупівлі, яка була в листопаді 2019 року.
Оскільки ініціатором закупівлі була служба колії, службою організації та проведення закупівель листом від 11.01.2020 р. № НХ-04/116 було направлено звернення до них, щодо надання детальних технічних характеристик на закупівлю різака газового та апарату зварювального «ПАТОН» або еквівалент.
Листом від 27.01.2020 р. № П-6/338 були надані технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру витрат, які відображені в додатку 1 тендерної документації.