-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля комп’ютерного обладнання для початкових класів
Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2018 р. № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» (зі змінами)
Завершена
1 249 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 249.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 249.75 UAH
Номер:
6405dd5d92a046eba4992c4908a33f0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 15:20 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-07-09-004578-b 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації Замовником встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ» порушено вимоги абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 16.07.2020 № 70, тендерну пропозицію ФОП «ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ» (далі – Учасник), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2020 № 78 та від 10.08.2020 № 79, повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2020, договір від 21.08.2020 № 119, додаткову угоду до договору про закупівлю від 31.08.2020 № 1, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того установлено, що Замовник на звернення учасника за вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, не оприлюднив роз’яснення з порушенням триденного терміну, чим порушив вимогу частини першої статті 24 Закону.
Також установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднена вимога про усунення порушень від 14.08.2020 № UA-2020-07-09-004578-b.a1, на яку Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та передбачив, що на підтвердження інформації відображеній в довідці учасники надають, зокрема, інформаційну довідку, у відповідності до таблиці (зазначеної у додатку 2), про наявність працівників відповідної кваліфікації у штаті підприємства, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійсненна поставка предмету закупівлі.
При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасник надав інформаційну довідку від 27.07.2020 №4, в якій відсутня інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації у штаті підприємства, які мають необхідні знання та досвід, за участі яких буде здійснена поставка предмету закупівлі, чим недотримано пункт 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 2 додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання проекту договору, наведеного у Додатку 4 тендерної документації. Для підтвердження згоди учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції лист-згоду у довільній формі та сканкопію заповненого та підписаного Договору (без зазначення цінових показників).
При цьому, Учасник у складі своєї пропозиції надав підписаний договір із зазначенням цінових показників, чим недотримано пункт 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» до тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення вимог абзаців другого, третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП «ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 21.08.2020 № 119.
Період усунення порушень:
28.09.2020 17:32 - 13.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2020 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення по суті моніторингу та причини щодо неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту:
02.10.2020 13:58
Рішення про призначення перевірки
Номер:
49095de49e3a4262ba16dc5bab34c629
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-12-01-000002
Дата створення:
01.12.2020 14:05
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 №259
(дата)
Харків
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 грудня 2020 року проведення перевірки закупівлі Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради за період з 01.01.2020 по 30.11.2020 по процедурі закупівлі № UA-2020-07-09-004578-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Запити/Пояснення
Номер:
ca726125af9a40209ca1072cefc40668
Назва:
Пояснення, щодо ненадання відповіді на вимогу.
Дата опублікування:
08.09.2020 15:38
Опис:
14-08-20, 10:28:35 Надійшла вимога, щодо визнання переможця. Строк подачі відповіді до 19.08.2020 10.28. Проте з технічних причин опублікувати відповідь в строк не вийшло, а вже о 12 годині не було змоги прикріпити відповідь. Після дзвінка на майданчик за телефоном 0800307755, оператор повідомив, що жодних Технічних можливостей у Замовника де небудь розмістити відповідь немає. Тому було прийнято рішення створити одразу протокол і як тільки з'явиться технічна можливість опублікувати протокол з відповіддю. Технічна можливість у Замовника будь яких публікацій виникає тільки при публікації договору інших технічних можливостей немає. Тому Замовник, так як більше не поступило скарг, вимог, питань та інше, мав змогу опублікувати відповідь разом з протоколом поясненням №85 від 19.08.2020 тільки разом з договором. Що й було виконано.