-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Переносний токарний верстат з внутрiшнiм крiпленням
ш/з 68-Т-20, ДК 021:2015 код 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Завершена
5 238 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 190.00 UAH
Номер:
165dd8a4f4d14fbabb2e2c8aff29d948
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-01-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2020 00:00
Період моніторингу:
02.10.2020 13:20 - 26.10.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.10.2020
№ 68
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-07-09-003529-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимоги частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік ВП «Атомремонтсервіс» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація від 09.07.2020 року та зміни до неї, тендерні пропозиції учасників ТОВ «АЛЬТЕР-ТРЕЙДИНГ ЛТД», ТОВ «АЙТЕКС КОМПАНІ» та LLC «REMTIKA», протокол засідання тендерного комітету від 21.08.2020 року № 237, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2020 року, договір про закупівлю від 04.09.2020 року № 53-127-01-20-00989.
За результатами проведеного моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім цього, в рамках моніторингу закупівлі Замовник, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень, не надав через електронну систему закупівель органу державного фінансового контролю пояснень щодо прийнятих рішень, на запити органу державного фінансового контролю від 12.10.2020 року, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2020 17:00 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2020 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
467b34bf22d349c4bf32c8e2734db742
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2020 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Переносний токарний верстат з внутрiшнiм кріпленням DK 021:2015 code 42620000-8 Lathes, boring and milling machine tools» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-09-003529-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «Альтер-трейдинг ЛТД», ТОВ «Айтекс Компані» та LLC «REMTIKA» на відповідність тендерній документації ВП «Атомремонтсервіс» ДП «НАЕК "Енергоатом» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.