• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

20Т-043_18110000-3 – Формений одяг (Одяг утеплений в асортименті) Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот № 2 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Завершена

31 298 298.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 215 000.00 UAH
Номер: 80e6b00a892d4969a85a997f2942a35b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-13-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.10.2020 16:55 - 04.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.10.2020 № 286 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.10.2020 № 286 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 79 UA-2020-07-09-005794-c 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, shtokman.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення частини першої статті 24 Закону. Станом на дату закінчення моніторингу процедури закупівлі термін виконання рішень Колегії АМКУ не сплинув. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо виконання рішень Колегії АМКУ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а також забезпечити в подальшому недопущення перевищення термінів надання роз’яснень до тендерної документації
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 09.07.2020 № 20Т-043, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та Експертиз» (за лотом 1) (далі – ТОВ «Центр промислових технологій та Експертиз»), товариства з обмеженою відповідальністю «Вортекс Аква» (за лотом 1) (далі – ТОВ «Вортекс Аква»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрінтек» (за лотом 1), товариства з обмеженою відповідальністю «Профімед Груп» (за лотом 1), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Авітекс» (за лотом 1), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (за лотами 1 та 2) (далі – ТОВ «МІК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Робочий стіль» (за лотами 1 та 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецторг трейд» (за лотами 1 та 2) та товариства з обмеженою відповідальністю «Засоби промислового захисту» (за лотами 1 та 2), протоколи розгляду тендерних пропозицій (за лотами 1 та 2), рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, орган оскарження) від 07.10.2020 № 18855-р/пк-пз, № 18875-р/пк-пз (за лотом 1) та № 18876-р/пк-пз (за лотом 2). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (за лотом 1), яке оприлюднено в електронній системі закупівель 29.07.2020, оприлюднив 04.08.2020 роз’яснення з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації. Також моніторингом установлено, що Колегія АМКУ 07.10.2020 прийняла рішення № 18855-р/пк-пз (за лотом 1) та № 18876-р/пк-пз (за лотом 2), якими зобов’язала Замовника скасувати: за лотом 1 – рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Вортекс Аква» та ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз»; за лотом 2 – рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК». Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Згідно з частиною п’ятою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невиконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом – тягне за особою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-14-1 – не підтверджена.
Період усунення порушень: 16.10.2020 18:03 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2020 18:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Скасовано рішення Тендерного комітету про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ВОРТЕКС АКВА" та ТОВ "Центр Промислових Технологій та Експертиз" по Лоту 1 процедури закупівлі; Скасовано рішення Тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК" по Лоту № 2 процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 20.10.2020 15:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: .
Дата публікації: 26.10.2020 16:31