• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. № 2 по вул. Разіна Степана до буд. № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)

Мова (мови), якою (якими)повинні бути складені тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.

Завершена

3 767 555.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Номер: 1c49e288df89481998e61c3e1a03c90c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 17:19 - 04.02.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2020-07-09-002642-c 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vorotyuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Вентмонтаж», ТОВ БК «Журавель», ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія-автобан» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами затверджену протоколом тендерного комітету 17.07.2020, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 14.08.2020 та до 16.09.2020, реєстр тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вентмонтаж» (далі – ТОВ «Вентмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «Журавель» (далі – ТОВ БК «Журавель»), товариства з обмеженою відповідальністю «Дорбудстандарт» (далі – ТОВ «Дорбудстандарт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожньо-будівельна компанія-автобан» (далі – ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія-автобан»), протокол розгляду тендерних пропозицій, вимогу учасника щодо усунення порушень від 28.08.2020, надання роз'яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень від 02.09.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 08.10.2020 № 179/20, додаткова угода № 1 від 17.12.2020 та відповідь Замовника на пояснення від 25.01.2021.
Період усунення порушень: 03.02.2021 18:18 - 09.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2021 18:18

Запити/Пояснення