-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
Завершена
14 538 901.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 694.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 694.51 UAH
Номер:
52e37364288847dc9ba4c935c23d6281
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-05-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2020 00:00
Період моніторингу:
05.08.2020 13:36 - 28.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-09-000683-b 09.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення роз’яснення до тендерної документації установлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація (зі змінами), затверджена рішенням уповноваженої особи, звернення учасника за роз’ясненням щодо тендерної документації, вимоги щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та роз’яснення Замовника на звернення і вимоги, розгляд тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт буд груп» та приватного підприємства «Южспецтрейд».
За результатами моніторингу установлено, що під час проведення процедури закупівлі Замовником порушені строки надання роз’яснень щодо тендерної документації, визначені частиною 1 статті 24 Закону, а саме:
- 14.07.2020 о 09:39 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 21.07.2020 о 10:29, тобто на 5 робочий день з дати опублікування запиту.
Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджена.
Період усунення порушень:
13.08.2020 16:18 - 29.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2020 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу проведеного Південним офісом Держаудитслужби України установлено, що під час проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6» замовником порушені строки надання роз’яснень щодо тендерної документації, визначені частиною 1 статті 24 Закону, а саме: - 14.07.2020 о 09:39 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації.
Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 21.07.2020 о 10:29, тобто на 5 робочий день з дати опублікування запиту. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджена.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»:
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Замовником була опублікована відповідь, а також відповідно до законодавства про публічні закупівлі продовжено строк для подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Відповідно наразі процедура закупівлі перебуває на стадії Пропозиції розглянуті, а тому виправлення виявленого порушення не є можливим.
Дата публікації звіту:
14.08.2020 08:40