• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)

Завершена

7 169 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
Номер: 810f6501cf3f4176bfaa7cf331162f7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 23.09.2020 15:39 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.09.2020 Одеса № 324 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5. UA-2020-07-08-005844-c 08.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vvml1994@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 5 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 08.07.2020 № 1, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мінка Сергій Олексійович (далі – ФОП Мінка Сергій Олексійович), тендерну пропозицію Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (далі – ДП «Укрдіпродор»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Мінка Сергія Олексійовича, протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мінка Сергій Олексійович від 31.07.2020 № 4, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ДП «Укрдіпродор», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі від 06.08.2020 № 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.08.2020, укладений договір про закупівлю від 25.08.2020 № Т61-С124пдКР/20, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 01.10.2020. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі від 06.08.2020 № 6 тендерна пропозиція ДП «Укрдіпродор» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та його визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 06.08.2020 та укладено договір про закупівлю від 25.08.2020 № Т61-С124пдКР/20. За результатами аналізу тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» встановлено наступне: - відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників, встановлених Замовником, кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» для підтвердження наявності власного технічного обладнання Учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Додатково на техніку/обладнання, яке потребує повірку, необхідно надати копію свідоцтва про повірку вимірювальної техніки/обладнання. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: на виконання вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників, встановлених Замовником, кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» щодо надання копії свідоцтв про повірку на комплект GPS примача Pro Mark 3, одночастотну GPS систему EPOCH та електронний нівелір LEICA Sprinter 150M. Однак, замість виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, ним надано Довідку щодо наявності комп’ютерів, необхідної обчислюваної, розмножувальної, організаційної техніки, обладнання/техніки для виконання інженерних вишукувань та іншого технічного обладнання, необхідного для здійснення процесу розроблення проєктної документації, яка відповідає вимогам державних будівельних норм ДБН А.2.2-3 від 05.08.2020 № 1017-20 без урахування вищевказаного обладнання, тим самим не надано копії свідоцтв про повірку на технічне обладнання, зазначене у повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому, у межах проведення моніторингу з питань невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП «Укрдіпродор» виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 29.09.2020. Однак, надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 01.10.2020 не обґрунтовують рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ДП «Укрдіпродор». Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель з підстав невідповідності учасника процедури закупівлі у зв’язку з не виправленням виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Крім того, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 05.10.2020 15:56 - 21.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.10.2020 15:56

Оскарження висновку в суді

Опис: № 520/14394/2020 від 20.10.2020р.
Дата публікації: 21.10.2020 16:50

Запити/Пояснення