• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (модернізація) пасажирських ліфтів за адресою м. Вараш, м-н Вараш №19, п.1,2,3,4,5

Згідно ДСТУ Б.Д.1.1--1:2013

Завершена

3 573 415.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 867.08 UAH
Номер: 8a7f5079ebf34852b8bda0a6ed5a8fca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-01-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 01.09.2020 15:41 - 23.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2020 № 64 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.09.2020 № 64. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-07-08-000457-a 08.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник), тендерну пропозицію ТОВ «АРМ-ЕКО», протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 32 від 29.07.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.08.2020 № 367 пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 02.09.2020. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пунктів 8 і 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке Замовник вимагає надати учасниками згідно пункту 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Період усунення порушень: 07.09.2020 16:08 - 22.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2020 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання п. 8 ст.8 протягом п’яти днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Ознайомившись з висновком моніторингу по даній закупівлі, щодо зобов’язання по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання укладеного договору на виконання робіт, повідомляємо про неможливість розірвання договору. Причини розірвання договору згідно даних обставин - не передбачені в змісті даного договору. Отже замовник немає причин для розірвання даного договору.
Дата публікації звіту: 09.09.2020 09:27

Запити/Пояснення