-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область
Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
Завершена
8 350 558.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 66 804.46 UAH
мін. крок: 0.8% або 66 804.46 UAH
Номер:
7ef15743af7c46a18e89306c4e1a45d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-23-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2020 00:00
Період моніторингу:
23.09.2020 15:38 - 16.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9. UA-2020-07-07-004357-b 07.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД та ТД (зі змінами), затверджені рішеннямми тендерного комітету від 07.07.2020 та від 03.08.2020 відповідно, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасиміськбуд» (далі – ТОВ «Черкасиміськбуд») та товариства з обмеженою відповідальністю «Колтех-транс» (далі – ТОВ «Колтех-транс»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасниками у тендерних пропозиціях від 19.08.2020, 21.08.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 21.08.2020, протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2020, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 08.09.2020 № 33 (далі - Договір), пояснення отримані 12.10.2020 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого 21.08.2020, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ростдорстрой» через невиправлення виявлених невідповідності в документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «Черкасиміськбуд» та ТОВ «Колтех-транс».
За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «Колтех-транс».
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.08.2020 б/н Замовником визначено переможцем ТОВ «Колтех-транс», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 27.08.2020 та укладено Договір.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Колтех-транс» встановлено наступне.
Відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю учасника, то учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі:
- договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми, які не є власністю учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю);
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки.
Проте, на порушення Додатку 1 до ТД учасником ТОВ «Колтех-транс» надано договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на дорожній коток BOMAG BW141 AD-4 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021) та договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на МАЗ 551605 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021), про які йдеться у п. 16, 4, 6, 7 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08) відповідно, при цьому в зазначених договорах відсутні умови про можливість пролонгації, так як строк їх дії менше строку договору про закупівлю (умовами ТД передбачено виконання робіт до 20.12.2021).
Також, на порушення Додатку 1 до ТД учасником не надано ні свідоцтво про реєстрацію, ні видаткову накладну, ні інвентарну картку на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP, про яку йдеться у п. 21 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08).
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень надав 12.10.2020 інформацію, що не обґрунтовує рішення Замовника.
Отже, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Колтех-транс» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 Закону, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Таким чином відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт» не підтверджена.
Період усунення порушень:
13.10.2020 14:36 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2020 14:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" (далі-Служба) повідомляє, що 21.10.2020, в порядку частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b було оскаржено до суду.
Разом з тим, частиною 10 статті 8 вказаного Закону визначено, що замовник зазначає в електронній системі закупівель про оскарження висновку до суду протягом одного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Цієюж нормою визначено, що в електронній системі закупівель необхідно зазанчити дату і номер відкритого провадження.
На виконання названої раніше норми Служба мала два рази зазначити необхідну інформацію в системі закупівель, однак електронний майданчик e-tender.biz, який використовується Службою для здійснення закупівель, не має технічної можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , оскільки передбачає внесення відповідної інформації щодо оскарження судового рішення лише один раз. Тобто, з огляду на технічні особливості майдинчику, Служба може повідомити про оскарження висновку до суду, але вже не зможе вказати номер судового провадження і дату його відкриття. Тому, оскільки виконання двох вимог названої норми щодо зазаначення відповідної інформації в електронній системі закупівель є неможливим з огляду на названі умови, Службою не було здійснено повідомлення про оскарження висновку до суду.
В той же час, повідомляємо, що ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 26.10.2020 було відкрито провадження у справі 580/4711/20 за позовом Служби до Південного офісу Держаудитслужби з вимогою визнати незаконним та скасувати висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-07-004357-b.
Дата публікації:
27.10.2020 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
2e5dd1d6033b4fe3a1df02f3b1ff0e1f
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.10.2020 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240210 Драбів – Білоусівка км 6+000 – км 10+000 (окремими ділянками), Драбівський район, Черкаська область)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-07-004357-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» умовам Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником надано договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на дорожній коток BOMAG BW141 AD-4 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021) та договір оренди від 08.07.2019 з Колесниченко В.М. на МАЗ 551605 терміном дії 2 роки (тобто до 08.07.2021), про які йдеться у п. 16, 4, 6, 7 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08) відповідно, при цьому в зазначених договорах відсутні умови про можливість пролонгації, так як строк їх дії менше строку договору про закупівлю (умовами ТД передбачено виконання робіт до 20.12.2021)?
При цьому відповідно до Додатку 1 до ТД в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/надання послуг/інше повинен містити назву, тип/ /марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (видаткової накладної/інвентарної картки).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» умовам Додатку 1 до ТД тоді як учасником не надано ні свідоцтво про реєстрацію, ні видаткову накладну, ні інвентарну картку на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP, про яку йдеться у п. 21 довідки про наявність будівельних машин і механізмів від 03.08.2020 № 03/08 (виправлена від 21.08.2020 № 21/08)?
При цьому відповідно до Додатку 1 до ТД в тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю учасника, то учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подається в тому числі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
543b981265574f3f9f33381a713a1113
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.10.2020 18:09
Опис:
З приводу запитання № 1 пояснюємо наступне:
У файлі «Техніка С.В..pdf» наявні листи-згоди, власника дорожнього котка BOMAG BW141 AD-4 та автомобіля МАЗ 551605, від 03.08.2020 року, якими останній погоджується та не заперечує, щодо використання його автомобіля та котка за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт « з можливістю пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт …..». Отже, учасником та власником техніки досягнуто домовленості щодо пролонгації договору на строк, достатній для завершення робіт, у разі необхідності. Умови тендерної документації дотриманні.
З приводу запитання № 2 повідомляємо:
У тендерній пропозиції учасника наявний, в тому числі, акт приймання –передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 01.03.2020р. та атестат відповідності зареєстрований в Реєстрі №АВ.ВА.077-20 від 15.04.2020 року (файл «Техніка Трафік.pdf». У зазначених документах наявна вся необхідна інформація на маркувальну машину для нанесення дорожньої розмітки Line Lazer V 5900 HP. Поняття «в тому числі» не є вичерпним, тому наданих документів було достатньо для допуску учасника до аукціону.