• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина дров'яна не промислового використання (дрова)

Завершена

441 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 209.00 UAH
Номер: e67640044baf4b8485dfc75192ca0b1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 07.08.2020 14:23 - 01.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2020 №53 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-07-07-005230-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2, 11 частини 2 статті 22 та частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 16 статті 29, абзаців 2, 3 пункту 1, абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 3 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону , в тому числі правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 21.08.2020 року № 219 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Білокоровицької сільської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ФОП Степанчук Ярослав Олександрович, тендерна пропозиція переможця торгів ДП Білокоровицький лісгосп, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2020 року, договір від 21.08.2020 року № 219, пояснення Замовника від 19.08.2020 року та від 26.08.2020 року. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених статтею 17 Закону, а також на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі; - на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону Замовником у пункті 4 розділу ІІІ та пункті 2 Додатку № 2 тендерної документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними; - на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником у пункті 2 розділу VI тендерної документації не вірно зазначено вимоги щодо строку укладання договору про закупівлю з переможцем. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції двох учасників ФОП Степанчук Ярослав Олександрович та ДП Білокоровицький лісгосп. Разом з тим, Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.07.2020 року, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Степанчук Ярослав Олександрович, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, внаслідок відсутності у наданій копії аналогічного договору від 20.06.2020 року № 24/06 істотних умов, а саме: предмета закупівлі та ціни договору. Слід відмітити, що частиною 16 статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Проте, моніторингом встановлено, що Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Степанчук Ярослав Олександрович в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону. Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ДП Білокоровицький лісгосп не надано інформації, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, що не відповідає нормам частини 3 статті 17 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 10, 11 частини 1 Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ДП Білокоровицький лісгосп відсутні копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу, виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні, та копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, при відсутності обґрунтування ненадання таких документів. Також, в пункті 5 розділу ІІІ та частині 3 Додатка № 1 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, а саме: - сканованої копії документа, виданого Управлінням інформаційного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - інформації в довільній формі з підтвердженням того, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - сканованої копії довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа. Проте, моніторингом установлено, що учасником – переможцем ДП Білокоровицький лісгосп не завантажено вищезазначені документи в електронну систему закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 17 Закону. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення абзаців 2, 3 пункту 1, абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП Білокоровицький лісгосп, як таку, що містить підстави, встановлені частиною 1 статті 17 Закону, не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пунктів 2 частини 1 та пункту 3 частини 2 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та/або відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги. Також, Замовником на вимогу учасника ФОП Степанчук Ярослав Олександрович від 06.08.2020 року, тендерна пропозиція якого відхилена, не надано відповідь з додатковою інформацією про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації на протязі п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимоги частини 3 статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 27.08.2020 17:07 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом розірвання договору. Сума оплати за договором 0,00 грн.
Дата публікації звіту: 09.09.2020 17:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 10.09.2020 08:39

Запити/Пояснення