• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо

Найменування замовника: КУ "Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області". Місцезнаходження замовника: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22. Код ЕДРПУ: 38230941. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо(Вугілля кам`яне). Очікувана вартість закупівлі складає: 3759297 грн.00 коп. КЕКВ: 2275 («Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг"»). Вид закупівлі: Відкриті торги за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо(Вугілля кам`яне) - початок проведення процедури закупівлі – липень 2020року.Мова (мови),якою(якими) повинна готуватися тендерні пропозиції – Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.

Завершена

3 759 297.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 796.49 UAH
Номер: fe0fd325420f4233a2efeb1763da6ad8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.09.2020 16:43 - 02.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.09.2020 №150 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-07-001678-c Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області (далі – Замовник) зі змінами від 17.07.2020; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО», ПП ЕНЕРГОАВЕРС; повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2020, договір про закупівлю від 20.08.2020 №249; пояснення на запит від 16.09.2020. За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовником для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації про місце зважування товару з зазначенням адреси та назви підприємства, установи, тощо та копію (ї) документів які підтверджують законне право учасника використовувати ваги. (Додаток №4 тендерної документації). Проте, учасником ПП ЕНЕРГОАВЕРС у складі тендерної пропозиції не підтверджена інформація про право учасника використовувати ваги, у зв’язку з тим, що наявність будівлі під назвою Вагова, інформацію про яку ПП ЕНЕРГОАВЕРС надає та підтверджує копією Витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності не свідчить про наявність самого обладнання в цій будівлі, чим недотримано вимоги п.4 Додатку №4 тендерної документації. Не відхиливши пропозицію ПП ЕНЕРГОАВЕРС, яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 28.09.2020 17:04 - 13.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2020 17:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує Центр ОУЗОР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. З огляду на ваші зауваження які опубліковані 28.09.2020р, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Центр ОУЗОР приймає до уваги Ваші Висновки, але хочемо зауважити, що нами перевірено наявність вагів в «Ваговій» крім того кожна поставка товару здійснювалась в присутності представника загальноосвітніх закладів. Центр ОУЗОР прийме всі можливі заходи щодо усунення Ваших зауважень з приводу розірвання договору з ПП «Енергоаверс» від 20.08.2020р. №249.
Дата публікації звіту: 02.10.2020 16:04

Запити/Пояснення