-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава — Красноград на ділянці км 0 + 000 — км 25 + 850 (окремими ділянками), Полтавська область
Завершена
372 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 720 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 720 000.00 UAH
Номер:
408822d646104e4fb85221676c0dd755
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-12-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2020 00:00
Період моніторингу:
12.10.2020 15:35 - 03.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.10.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-07-000885-b 07.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а також частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, тендерні пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 04 вересня 2020 року, договір на виконання робіт/послуг від 21 вересня 2020 року №13-03-20, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 22 вересня 2020 року №01, від 12 жовтня 2020 року №02, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 12 серпня 2020 року № 15525-р/пк-пз та пояснення від 29 жовтня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27 серпня 2020 року замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону - учасники не відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. При цьому, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель замовником не розміщено, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Поруч з цим, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», якого замовником допущено до участі в аукціоні, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а також встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Так, замовником у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів та визначено, що загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
При цьому, учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у довідці, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено, що загальний стаж роботи у дорожньому господарстві майстра Мельника К.В. менше 1 року. Згідно наказу про прийняття на роботу від 24 квітня 2020 року №00000000540-2-06106 та записів у трудовій книжці (АО №651585) Мельник К.В. прийнятий на роботу на посаду майстра ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» 25 квітня 2020 року. Отже, Мельник К.В. має стаж роботи в дорожньому господарстві менший ніж 1 рік, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації.
У пункті 7 розділу I. тендерної документації замовника встановлена вимога, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. При цьому, замовником у підпункті 2.1 пункту 2 додатку №2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками на підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відповідних документів, зокрема копій трудових книжок.
Водночас, учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначених підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок, які містять записи мовою іншою ніж українська без перекладу - засвідченого нотаріально або легалізованого у встановленому законодавством України порядку: а саме копії трудових книжок начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І. В., водія автотранспортних засобів Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М. та Бойка С.П., чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу I. тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також у разі якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Однак, замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також у разі якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, чим порушив пункти 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а за результатами її розгляду допустив її до аукціону та всупереч пункту 2 частини другої статті 32 Закону не відмінив торги.
Водночас замовник, за результатами аукціону, обрав переможцем торгів ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та уклав з ним договір від 21 вересня 2020 року №13-03-20 загальною вартістю 338457000,00 грн.
Період усунення порушень:
03.11.2020 16:31 - 18.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2020 16:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
ПОЗОВНА ЗАЯВА від «17» листопада 2020 р. № 01-09/1450
Дата публікації:
18.11.2020 09:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-07-000885-b за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава-Красноград на ділянці км 0+000 – км 25+850 (окремими ділянками), Полтавська область (додаткові обсяги робіт) (код 45233000-9 ДК 021:2015 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» 03.11.2020 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про встановлення порушень законодавства, а саме встановлення: 1.) за результатами аналізу питання відображення інформації в оголошенні про закупівлю – порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Публічні закупівлі»; 2.) за результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства під час розгляду тендерних – порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також частини 9 статті 26 цього Закону, на підставі чого висунуто зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів в межах законодавства щодо розірвання договору.
З огляду на зазначений висновок та вимогу Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до норм частини 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» інформує Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо неможливості в межах законодавства виконання такого зобов’язання замовника щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема здійснення розірвання договору.
Ураховуючи аналіз норми чинного законодавства та документальні матеріали справи щодо здійснення зазначеної вище процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Полтавській області не погоджується з оприлюдненою Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області інформацією та вимогами щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства через розірвання договору, і вважає зазначений висновок і зобов’язання Управління такими, що суперечить нормам чинного законодавства, як в частині матеріального, так і процесуального права, а відтак є передчасними і незаконними, а також такими, що порушують, як суспільні і державні інтереси, так і законні права та інтереси Служби автомобільних доріг у Полтавській області.
Рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» буде оскаржено в судовому порядку на підставі та в терміни, визначені у статті 8 цього Закону.
Дата публікації звіту:
06.11.2020 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
a93f12fc21804f54bc5acf3bf6d0a22f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.10.2020 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава — Красноград на ділянці км 0 + 000 — км 25 + 850 (окремими ділянками), Полтавська область ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-07-000885-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо загального стажу роботи у дорожньому господарстві інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.) не менше 2-х років, зокрема загального стажу роботи у дорожньому господарстві майстра Мельника К.В.;
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо обов’язкової наявності в інженерно-технічних працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо, зокрема у майстра Тимкова Р.Р., геодезистів Вовченка О.Є. та Харченка О.В.;
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо наявності мінімальної кількості працівників, а саме лаборантів або інших осіб, які виконують функції лабораторного контролю (2 особи);
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо надання на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників копій трудових книжок та копій наказів про призначення, а саме трудової книжки інженера з якості Сергієнко Т.М.;
- пункту 7 розділу І. «Загальні положення» щодо перекладу українською мовою, документів, складених мовою іншою ніж українська мова, а саме копій трудових книжок начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І. В., водія автотранспортних засобів Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М. та Бойка С.П.?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
492283cc8b5c46678babaaf27db79a8e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2020 13:50
Опис:
При цьому Служба автомобільних доріг у Полтавській області з урахуванням Вашого запиту який оприлюднений у системі закупівель від 26.10.2020 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава-Красноград на ділянці км 0+000 – км 25+850 (окремими ділянками), Полтавська область ДК 021:2015:45230000 «Будівництво трубоповодів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-000885-b), надає пояснення на Ваші питання.
1. Щодо інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Інформація про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, а також про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, наведено в Тендерній документації для процедури закупівлі – відкриті торги, а саме відповідно в пункті 7 розділу І «Загальні положення» та пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2.1 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно загального стажу роботи, зокрема майстра Мельник К.В.
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено додатково для інженерно-технічних працівників скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів з кваліфікацією будівельник, інженер-будівельник тощо та загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, в тому числі для посади майстер.
Майстер Мельник К.В. має диплом молодшого спеціаліста будівельного технікуму транспортного будівництва від 22.04.1997 року. Відповідно до статті 43 Закону України «Про освіту» в редакції, яка діяла на дату його видачі, технікум є вищим закладом освіти першого рівня акредитації. Навчання у вищих навчальних закладах зараховується до загального стажу роботи.
2.2 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно наявності в інженерно-технічних працівників вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо, зокрема майстра Тимкова Р.Р., геодезистів Вовченка О.Є. та Харченка О.В.
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено додатково для інженерно-технічних працівників скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів з кваліфікацією будівельник, інженер-будівельник тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо.
Майстер Тимков Р.Р. має диплом спеціаліста з кваліфікацією інженера в галузі будівництва та досвід роботи на посаді майстра в учасника згідно записам у трудовій книжці з 21.04.2015 року.
Геодезист Вовченко О.Є. має диплом спеціаліста Київського національного університету будівництва і архітектури та кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста від 17.05.2017 №013237, який підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити геодезичні роботи. Згідно довідки учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник залучає громадянина Вовченка О.Є. для виконання функцій геодезиста, що підтверджується цивільно-правовою угодою від 12.03.2020 про виконання інженерно-геодезичних робіт.
Геодезист Харченко О.В. має диплом спеціаліста за спеціальністю «Маркшейдерська справа» та кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста від 12.03.2019 №014157, який підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити геодезичні роботи. Згідно довідки учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник залучає громадянина Харченка О.В. для виконання функцій геодезиста, що підтверджується цивільно-правовою угодою від 12.03.2020 про виконання інженерно-геодезичних робіт.
2.3 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно наявності мінімальної кількості працівників, а саме лаборантів або інших осіб, які виконують функції лабораторного контролю (2 особи).
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено перелік ключових посад працівників, до яких відносяться, зокрема лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи).
Згідно довідки учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник залучає для виконання функції лабораторного контролю 2 особи: лаборанта хімічного аналізу – Кая Ібрахім Халіл та начальника виробничої лабораторії – Макар Н.Б.
2.4 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно надання на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників копій трудових книжок та копій наказів про призначення, зокрема трудової книжки інженера з якості Сергієнко Т.М.
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено підтвердження інформації, яка міститься в довідці учасника щодо наявності в нього працівників, наданням копій трудових книжок та копій наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копій цивільно-правових угод з особами, що планують бути залученими учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
В довідці учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, зазначено у примітці, що на підтвердження позиції 10 інженер з якості Сергієнко Т.М. у складі тендерної пропозиції міститься копія наказу про призначення на посаду, оскільки запис до трудової книжки для сумісників не є обов’язковим. Тендерна пропозиція містить копію такого наказу.
2.5 Щодо виконання вимог пункту 7 розділу І щодо перекладу українською мовою документів, складених іншою ніж українська мова, а саме копій трудових, зокрема начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І.В., водія Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М. та Бойка С.П.
Пунктом 7 розділу І тендерної документації передбачено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Трудові книжки начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І.В., водія Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М., Бойка С.П. в частині, що має відношення до тендерної пропозиції та підтверджує інформацію, яка міститься в довідці учасника щодо наявності в нього працівників і складена безпосередньо учасником, викладені українською мовою.
Номер:
b45f1715c9f047f7b7101f64e3cc9557
Назва:
Ухвала про прийняття позовної заяви
Дата опублікування:
02.12.2020 15:28
Опис:
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття проводження в адміністративній справі від 25.11.2020 р. (Справа № 440/6780/20).
Ухвала отримана Службою автомобільних доріг у Полтавській області 01.12.2020 р.