• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби в асортименті)

Юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади; Місце поставки- за адресами підпорядкованим замовнику закладів, згідно Додатку 2 до тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції- Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 8f967bebe6d94a65bc7493a605cc24da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.11.2020 15:50 - 02.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2020 №65 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 10.11.2020 №65 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-07-07-000800-а 07.07.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Калинівської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07 липня 2020 року №68 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ТОВ «Вінниця-млин», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 28 липня 2020 року №74, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12 серпня 2020 року №220, повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 19 листопада 2020 року №1, пояснення від 17 листопада 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено порушення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі ненадання ним у спосіб, визначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Так, у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації замовника встановлена вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону. Водночас, учасником ТОВ «Вінниця-млин», як переможцем процедури закупівлі, не оприлюднено в електронній системі закупівель довідок, складених у довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та абзацом 1 частини другої статті 17 Закону або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, замовник, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Вінниця-млин» у разі ненадання ним у спосіб, визначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, та уклав з ним договір про закупівлю від 12 серпня 2020 року №220 загальною вартістю 185 960,00 грн. Відповідно до вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначеного переліку випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Проте, замовником, в пункті 7.4 розділу VІІ договору про закупівлю від 12 серпня 2020 року №220, визначено, що ціна на товар, який вказаний в специфікації, не може змінюватися протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання договору, що суперечить вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. В ході моніторингу замовником додатковою угодою від 19 листопада 2020 року №1 внесені зміни до пункту 7.4 розділу VІІ договору про закупівлю від 12 серпня 2020 року №220, а саме зміст викладено в наступній редакції «Ціна на товар, який вказаний в специфікації, не може змінюватися протягом 90-ти календарних днів з моменту підписання договору».
Період усунення порушень: 20.11.2020 14:14 - 05.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2020 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Сторони спільно домовилися розірвати договір з метою усунення порушень виявлених під час моніторингу
Дата публікації звіту: 27.11.2020 11:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 27.11.2020 13:30

Запити/Пояснення