• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Електричні інструменти» код 43830000-0 за ДК 021:2015 (електроінструменти)

місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)

Завершена

3 386 776.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Номер: 772d3db34edf400bb399a22d826e9edd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-22-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.10.2020 12:59 - 12.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 21.10.2020 № 217 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-08-007241-а, ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, яка проводиться Комунальним підприємством «КИЇВПАСТРАНС». 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця ПАТ "АЛЬЦЕСТ" установлено порушення вимог пункту 2 частини першої та пункту 1 частини другої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД, тендерна документація), затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) від 12 червня 2020 року (протокол №400) зі змінами; тендерну пропозицію переможця торгів Приватного акціонерного товариства "АЛЬЦЕСТ" (далі – ПАТ "АЛЬЦЕСТ"), повідомлення про намір укласти договір; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 18.08.2020 №52.20-301. Моніторингом встановлено, що тендерна документація не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Крім того, пунктом 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником встановлені вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону та зазначено в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». При цьому, на підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством відповідно п.п.8.1.2 таблиці 2 «Перелік документів, які подаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку № 2 до ТД, від учасників вимагалось надання згоди з Технічними вимогами Замовника зазначеними у додатку 5 до ТД, наданої у довільної формі. Проте, переможцем ПАТ "АЛЬЦЕСТ" у складі тендерної пропозиції не надано згоди з Технічними вимогами у довільної формі, яка передбачена п.п.8.1.2 таблиці 2 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника. З огляду на викладене тендерна пропозиція переможця ПАТ "АЛЬЦЕСТ" не відповідає вимогам пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» розділу 3 тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що тендерна пропозиція повинна містити інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (таблиця 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» Додатку 2 до ТД). При цьому, відповідно таблиці 3 Додатку № 2 до ТД, учасник має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. Проте, переможцем ПАТ "АЛЬЦЕСТ" у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі, який передбачений таблицею 3 Додатку № 2 до ТД Замовника, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 10.11.2020 14:34 - 25.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2020 14:34

Оскарження висновку в суді

Опис: КП "Київпастранс" 24.11.2020 подано адміністративний позов до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації: 25.11.2020 10:25

Запити/Пояснення