-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Шкільні меблі
оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти
Завершена
2 164 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 640.00 UAH
Номер:
95cbea7d8b4c49bdb48cc4fbee8bba07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-07-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 08:33 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-06-006098-a 06.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведенного моніторингу встановлено порушення пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, що призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.08.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.07.2020 № 5 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» (далі - Переможець),
ТОВ «Розком», повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.08.2020 № 13/01/20, додаткову угоду від 18.08.2020 № 1.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Так, згідно пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовником вимагається надання учасником у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних.
Тоді як, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» містяться персональні дані працівників, а саме: Барабан Д.С., Москалець В.М., Капуста Є.В., Щербаков М.П., на яких не надано листи-згоди, чим не дотримано вимоги п. 1 розділу ІІІ ТД.
Також, згідно з пунктом 6 розділу ІІІ ТД встановлено, що Замовником вимагалося надання учасником порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, торгова марка, малюнок зразка для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, а також рік виготовлення кожної позиції (не пізніше 2020 року).
Тоді як, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» в порівняльній таблиці відсутня інформація щодо року виготовлення кожної позиції (не пізніше 2020 року), чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ ТД.
Відповідно до пункту 1.4 Додатку № 3 ТД, Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції протокол випробувань на відповідність ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) стільця учнівського, видані випробувальною лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України.
Тоді як, в складі тендерної пропозиції переможця відсутній вищезазначений протокол, чим не дотримано вимоги пункту 1.4 Додатку № 3 ТД.
Також, згідно з Додатком № 2 ТД встановлено, що Замовником вимагалося надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, електронної довідки або оригіналу, або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів): податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), виданої Уповноваженим на те органом, та діючого станом на дату подання документа Замовнику.
Моніторингом установлено, що в складі пропозиції Переможця відсутня вищезазначена довідка, яка вимагалась в Додатку № 2 ТД, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 13 частини 1 статті 17 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у разі, якщо ним не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII.
Таким чином в порушення пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
20.08.2020 11:27 - 05.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2020 11:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionCancelled: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
16.09.2020 14:53