• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект учнівських меблів

Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 та п.3 ч.4. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі документи, що готуються безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та Учасника процедури закупівлі. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

283 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 420.00 UAH
Номер: 62c91c8a7429479b8fac16f481a9e1b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 10.07.2020 13:46 - 01.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.07.2020 № 37 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.07.2020 №37 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-07-06-003497-a 06.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Тисменицької районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що станом на дату початку здійснення моніторингу 10.07.2020 року 13:46:19 год зафіксовано відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню, а саме: відсутній електронний цифровий підпис на оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації. Станом на дату завершення моніторингу 14.07.2020 року 15:49:06 год замовником електронний цифровий підпис накладено. У частині 5 Розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутня вимога про надання переможцем торгів документального підтвердження, згідно із законодавством, відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону. Також встановлено, що Замовником в «Проекті договору» не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 14.07.2020 13:48 - 29.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.07.2020 13:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації звіту: 15.07.2020 16:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації: 16.07.2020 10:09