-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області
Торги відмінено
348 394.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 741.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 741.97 UAH
Номер:
82770552a338453b93300a7aff447d01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
28.07.2020 16:56 - 19.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.07.2020 № 45
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-06-002193-a 06.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 8 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 11 частини другої та частини третьої статті 22 Закону, вимоги частини третьої, частини шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Линовицької селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.07.2020 № 37 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Овсепяна Геворга Спартаковича (далі – ФОП Овсепян Г.С.) протоколи засідання тендерного комітету від 29.07.2020 № 41, від 05.08.2020 № 43, вимоги про усунення порушення та рішення Замовника, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), яке оприлюднено в електронній системі закупівель 11.08.2020.
У ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- не містить підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника з підстав, визначених пунктами 11-13 частини першої статті 17 Закону, а також не містить інформацію щодо права Замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника з підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимогу пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерна пропозиція вважається дійсною, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону;
- не містить способу документального підтвердження переможцем торгів інформації щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 12, 13 частини першої та частиною другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- інформація, наведена у тендерній документації, суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону в частині строку надання переможцем торгів документів щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 17 Закону;
Крім того, встановлено невідповідність іншої інформації, що міститься в тендерній документації, вимогам передбаченим законодавством, чим порушено частину третю статті 22 Закону, а саме: інформація, наведена у тендерній документації, суперечить вимогам частини другої статті 24, статей 31, 32, 43 Закону та інформація, наведена в Додатку 6 «Проект договору» до тендерної документації та в пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовника, суперечить вимогам частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що станом на 11.08.2020, строк розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «Ремдор-Буд» (дата розкриття 29.07.2020) перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону.
Крім цього, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо строку розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «Ремдор-Буд», Замовником надано відповідь 11.08.2020.
Засіданням тендерного комітету Линовицької селищної ради від 11.08.2020 №44 прийнято рішення про скасування вищезазначеної процедури закупівлі та 11.08.2020 Замовником оприлюднено інформацію про відміну.
Період усунення порушень:
14.08.2020 12:18 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2020 12:18
Запити/Пояснення
Номер:
c92ac7e875354d1c982eb80386386fea
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2020 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Мічуріна в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-06-002193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. У зв’язку з чим строк розгляду тендерної пропозиції ПП «Ремдор-Буд» перевищує строк визначений частиною 10 статті 29 Закону?
2. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Ремдор-Буд» до 20 робочих днів, у зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fcfcdff070a4eee9c5c9af6a185e6e7
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.08.2020 12:39
Опис:
30.07.2020 поступило Оскарження рішення замовника від Фізичної особи-підприємеця Овсепян Геворг Спартакович ,яка зверталася до нас(Далі Замовник) з вимогою щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції з предмета закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області ДК 021:2015: 50230000-6 (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 28.07.2020 10:20 від Замовника було опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надання обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.3 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» « аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)». Замовнику нічого не доводиться розраховувати самостійно, адже це за нього зробить система. Також система підсвітись в потрібний момент повідомлення про те, що пропозиція постачальника є аномально низькою. Під час аукціону система не визначила аномально низьку ціну, тобто пропозицію ФОП Овсепян Геворга Спартаковича система не визначила як аномально низьку. При подачі пропозиції ФОП Овсепян Геворгом Спартаковичем була надана пропозиція в сумі 300 634,01 грн без ПДВ, за результатом аукціону 230 000,00 грн без ПДВ. При розрахунку за формулою – 23,5 % 230 000,00/300 634,01=0,765 0,765*100=76,5% 100%-76,5%=23,5% Тобто ціна ніяк не може перевищувати 30% від ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Враховуючи вищевикладене ФОП Овсепян Геворга Спартаковича звертається до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" скасувати протокол №41 від 29.07.2020 року про відхилення тендерної пропозиції. Так як згідно законодавства не мав право самостійно визначати аномально низьку ціну, оскільки до п.3 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
На основі вище зазначеного ми надали розяснення.Розглянувши вимогу щодо закупівлі, повідомили,що на даному етапі скасування нашого протоколу та обрання ФОП Овсепян Геворг Спартакович переможцем не можливе.Тому,так як ми відхилили їх пропозицію , порушивши Закон "Про публічні закупівлі",ми скасовуємо процедуру і повторно оголошуємо нову.