• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Ювілейна в с. Крюківщина Києво-Святошинського р-ну, Київської області»

Торги не відбулися

9 114 472.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Номер: 32db95af177b41a48aacee7d5bfade7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.07.2020 09:04 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.07.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.07.2020 № 122 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-07-03-006728-a 03.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення п. 5 ч. 1 ст. 5, ч. 12 ст. 29 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 03.07.2020 № 45 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ –ВР» (далі – Учасник), ТОВ «ЄВРОДОР2», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.07.2020 № 58, від 10.08.2020 № 63. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ –ВР», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція виконана з порушенням чинного законодавства України та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у зв’язку з порушенням вимоги щодо надання гарантії в банку де постійно обслуговується учасник. Однак, моніторингом встановлено, що в складі пропозиції Учасника на виконання частини 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД міститься договірна ціна, визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, з розрахунками: заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів), вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва, прибутку, чим виконано вищевказану умову ТД. Крім цього, на виконання вимоги ч. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасником надано банківську гарантію від 17 липня 2020 року № 5171-20 видану АТ «Банк Альянс». Також, на виконання вимоги п. 1 додатку 1 до ТД Учасником надано довідку з відомостями про учасника, в якій міститься інформація про банки в яких обслуговується учасник, зокрема про АТ «Банк Альянс». Отже, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ –ВР» виконано умови вимоги ч. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ –ВР» з причин, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 04.07.2020 № 58, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. Крім цього, Замовником в протоколах розгляду тендерних пропозицій від 04.07.2020 № 58 та від 10.08.2020 № 63 не вказано підстав відхилення тендерних пропозицій згідно зі статтею 31 Закону № 922-VIII, чим порушено ч. 12 ст. 29 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 12.08.2020 08:18 - 28.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2020 08:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Скарга в прикріпленоу файлі
Дата публікації: 27.08.2020 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проводиться повторна кваліфікація учасників.
Дата публікації звіту: 22.09.2020 15:10