• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 084f97604e204949b6e6a387fe5e7d34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 11.09.2020 10:13 - 03.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.09.2020 № 40-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.09.2020 № 40-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-03-003619-b від 03.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника тендерній документації встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність оприлюднення наміру про укладання договору, своєчасність укладання та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно - експлуатаційного відділу м. Володимир - Волинський (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-03-001064-c ), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 № 88 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції колективного підприємства «Промжитлобуд» та товариство з обмеженою відповідальністю «См-Рембуд» (далі – ТОВ «См-Рембуд»), протоколи засідань тендерного комітету від 10.08.2020 №129, від 13.08.2020 №130, намір про укладання договору від 03.09.2020, договір підряду на виконання робіт від 21.09.2020 №316. Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «См-Рембуд» тендерній документації встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «См-Рембуд» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: «…В складі договірної ціни учасником не врахований необхідний мінімум техніки для виконання робіт на об’єкті. Крім того, учасник чітко зазначив перелік техніки, яка буде залучатися до виконання робіт на об’єкті. Проте, в склад договірної ціни дану техніку не включив, а саме: - автомобіль АС3439ВХ Nissan Qashqai; - автомобіль АА5913ЕІ Scoda Kodiaq; - вантажний самоскид-С АС7830ВІ САЗ 3507; - автомобіль АС4659ВО Renault Master» Проведеним моніторингом установлено, що у тендерній документації Замовника відсутній перелік необхідного мінімуму техніки для виконання робіт на об’єкті, а лише зазначено надати перелік машин і механізмів, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Крім того, ще зазначено, що учасники можуть включати до таблиці і інші машини, механізми та техніку. Отож, учасником ТОВ «См-Рембуд» надано перелік тієї техніки, якої йому достатньо для виконання зазначених у Додатку 3 до тендерної документації робіт та включено в перелік і інші машини, які наявні у ТОВ «См-Рембуд». Аналізом розміщеної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що вантажний самоскид-С АС7830ВІ САЗ 3507 і автомобіль АС4659ВО Renault Master в «Підсумковій відомості ресурсів» не зазначено. Однак, зазначено вартість перевезення сміття та в складі тендерної пропозиції ТОВ «См-Рембуд» надано договори про надання послуг, в яких передбачено надання транспортних послуг по перевезенню вантажу, де в переліку техніки зазначенні дані автомобілі. Також, надавачами послуг надані листи-підтвердження щодо не заперечення використання їх машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником ТОВ «См-Рембуд» за предметом закупівлі. Таким чином, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «См-Рембуд», чим порушено вимоги частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 23.09.2020 15:00 - 08.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2020 15:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Володимир-Волинський повідомляє, що було надіслано лист №21/1992 від 28.09.2020 року Приватному підприємству "Західспецбудтранс-7" щодо розірвання Договору №316 від 21.09.2020 року у добровільному порядку. У відповідь ПП "Західспецбудтранс-7" надіслало лист №09-481/2020 від 29.09.2020року про те, що не погоджується із розірванням вказаного договору. Так, як роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі 2/95 (гуртожиток), м. Володимир-Волинський» розпочаті згідно графіку. Згідно умов укладеного договору по вищевказаному об’єкту Приватним підприємством перераховано кошти в сумі 232 642,86 грн. як застава виконання умов договору крім того вже є частина виконаних робіт. У разі розірвання договору Підприємство втрачає майбутні доходи тому не погоджується із розірванням вказаного договору. Крім того, розірвання договору п.4.1.11 Замовником може відбуватися тільки за обставин передбачених укладеним договором в односторонньому порядку, письмово повідомивши Підрядника (цінний лист із описом вкладення) за 15 (п'ятнадцять) днів з дати розірвання, у разі якщо: а)Підрядник не розпочав будівництво Об’єкту протягом 30-ти (тридцяти) днів з дати передачі Замовником будівельного майданчику та проектної документації, що підтверджується актом, складеним уповноваженими представниками Замовника; б)Підрядник більш ніж на 30 (тридцяти) днів порушив строк завершення виконання робіт, визначених у Графіку виконання робіт; в)Підрядник порушив будівельні норми і правила, стандарти, вимоги проектно-кошторисної документації при будівництві Об’єкта та не усунув їх протягом 30-ти (тридцяти) днів з дня їх виявлення Замовником. 4.1.12.Замовник також має інші права, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, цими умовами та іншими актами законодавства. 4.1.13. Замовник має право визначати строки усунення Підрядником виявлених, як при прийнятті ОБ'ЄКТА в експлуатацію і передачі ОБ'ЄКТА Замовнику, так і під час гарантійного строку експлуатації ОБ'ЄКТА недоліків (недоробок, порушень) та вимагати їх усунення за рахунок Підрядника, якщо зазначені недоліки спричинені винними діями (бездіяльністю) останнього. 4.1.14. За умови несвоєчасного чи неякісного виконання Підрядником зобов’язань за Договором вимагати від нього сплати визначених умовами Договору штрафних санкцій, відшкодування заподіяних збитків, а також повернення отриманих від Замовника на виконання таких обов’язків коштів. 4.1.15. Вимагати від Підрядника під час виконання робіт за Договором дотримання на ОБ'ЄКТІ вимог чинного законодавства України щодо охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки, а також забезпечення Підрядником збереження Об'єкта протягом всього часу виконання робіт до передачі його Замовнику. 4.1.16. У разі невиконання або неналежного виконання Підрядником обов’язків за Договором відмовитися від виконання умов Договору та вимагати відшкодування заподіяних збитків та сплати ним штрафних санкцій. 4.1.17 У випадку виявлення Замовником чи уповноваженими Замовником особами при виконанні робіт на ОБ'ЄКТІ недоліків (недоробок, порушень) забороняти Підряднику до усунення всіх цих недоліків (недоробок, порушень) подальше виконання робіт на ОБ'ЄКТІ у повному обсязі або частково. 4.1.18. У разі не вчинення Підрядником дій для усунення виявлених на ОБ'ЄКТІ недоліків (недоробок, порушень) у визначені Замовником строки, доручити усунення цих недоліків (недоробок, порушень) третім особам або усунути їх самостійно. При цьому Замовник має право вимагати від Генпідрядника відшкодування коштів витрачених на усунення таких недоліків. Також згідно п. 18.3. Договору підряду на виконання робіт Замовник має право розірвати Договір з таких причин: – відсутність коштів для фінансування робіт; – виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за Договором, у тому числі за обставин непереборної сили, прорахунків у проекті; – банкрутство Підрядника. Під банкрутством Підрядника слід розуміти визнання його банкрутом господарським судом, або порушення господарським судом справи про банкрутство Підрядника; – затримка з вини Підрядника початку виконання робіт більш, ніж на 30 днів від дати, визначеної умовами Договору; – відставання Підрядника від графіка виконання робіт більш, ніж на 30 днів; – порушення Підрядником державних стандартів, вимог проектної документації. Договір вважається розірваним в односторонньому порядку через 15 (п’ятнадцять) днів з моменту відправлення Замовником на адресу Підрядника повідомлення, зазначеного в п. 4.1.11. Договору. 18.4. Сторона, яка прийняла рішення про зміну або розірвання Договору, повинна надіслати відповідну пропозицію другій Стороні за 15днів. Сторона, яка одержала пропозицію про внесення змін у Договір або його розірвання повідомляє другу Сторону про своє рішення. КЕВ м. Володимир-Волинський повідомляє, що взявши до уваги інформацію вказану ПП "Західспецбудтранс-7 усунути виявлені порушення неможливо.
Дата публікації звіту: 30.09.2020 15:13