-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС
лот 1 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 - 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС). Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
5 835 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 924.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 924.50 UAH
Номер:
bedfe20b4ee94d9ab3bcf649c45acf43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2020 00:00
Період моніторингу:
24.09.2020 16:58 - 17.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-07-03-001624-c (лоти 1, 2, 3), 03.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або вимоги щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Захід» та ТОВ «Капітал Стратегія Лідерство»; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або вимог щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 02.07.2020, із змінами від 16.07.2020 № 1, від 28.07.2020 № 2, від 06.08.2020 № 3 (далі – тендерна документація); протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій від 26.08.2020; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Захід», ТОВ «Капітал Стратегія Лідерство» вимоги про усунення порушення від: ТОВ «Капітал Стратегія Лідерство» від 09.07.2020 № UA-2020-07-03-001624-c.b2, від 21.07.2020 № UA-2020-07-03-001624-c.a3, від 30.07.2020 № UA-2020-07-03-001624-c.c5, ТОВ «Захід» від 22.07.2020 № UA-2020-07-03-001624-c.b4 та рішення замовника від 10.07.2020, від 23.07.2020, від 04.08.2020; протокол тендерного комітету про визначення переможця торгів від 26.08.2020 № 6565 (лоти 1, 2, 3); відповідь замовника від 09.10.2020 на запит органу державного фінансового контролю; повідомлення про намір укласти договір за лотами 1, 2, 3; договір поставки від 09.09.2020 № 53-129-01-20-02166, укладений з «Капітал Стратегія Лідерство» за лотами 1, 2; додаткову угоду від 28.09.2020 № 1 до договору від 09.09.2020 № 53-129-01-20-02166; повідомлення про внесення змін до договору; договір поставки від 09.09.2020 № 53-129-01-20-02167, укладений з ТОВ «Захід» за лотом 3.
За результатами моніторингу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень:
20.10.2020 23:05 - 03.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2020 23:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
ДП "НАЕК "Енергоатом" 30.10.2020 до Полтавського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 20.10.2020.
Дата публікації:
02.11.2020 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020.
У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції».
Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи.
Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz.
Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається).
Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації.
Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою».
З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020.
У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції».
Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи.
Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz.
Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається).
Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації.
Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою».
З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020.
У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції».
Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи.
Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz.
Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається).
Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації.
Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою».
З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020.
У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції».
Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи.
Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz.
Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається).
Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації.
Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою».
З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020.
У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції».
Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи.
Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz.
Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається).
Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації.
Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою».
З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020.
У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції».
Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи.
Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz.
Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається).
Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації.
Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою».
З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Дата публікації звіту:
26.10.2020 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
7a89d74a6eb340079b5d25459bca2271
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2020 18:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2020 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС», очікуваною вартістю 5 835 900,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-001624-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: на якій підставі замовником було допущено до аукціону по лотах 1, 2, 3 учасника ТОВ «Захід» з огляду на те, що вказаний учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції копію ліцензії, виданої Державною службою України з контролю за наркотиками, на придбання, зберігання, перевезення, ввезення на територію України, вивезення з території України, реалізацію (відпуск) прекурсорів (списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів», як це передбачено пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d356ea5fb799407ab893029c809e8c96
Назва:
Пояснення на запит від 06.10.2020 (закупівля UA-2020-07-03-001624-с)
Дата опублікування:
09.10.2020 11:16
Опис:
Відповідно до наказу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2020 № 53 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Основним завданням Північно-східного офісу згідно з п. 3 «Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Звертаємо увагу, що ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстроване в м. Києві, а саме за адресою: вул. Назарівська, буд. 3, м. Київ, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, державний фінансовий контроль через здійснення перевірки закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен проводити Північний офіс Державної аудиторської служби України відповідно до «Положення про Північний офіс Держаудитслужби».
У межах розпочатого Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-с] через електронну систему закупівель 06.10.2020 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо пояснення на вищезазначений запит.
ПОЯСНЕННЯ:
У складі завантаженої через електронну систему закупівель тендерної пропозиції ТОВ «Захід» надано «Довідку про наявність Ліцензії» від 06.08.2020 № 06/08 – 5 (4 аркуш файлу «Технічна частина Додаток 3. pdf.»), відповідно до якої у ТОВ «Захід» наявна ліцензія Державної служби України з контролю за наркотиками на придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, прекурсорів (списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» із зазначенням терміну дії ліцензії: з 17.10.2019 по 17.10.2024.
Зі змістом ліцензії ТОВ «Захід» можна ознайомитися у відкритому Ліцензійному реєстрі на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (http://usuan.dls.gov.ua), доступ до якого є вільним.
Враховуючи вищевикладене, у тендерній пропозиції ТОВ «Захід» достатньо відомостей, які підтверджують реальну можливість постачати предмет закупівлі належної якості у строки, визначені ТД.
Додатки: 1. Копія «Довідки про наявність ліцензії» від 06.08.2020 № 06/08 5 на 1 арк. в 1 прим.
2. Витяг з Ліцензійного реєстру на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і
прекурсорів на 1 арк. в 1 прим.
Номер:
784e3a012a6f4b52b52c634fcb5bc557
Назва:
Про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ
Дата опублікування:
11.11.2020 15:52
Опис:
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 09.11.2020 № 440/6312/20 відкрито провадження за позовом Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" до Північно-східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про визнання протиправним та скасування висновку