-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області»
Завершена
9 766 027.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 830.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 830.14 UAH
Номер:
981c6dcf85164575a776bea67434e796
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 09:36 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2020 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-07-03-003034-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не відповідає нормам пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22, частин 1 та 4 статті 23 та частини 1 статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17, абзаців 2 та 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону, в тому числі правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 20.08.2020 року № б/н та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна Група «Проектсервіс» тендерна пропозиція переможця ТОВ «Національний референт центр», протоколи засідання уповноваженої особи від 03.08.2020 року № 1 та від 04.08.2020 року № 2, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2020 року, договір про закупівлю від 20.08.2020 року № б/н, пояснення Опорного загальноосвітнього навчального закладу Радомишльської гімназії Житомирської області (далі - Замовник) від 27.08.2020 року.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону;
- на порушення вимог частини 5 статті 17 Закону, Замовник, в підпункті 5.5 пункту 5 розділу III тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електроній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, зокрема, що підтверджують відсутність підстав відхилення визначених пунктами 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону (довідок виданих уповноваженими органами), тобто надання документального підтвердження інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (пункти 7, 8, 10, 12, 13, 17, 30-37, 39, 44, 59, 74, 164 розділу «Електротехнічне рішення», пункт 17 розділу «Блискавкозахист», пункти 10-13, 29, 30, 42-45 розділу «Опалення та вентиляція», пункти 6, 34 , 43, 113, 116-120, 151-153 розділу «Водопровід та каналізація», пункти 1-3, 6 розділу «Пожежне обладнання» та пункт 27 розділу «Зовнішній водопровід» Додатку № 3 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника з виразом або «еквівалент» без обґрунтовання необхідності такого посилання.
- на порушення вимог частини 1 статті 25 Закону, Замовник в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритої процедури закупівлі встановив розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт (1 % очікуваної вартості закупівлі робіт).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
При цьому, відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, зокрема, встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій:
- копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.
Слід відмітити, що згідно пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), зокрема, визначено, що при складанні ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку приймається виходячи від класу наслідків (відповідальності).
Таким чином, для визначення необхідності обов’язкового подання у складі тендерних пропозицій учасників ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідкам, а також для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель.
Однак, моніторингом установлено, що тендерна документація не містить інформації про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель, що суперечить нормам частини 1 статті 23 Закону.
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації, встановлено імперативну умову, що на відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку № 3 тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні, зокрема, надати локальні кошториси, що мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
Разом з тим, Додатком № 3 тендерної документації, передбачено технічне завдання, яке містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Національний референт центр» надано локальні кошториси (файли «18 Кошторис частина_1», «18 Кошторис частина_2» та «18 Кошторис частина_3»), в яких враховано не увесь перелік та обсяг робіт, передбачений технічним завданням, що є предметом закупівель, зокрема відсутні пункти 38-59, 118 -174 розділу «Водопровід та каналізація» Додатку № 3 тендерної документації (в локальному кошторисі 2.1.5, файл «18 Кошторис частина_2», відсутні 4, 5, 9 - 12 сторінки вказаного локального кошторису), чим не дотримано умови пункту 6 розділу III та умови Додатку № 3 тендерної документації.
Слід відмітити, що Замовником тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна Група «Проектсервіс», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, відповідно до протоколу засідання Уповноваженої особи від 03.08.2020 року № 1, відхилено внаслідок невідповідності учасника окремим умовам Додатку № 3 тендерної документації.
Таким чином, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна Група «Проектсервіс», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, при цьому за наявності аналогічних підстав відхилення (не відповідності умовам Додатку № 3 тендерної документації) Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Національний референт центр», що за результатами аукціону була дорожчою на 557 087,93 гривень за пропозицію відхиленого учасника.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 проєкту договору (Додаток № 2 тендерної документації) встановлено імперативну умову, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загальновиробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:
- заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ);
- покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ).
Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось визначення договірної ціни, яка формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої, зокрема, включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників 1 та 3 блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), з наданням у складі тендерної пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом вищевказаних показників 1 та 3 блоку ЗВВ.
Проте, моніторингом установлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Національний референт центр» пояснювальної записки до договірної ціни та наданих локальних кошторисів ЗВВ у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу III та підпункту 3.3 пункту 3 проєкту договору (Додаток № 2 тендерної документації) тендерної документації.
Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Національний референт центр» відсутній розрахунок показників 1 та 3 блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу III та підпункту 3.3 пункту 3 проєкту договору (Додаток № 2 тендерної документації) тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік).
Аналогічно, проведеним моніторингом також установлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «Національний референт центр» пояснювальної записки до договірної ціни адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 6 розділу III та підпункту 3.3 пункту 3 проєкту договору (Додаток № 2 тендерної документації) тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації, зокрема, встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників зведеного кошторисного розрахунку та розрахунку договірної ціни.
Разом з тим, відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Національний референт центр» розрахунку договірної ціни та зведеного кошторисного розрахунку, встановлено, що у складі договірної ціни ТОВ «Національний референт центр», враховано кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва за твердої договірної ціни в розмірі більшому, а ніж 1,5 % (в сумі 175 989,46 грн.) без надання у складі пропозиції обгрунтовувальних розрахунків щодо визначення зазначеного розміру коштів, як це передбачено пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та які відповідно до розрахунку договірної ціни та зведеного кошторисного розрахунку є їх додатками (відповідно до розрахунку договірної ціни вказаний розмір коштів на покриття ризику визначений на підставі розрахунку № 11, аналогічно відповідно зведеного кошторисного розрахунку вказаний розмір коштів визначений на підставі розрахунку № П - 31), чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу III та вимоги підпункту 3.3 пункту 3 проєкту договору (Додаток № 2 тендерної документації) тендерної документації.
Крім того, моніторингом установлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 26.07.2020 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «Національний референт центр») та станом на 27.08.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «Національний референт центр» Добровольського Михайла Миколайовича.
Таким чином, моніторингом встановлено підстави відмови учаснику ТОВ «Національний референт центр» в участі у процедурі закупівлі згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17, абзаців 2 та 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Національний референт центр», як таку, що містить підстави, встановлені пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону, не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
28.08.2020 13:47 - 12.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2020 13:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно додаткової угоди №1 від 02 вересня 2020 розірваний договір про закупівлю від 20.08.2020 року № б/н відповідно до ст651,653,654 Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту:
02.09.2020 15:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
02.09.2020 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
27db70f0be4146d78080e109004e38d3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2020 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-003034-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема вимагалось надання:
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.
Слід відмітити, що згідно п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
При цьому, згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», до будівництва відноситься - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Поряд з тим, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Разом з тим, пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), зокрема визначено, що при складанні ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається виходячи від класу наслідків (відповідальності).
Таким чином, для визначення необхідності обов’язкового подання у складі тендерних пропозицій учасників ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідкам, а також для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель.
Враховуючи вищевикладене, поясніть в якому розділі (Додатку) тендерної документації (із зазначенням конкретного пункту), зазначено інформацію до якого за класом наслідків (відповідальності) належать об’єкт будівництва, що є предметом закупівель?
В разі відсутності такої інформації в тендерній документації, надати обґрунтоване пояснення такої відсутності.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0e4e8af7be4a425492bba7fa0e6ce4d6
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.08.2020 12:25
Опис:
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На виконання вимог ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» було розміщено Додаток 3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). Додаток 3 до тендерної документації містить опис необхідних характеристик робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку Замовнику вносити в тендерну документацію інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель.
Номер:
7bad92a64bdb47f89803f58e4756a989
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2020 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-003034-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В пункті 1 розділу III тендерної документації міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР» на відповідність тендерній документації Опорного загальноосвітнього навчального закладу Радомишльської гімназії Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ed0e7dc621340019314ea217b3b9435
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.08.2020 12:26
Опис:
Під час розгляду пропозиції ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР» щодо закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області», рішенням уповноваженої особи, не було встановлено формальних (несуттєвих) помилок. Допущення формальних (несуттєвих) помилок не може бути підставою для відхилення пропозиції відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації.