-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Номер:
a6ffc698c1d24630b39cbd3d2043d6dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-09-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2020 00:00
Період моніторингу:
09.09.2020 15:24 - 01.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2020 №51
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.09.2020 №51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-03-001271-b 03.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської районної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП», протокол засідання тендерного комітету від 22 липня 2020 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 (далі – Договір), додаткові угоди від 10 серпня 2020 року №1, від 27 серпня 2020 року №2, від 21 вересня 2020 року №3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 12 вересня 2020 року, 21 вересня 2020 року, 24 вересня 2020 року та 25 вересня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, замовником у пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині строку дії тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Поряд з цим, моніторингом установлено, що Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону, довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно пунктів 5, 6, частини першої статті 17 Закону.
При цьому, переможцем процедури закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП» надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо непритягнення до кримінальної відповідальності Покатила С.В. станом на 30 червня 2020 року, тобто яка містить інформацію станом на дату раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (22 липня 2020 року), чим порушено вимоги пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Згідно пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП», як такого, що не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи та уклав з ним Договір.
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Моніторингом установлено, що у додатковій угоді від 10.08.2020 №1 до Договору (далі – Додаткова угода №1), сторонами визначено, що постачальником з 03.08.2020 по 09.08.2020 виконано частину договірного зобов`язання з поставки: 1000 л бензину марки А-92 (1000 л за ціною 17,70 грн) та згідно внесених Додатковою угодою № 1 змін сторони встановили кількість та ціну товару, який буде поставлено згідно умов договору, а саме: 12746,9136 л бензину марки А-92 за ціною 19,44 грн.
У додатковій угоді від 27.08.2020 №2 до Договору (далі – Додаткова угода №2) сторонами визначено, що постачальником з 10.08.2020 по 26.08.2020 виконано частину договірного зобов`язання з поставки: 1000 л бензину марки А-92 (1000 л за ціною 19,44 грн) та згідно внесених Додатковою угодою № 2 змін сторони встановили кількість та ціну товару, який буде поставлено згідно умов договору, а саме: 11429,4295 л бензину марки А-92 за ціною 19,98 грн.
Згідно висновку про вартість И-45 Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати, який є документальним підтвердженням для внесення змін до Договору Додатковою угодою №1, ринкова вартість бензину А-92 станом на 10.08.2020 склала – 19,95 (мінімальна вартість) – 25,49 грн/л з ПДВ (максимальна вартість).
Відповідно до висновку про вартість И-48 Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати, який є документальним підтвердженням для внесення змін до Договору Додатковою угодою №2, ринкова вартість бензину А-92 станом на 18.08.2020 склала – 19,95 (мінімальна вартість) – 25,49 грн/л з ПДВ (максимальна вартість).
Отже, наведена у висновках про вартість інформація свідчить про те, що ціна бензину А-92 як за верхньою так і за нижньою шкалою не збільшувалася та коливання ціни на ринку бензину А-92 в бік збільшення не відбувалось, тому збільшення ціни згідно Додаткової угоди №2 є безпідставним.
Зважаючи на зазначене, Замовник безпідставно уніс зміни до істотних умов Договору, на підставі Додаткової угоди №2, збільшуючи ціну бензину А-92 на 0,54 грн/л (з урахуванням ПДВ), чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
29.09.2020 13:52 - 14.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2020 13:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень виявлених під час проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в період з 09.09.2020 р. по 29.09.2020 р. пропинено зобов'язання за Договором про закупівлю товарів за державні кошти № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р..
Дата публікації звіту:
06.10.2020 11:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionChanges: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 03.08.2020 №2БРТ-2572/331.
Дата публікації:
07.10.2020 08:30
Запити/Пояснення
Номер:
e583c13745644735856322f8c06542f9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2020 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Чому протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації, що підтверджує відповідність учасника вимогам до предмету закупівлі, інформації та документів, що містять технічний опис?
3. Підстави укладання додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 та обгрунтування коливання ціни такого товару на ринку?
4. Вказати причини не відповідності інформації зазначеної у пункті «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» повідомлень про внесення змін до договору про закупівлю, до інформації зазначеній в додаткових угодах від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e5021f2643e34c30b61e6e99876202cd
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.09.2020 09:42
Опис:
Відповідь
1.Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
Вказана інформація розміщена в п.7 розділ I тендерної документації (Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції). Тендерна документація оприлюднена одночасно з оголошенням і є його невід’ємною частиною.
2. Чому протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації, що підтверджує відповідність учасника вимогам до предмету закупівлі, інформації та документів, що містять технічний опис?
Витяг з протоколу засідання тендерного комітету про визначення переможця від 22.07.2020 р.: (Секретар тендерного комітету Зотіков Ю.М., який довів до відома присутніх, що на виконання норм Закону, потрібно розглянути тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНГО-ГРУП", пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам (умовам) тендерної документації та вимог чинного законодавства, в т. ч. по ст. 17 Закону та ознайомив всіх присутніх з документами тендерної пропозиції учасника, ТОВ "МАНГО-ГРУП", які були завантажені учасником на веб-порталі Уповноваженого органу до кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Після детального розгляду наданої інформації та документів тендерним комітетом було встановлено наступне:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "МАНГО-ГРУП", відповідає умовам (вимогам) тендерної документації, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст.16, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-V-III зі змінами відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19 вересня 2019 року.
3. Підстави укладання додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 та обгрунтування коливання ціни такого товару на ринку?
п.п.11.7 Договору від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) та
Висновки про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати: № И-45 від 10.08.2020 р. та № И-48 від 18.08.2020 р.
4. Вказати причини не відповідності інформації зазначеної у пункті «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» повідомлень про внесення змін до договору про закупівлю, до інформації зазначеній в додаткових угодах від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331?
Питання не зрозуміле.
Номер:
418d75f9458c4e8cbc579570f7afe506
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.09.2020 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином переможець процедури закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого обрано відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 22 липня 2020 року б/н) виконав, з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (22 липня 2020 року), вимоги визначені тендерною документацією (далі – Документація) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині складання Документації, із зазначенням інформації про строк дії тендерної пропозиції?
3. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 8 частини другої статті 22 Закону в частині зазначення в проєкті договору про закупівлю порядку змін його умов?
4. З яких причин у Додатку 3 Документації зазначено випадки змін істотних умов договору про закупівлю згідно вимог частини четвертої, шостої статті 36 Закону (у редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
07fa88fb1361436586c2149faaf43f65
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.09.2020 10:22
Опис:
1. Яким чином переможець процедури закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого обрано відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 22 липня 2020 року б/н) виконав, з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (22 липня 2020 року), вимоги визначені тендерною документацією (далі – Документація) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
22.07.2020 р. ТОВ «МАНГО-ГРУП» визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-07-03-001271-b з ТОВ «МАНГО-ГРУП» на веб-порталі Уповноваженого органу.
28.07.2020 р. та 31.07.2020 р. ТОВ «МАНГО-ГРУП», як переможець, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило всі необхідні документи на вимогу додатку №2 до тендерної документації.
2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині складання Документації, із зазначенням інформації про строк дії тендерної пропозиції?
3. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 8 частини другої статті 22 Закону в частині зазначення в проєкті договору про закупівлю порядку змін його умов?
4. З яких причин у Додатку 3 Документації зазначено випадки змін істотних умов договору про закупівлю згідно вимог частини четвертої, шостої статті 36 Закону (у редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року)?
Відповідь на 2,3,4 питання: Замовником в п.11.7 проекту Договору про закупівлю товарів за державні кошти (додаток №3 до тендерної документації), а в подальшому п. 11.7. Договору № 2БРТ-2572/331 про закупівлю товарів за державні кошти від 03.08. 2020 р., в п.2 Додаткової угоди № 1 від 10.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. та в п.2 Додаткової угоди № 2 від 27.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. помилково вказано посилання на ст.36 України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 року № 922-VIII у редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року.
З метою усунення помилки виявленої в ході моніторингу та приведення у відповідність до положень Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19 вересня 2019 року внесено зміни до п. 11.7. Договору № 2БРТ-2572/331 про закупівлю товарів за державні кошти від 03.08. 2020 р., в п.2 Додаткової угоди № 1 від 10.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. та в п.2 Додаткової угоди № 2 від 27.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. про що між КП «Калинівська ЦРЛ» КРР та ТОВ «МАНГО-ГРУП» укладено Додаткову угоду № 3 від 21.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Номер:
10fb35a0c0a04eb2bb3852389d9fd0d0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.09.2020 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору від 03 серпня 2020 №2БРТ-2572/331 на підставі укладених додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 10 серпня та 18 серпня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (03 серпня 2020 року)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1e3099090d3f4d11889351aac20cde33
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.09.2020 08:59
Опис:
1.Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору від 03 серпня 2020 №2БРТ-2572/331 на підставі укладених додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
п.п.11.7 Договору від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 (збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії) та Висновки про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати: № И-45 від 10.08.2020 р. та № И-48 від 18.08.2020 р.
2.На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 10 серпня та 18 серпня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (03 серпня 2020 року)?
Відповідно Висновків про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати: № И-45 від 10.08.2020 р. та № И-48 від 18.08.2020 р. на 12,7 %.
Номер:
9cd6d178188a4092ac351b876b3367ab
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.09.2020 13:52
Опис:
Розрахунок відсотків