-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт (укладання бруківки) на вул. Заводська, 6 в смт Оржів Клеванської селищної ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Торги відмінено
299 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
Номер:
24a5af93ea864a08a2b4a91d91fccdc7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-27-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
27.07.2020 16:55 - 18.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.07.2020 № 55
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.07.2020 № 55.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-02-008816-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 11 частини другої статті 22 Закону, статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно протоколу від 31.07.2020 № 45, Замовником відмінено тендер відповідно частини першої статті 32 Закону, а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клеванська селищна рада (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-02-000784-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 41 від 02.07.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «БЛОК-ФОРТ», пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.07.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у Додатку 5 до тендерної документації, зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як пунктом 11 частиною другою статті 22 Закону передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
З огляду на вищевикладене, Замовником порушено норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону, статті 24 Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозиції учасника ПП «БЛОК-ФОРТ» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією, а саме: у пункті 1 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам статті 17 Закону, а також згідно пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками в довільній формі, із відокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі. Замовник не вимагає від Учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Також, згідно пункту 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції лист-згоду у довільній формі.
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду з проектом-договору.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «БЛОК-ФОРТ» підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної документації згідно частини першої статті 31 Закону.
Крім того, згідно п.п.1.2 та п.п.1.3 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме:
«1.2. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копію штатного розпису та/або копії цивільно-правових угод».
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, проте не надав копій штатного розпису та/або копій цивільно-правових угод.
«1.3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів).
Для документального підтвердження інформації, наданій у довідці, учасником мають бути надані скан-копії не менше двох договорів з поточного (капітального) ремонту об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, укладених протягом останніх трьох років. Враховуючи склад та характер робіт за предметом закупівлі. Замовником вимагається наявність щонайменше одного договору з поточного або капітального ремонту (облаштування) території, з обов’язковим наданням довідки/довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та акту/актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) на всю суму договору».
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» надав лише один договір підряду № 125/3 від 20.03.2020.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «БЛОК-ФОРТ», чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» та не надано учасникам можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерні пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 28.07.2020 про надання пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця. У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 31.07.2020 Замовником прийнято рішення про відміну тендера відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які не можливо усунути.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
04.08.2020 15:49 - 19.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2020 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінити процедуру відкритих торгів з підстави, що передбачена згідно ч.1 ст.32 Закону "Про публічні закупівді", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
05.08.2020 12:38
Запити/Пояснення
Номер:
c98907de060544539c5794fb4978e3d2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2020 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт (укладання бруківки) на вул. Заводська, 6 в смт Оржів Клеванської селищної ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-02-008816- a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Поточний ремонт (укладання бруківки) на вул. Заводська, 6 в смт. Оржів Клеванської селищної ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» за номером UA-2020-07-02-008816-a.
1. У п.1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Чому вищезазначена інформація не відповідає нормам статті 24 Закону?
2. Замовником у п.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у Додатку 1 до Тендерної документації, зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як пунктом 11 частиною другою статті 22 Закону передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Чому вищезазначена інформація не відповідає нормам пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
3. Замовником у п.1 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам статті 17 Закону, а також згідно п.2 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками в довільній формі, із відокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі. Замовник не вимагає від Учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Згідно п.3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції лист-згоду у довільній формі.
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду з проектом-договору.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
4. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 23.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП «БЛОК-ФОРТ».
Згідно п.п.1.2 та п.п.1.3 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме:
«1.2. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копію штатного розпису та/або копії цивільно-правових угод».
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, проте не надав копій штатного розпису та/або копій цивільно-правових угод.
«1.3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів).
Для документального підтвердження інформації, наданій у довідці, учасником мають бути надані скан-копії не менше двох договорів з поточного (капітального) ремонту об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, укладених протягом останніх трьох років. Враховуючи склад та характер робіт за предметом закупівлі. Замовником вимагається наявність щонайменше одного договору з поточного або капітального ремонту (облаштування) території, з обов’язковим наданням довідки/довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та акту/актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) на всю суму договору».
Учасник-переможець ПП «БЛОК-ФОРТ» надав лише один договір підряду № 125/3 від 20.03.2020.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «БЛОК-ФОРТ» щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пп.1.2, пп.1.3 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cfd7d9b8cc2342cda703e06ad57fd3af
Назва:
Надання роз'яснень на звернення Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Дата опублікування:
31.07.2020 12:08
Опис:
Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі "Поточний ремонт (укладання бруківки) на вул.Заводська,6 в смт Оржів Клеванської селищної ради" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) з підстави, що передбачена згідно ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунити.