• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція центрального водопроводу в м. Старий Самбір Львівської області" (Коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Завершена

14 202 562.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 000.00 UAH
Номер: f7cd15215938430ea89d7dc1ffc7603c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.09.2020 09:24 - 25.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.09.2020 № 158. Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.09.2020 № 158. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-01-008352-a 01.07.2020. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пунктів 2 і 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Старосамбірської міської ради Старосамбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-01-002340-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету № 54 від 01.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ПП «СЧН Житло-буд», ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1», ТОВ «БК Домінант», ТОВ «Будівельні споруди міста» (в частині правомірності їх відхилення Замовником); тендерна пропозиція ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ»; протоколи від 22.07.2020 №56, від 27.07.2020 №58, від 29.07.2020 №60, від 30.07.2020 №61; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 18.08.2020 № 18/08, додаткову угоду від 26.08.2020 № 1. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Також, на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не визначено способу документадбного підтвердження переможцем відсутності підстави, встановленої в частині 2 статті 17 Закону. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» в недотримання вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції надана банківська гарантія № G0720/9638, яка видана 15.07.2020 АТ КБ «Приватбанк», без накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку. За вимогою пункту 1 розділу ІІІ до ціни учасниками мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: розрахунок вартості матеріальних ресурсів, вартості нормативно-розрахункових витрат води та електроенергії для виконання робіт; детальний розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино–годин будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; розрахунок прибутку та інші розрахунки. Також, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій: розрахунок договірної ціни, локальні кошториси, розрахунок заробітної плати, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, розрахунок загальновиробничих витрат на будову, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва, календарний графік виконання робіт, довідку про гарантійний термін на виконані роботи згідно вимог проекту договору та розрахунок прибутку. Однак проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» розрахунку прибутку не подано. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ», який не відповідає встановленим абзацу 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та прийнято рішення про укладання з ним договору на суму 12 497 040,00 грн з ПДВ (протокол № 64 від 06.08.2020).
Період усунення порушень: 15.09.2020 14:59 - 30.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2020 14:59

Запити/Пояснення