• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)).

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)).

Завершена

14 278 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 35 697.00 UAH
Номер: a35f9133b0bb45cbb47eb383c871eed9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-17-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.12.2020 11:40 - 14.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.12.2020 № 252 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.12.2020 № 252 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-01-001990-b, 01.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; наявності підстав під час укладення додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, не допускати виявлені порушення в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; наявності підстав під час укладення додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.06.2020 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; цінові пропозиції приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД»; протоколи засідання тендерного комітету від 11.09.2020 № 1109206317236-1 (лот 1) та № 1109206317236-2 (лот 2); повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 30.09.2020 № ПР/НХ-20541/НЮ (лот 1); договір поставки від 30.09.2020 № ПР/НХ-20543/НЮ (лот 2); додаткова угода від 31.12.2020 № 1 до договору поставки від 30.09.2020 № ПР/НХ-20541/НЮ (лот 1); додаткова угода від 27.10.2020 № 1 до договору поставки від 30.09.2020 № ПР/НХ-20543/НЮ (лот 2); повідомлення про внесення змін до договору за лотами 1, 2; звіт про виконання договору про закупівлю за лотом 2. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено, що у формі річного плану відсутні відомості стосовно кожного лоту щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 11.01.2021 15:36 - 26.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2021 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-07-01-001990-b: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Водночас, вимоги до функціонування електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.При цьому виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). На даний час питання технічної реалізації вимог законодавства в частині оприлюднення річного плану, а саме зазначення відомостей стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) в електронній системі закупівель не вирішено. Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
Дата публікації звіту: 15.01.2021 15:52